Minulla olisi vanhassa koneessa ide-kovalevy, jossa on asennettu kaikki vanhat ajurit wintoosa sun muut ohjelmat. Voinko asentaa sitä uuteen koneeseen ja alkaa käyttämään vanhaa windowsiani?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hepsy: Minulla olisi vanhassa koneessa ide-kovalevy, jossa on asennettu kaikki vanhat ajurit wintoosa sun muut ohjelmat. Voinko asentaa sitä uuteen koneeseen ja alkaa käyttämään vanhaa windowsiani?
Jos uuden koneen osat ovat identtiset vanhan koneen osien kanssa niin homma voi onnistua muuten ei.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hepsy: Minulla olisi vanhassa koneessa ide-kovalevy, jossa on asennettu kaikki vanhat ajurit wintoosa sun muut ohjelmat. Voinko asentaa sitä uuteen koneeseen ja alkaa käyttämään vanhaa windowsiani?
Jos uuden koneen osat ovat identtiset vanhan koneen osien kanssa niin homma voi onnistua muuten ei.
Mikään niistä ei ole identtinen. Eli saan nuo ohