User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 13:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > jimm's pc-storen toiminnasta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jimm's PC-storen toiminnasta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2010 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kävin tänään kyseisessä liikkeessä jossa edumpanani ollutta ihmistä palvellut myyjä myi asiakkaalle LC-600W Powerin, kun asiakas pyysi "laadukasta" 500W Poweria, olivat kuulemma loppu vaikka myyjä itse seison tusinan semmoisia edessä 520W, 550W enermax ym.... Myyjän sanojen mukaan sanatarkasti "Tämä on halvin ja paras, AINOA MIKÄ EI MENE RIKKI, halvin ja laadukkain ainoat mitä meidän huolto itse käyttää, koska kaikki muut menee rikki" seuraavaksi mies kysyi näyttiksiä ja uteli GTX 460 korttia myyjä vastasi "halvin malli on alkaen 230?" ja seisoi kasan näitä näyttiksiä edessä: GeForce GTX 460, 768MB GDDR5, 192-bit, DVI/HDMI/VGA (Tarjouserä!) Hinta 189?... No pettynyt mies osti puolipakolla Hissin 5770 179????

Sitten hain omaa näyttistäni GTX 470 299? oli siinä hinta lappu 350? joka korjattiin vasti kun huomautin asiasta, ja oli kuulemma vain "vanha hinta?"

Musta on kyl jo aika paksua kyseiseltä puodilta!! Helsingin myymälä oli kyseessä...

Antec Three Hundred + Corsair HX520 | Asus P8P67 Pro | Intel i5 2500k @ 4.8Ghz 24/7 | Zotac GeForce GTX 470 | 4x1Gb OCZ Platinum 1600Mhz 7-7-7 DDR3 | 1.25 Teraa | Seiska Ultimate x64 | HP 2309m 23" + 32" @ Full HD | Razeria ym...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2010 @ 21:11

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
9. elokuuta 2010 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myyjät ovat myyjiä... En kyllä itse ole tuollaista tavannut.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
9. elokuuta 2010 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Justiinsa! Kyllä Jimmsiltä ruvennut kuulumaan kummia. Vähän giganttimeininkiä. Paksua, paksua.. Toki sen ymmärtää, kun varastossa lojuu paskaa niin se pitää saada kaupaksi.

Jopa EVGAn 139e GTX260 on tehokkaampi kuin HD5770, kyllä äijäparka..

Jimin poika on nyt kesäharjoittelijoineen pahassa jamassa. Viheraholle viestiä niin tulee hommaan muutosta yleisen paineen alla.

Member

2 tuotearviota
_
9. elokuuta 2010 @ 21:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smanci:
Myyjät ovat myyjiä... En kyllä itse ole tuollaista tavannut.
Joo hyviä myyjiä todellakin ;)

Musta toi lähenteli jo vakampaakin vedätystä! Mut mikäs siin jos kassa täyttyy???

Antec Three Hundred + Corsair HX520 | Asus P8P67 Pro | Intel i5 2500k @ 4.8Ghz 24/7 | Zotac GeForce GTX 470 | 4x1Gb OCZ Platinum 1600Mhz 7-7-7 DDR3 | 1.25 Teraa | Seiska Ultimate x64 | HP 2309m 23" + 32" @ Full HD | Razeria ym...
Senior Member

12 tuotearviota
_
9. elokuuta 2010 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
halvin malli on alkaen 230?

On voinut tarkoittaa gigaista mallia.

1055T|Coolink Silentator|M4A78PRO|GTX580|OCZ Platinum 4Gb-800mhz|500GB+1T|SFGKP550W|Windows 7 Home Premium|G19|Sidewinder X8|X-530
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 00:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös näistä topiceista kannattais vinkata jimmsiin. Lähettää palautetta yms. sanoo että jos tollasta toimintaa on niin tänne ne asiat yleensä päätyvät.

http://www.youtube.com/watch?v=hfVN7sUzfaE <- Katsokaa!

| : ASUS M4A87TD-EVO | Antec sonata III | Phenom II X6 1055 | Nvidia GeForce GTX460 (gigabyte)
3dmark06 = 19794
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinhän se vähän on, että mikäli asiakas ei tunnu yhtään tietävän, mitä haluaa, myyjä myy yleensä sellaista tavaraa, josta muuten on vaikea päästä eroon. Valitettavaa mutta näin se on.
Nuo hinnat on on semmosia ikuisuuskysymyksiä. Kukaan ei pakota ostamaan kalliilla liikkeestä x, jos saman tavaran saa halvemmalla liikkeestä y. Omasta mielestä vähintään huvittavia sellaiset asiakkaat jotka tulevat ostamaan jotain tuotetta ja sitten aletaan tinkimään että tää maksaa gigantissa vaan sen verran... Miksei mene ostamaan sitä sieltä gigantista??
Ja kyllä, työskentelen itse ICT-alalla myyntitehtävissä.
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teme565:
Niinhän se vähän on, että mikäli asiakas ei tunnu yhtään tietävän, mitä haluaa, myyjä myy yleensä sellaista tavaraa, josta muuten on vaikea päästä eroon. Valitettavaa mutta näin se on.
Nuo hinnat on on semmosia ikuisuuskysymyksiä. Kukaan ei pakota ostamaan kalliilla liikkeestä x, jos saman tavaran saa halvemmalla liikkeestä y. Omasta mielestä vähintään huvittavia sellaiset asiakkaat jotka tulevat ostamaan jotain tuotetta ja sitten aletaan tinkimään että tää maksaa gigantissa vaan sen verran... Miksei mene ostamaan sitä sieltä gigantista??
Itse olen saanut kerran jos toisenkin tingittyä jos sanon että tää maksaa puolet vähemmän toisessa liikkeessä yms. Saisi jimms pc store ja muutkin laittaa vanhojen tavaroiden hinnat alas niin ne menevät nopeammin eikä tarvitsisi asiakkaita kusettaa.

| : ASUS M4A87TD-EVO | Antec sonata III | Phenom II X6 1055 | Nvidia GeForce GTX460 (gigabyte)
3dmark06 = 19794
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kyllä tinkiminen kuuluu ihan normaaliin kaupankäyntiin suomessa. Ei siinä mitään pahaa ole. Jos se tuntuu väärältä IT-alan liikkeessä niin on väärässä työpaikassa...

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:

Kyllä tinkiminen kuuluu ihan normaaliin kaupankäyntiin suomessa. Ei siinä mitään pahaa ole. Jos se tuntuu väärältä IT-alan liikkeessä niin on väärässä työpaikassa...

Niin kuuluukin, sen olen kyllä huomannut. Tinkiminen on ihan ok jos on ostamassa jotain kallista jolloin se yleensä myös tuottaa tulosta, koska hinnoissa on tinkivaraa, mutta siinä vaiheessa ku tullaan tinkimään siitä 60 euron halpisnoksusta niin myyjä alkaa kyllä mielessään nauraa...
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
teme uskallatko kertoa minkätyyppisessä firmassa olet töissä?

3dmark06 = 19794
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. elokuuta 2010 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin kuuluukin, sen olen kyllä huomannut. Tinkiminen on ihan ok jos on ostamassa jotain kallista jolloin se yleensä myös tuottaa tulosta, koska hinnoissa on tinkivaraa, mutta siinä vaiheessa ku tullaan tinkimään siitä 60 euron halpisnoksusta niin myyjä alkaa kyllä mielessään nauraa...

Ymmärrän kantasi.

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
Camfer
Suspended due to non-functional email address
_
24. elokuuta 2010 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahdanko olla kärsimätön takuu asioissa kun viikko sitten viemistä muisteistani ei ole vieläkään kuulunut mitään.. oletan vain ettei kahden muistikamman testaaminen nyt 10min pidempi projekti ole.

mutta itse olen kyllä muuten ollut hyvin tyytyväinen turun jimmsin kauppaan. myyjä hyvin kertoi mitä ja miten teen kun kasasin ensimmäistä konetta. osasi vastata juurikin niihin itseäni vaivaaviin ongelmiin, sekä juurikin sillä tavalla kun se asia hoitui.

rikkinäiset muistit nyt eivät ole itse putiikin vika :D niin ei ole vielä mitään pahaa sanottavaa, paitsi kestäää!!

ASUS M4A77TD PRO, Phenom II X6 1055T, Mushkin DDR3 1333Mhz, ASUS 560GTX *Overclocked*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2010 @ 14:50

jao3
_
3. syyskuuta 2010 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Satuin ohimennen erään samantyyppisen firman henkilökunnan juttelevan Jimmsin tilanteesta ja meinasivat, että konkurssi tulee jos tuota menoa jatkuu.. Tiedäsitten pitääkö paikkansa.

Ja itse uuden myllyn sieltä hommasin niin mites nämä takuuasiat jos konkka tulee? (:

Lainaus:
mutta itse olen kyllä muuten ollut hyvin tyytyväinen turun jimmsin kauppaan. myyjä hyvin kertoi mitä ja miten teen kun kasasin ensimmäistä konetta. osasi vastata juurikin niihin itseäni vaivaaviin ongelmiin, sekä juurikin sillä tavalla kun se asia hoitui./quote]Itselläkin hyvää sanomista turun myyjästä nimeltä Pasi!

Kovo: 1TB SpinPoint F3 Emo: Gigabyte GA-890FXA-UD5
Näyttis: iCooler HD 5870 RAM: HyperX DDR3 1600MHz 4Gb
Kotelo: Fractal Define R3 Prossu: Phenom II X6 1055T @3,64GHZ

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2010 @ 16:38

Senior Member

15 tuotearviota
_
4. syyskuuta 2010 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jao3:
Satuin ohimennen erään samantyyppisen firman henkilökunnan juttelevan Jimmsin tilanteesta ja meinasivat, että konkurssi tulee jos tuota menoa jatkuu.. Tiedäsitten pitääkö paikkansa.
Tuskin nyt kuitenkaan Suomen suurin tietotekniikan myynti (vai mikäs toi titteli oli) firma tosta konkkaan menee.. :D
AfterDawn Addict
_
4. syyskuuta 2010 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuSOS:
Tuskin nyt kuitenkaan Suomen suurin tietotekniikan myynti (vai mikäs toi titteli oli) firma tosta konkkaan menee.. :D
Tuskimpa on konkkaan menossa,viime kesänähän jimms-pc osti tamperelaisen
Bulldog-Net-Storen itselleen.
jao3
_
4. syyskuuta 2010 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niimpä niin :)

Kovo: 1TB SpinPoint F3 Emo: Gigabyte GA-890FXA-UD5
Näyttis: iCooler HD 5870 RAM: HyperX DDR3 1600MHz 4Gb
Kotelo: Fractal Define R3 Prossu: Phenom II X6 1055T @3,64GHZ
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2010 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja itse uuden myllyn sieltä hommasin niin mites nämä takuuasiat jos konkka tulee? (:
Bulldogista oli ostettuna emolevy ja prosessori ja juuri silloin levisivät kun tuli ko. firmaan konkka. Asian hoidossa meni 6kk ja käteen ei jäänyt oikeastaan mitään. Eli takuu ei toimi.

Maahantuojaa, kuluttaja-asiamiehiä eikä Bulldogin uutta omistajaa kiinnostanut pätkääkään tuo asia. Asenne oli kaikilla tyyliin "kyllä se jossain vaiheessa tähän väsyy".
Member
_
14. syyskuuta 2010 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tinkimistä ei ole laissa kielletty ja tinkiminen kuuluu kaupantekoon, päästäänsä vajaa se autonki ostaa suoraan myyjän haluamalla hinnalla.

[quote=joopa_joo]
Sillä on about 6 vuoden kokemus ohjelmoinnista ja 2 vuotta hackkeroimisestä, kuuluisuus myös steam hackereiden maailmassa jos et ole koskaan kuullut.[/quote]

*Reps*LoL*KukkuU*
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2010 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n:
Bulldogista oli ostettuna emolevy ja prosessori ja juuri silloin levisivät kun tuli ko. firmaan konkka. Asian hoidossa meni 6kk ja käteen ei jäänyt oikeastaan mitään. Eli takuu ei toimi.

Maahantuojaa, kuluttaja-asiamiehiä eikä Bulldogin uutta omistajaa kiinnostanut pätkääkään tuo asia. Asenne oli kaikilla tyyliin "kyllä se jossain vaiheessa tähän väsyy".
Jimmssihän osti koko bulldogin liiketoiminnan...

Mene jimmssille valittamaan jos jokin hajoaa (tampereen myymälän ostivat)

Intel i5 2500K @4.2Ghz // Asrock Z68 Pro3 // Asus GTX 460 // Thermalright True Spirit // G.Skill 1600Mhz 4Gb // Nexus RX-5300 // Samsung Spinpoint F3 1Tb & Western Digital 1Tb in RAID0 mode // Aerocool V-Touch A mattamusta + 5kpl Fractal Design 120mm fans // Razer DeathAdder 3500DPI // DenQ 21" //
3DMark06 result: 25442
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > jimm's pc-storen toiminnasta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy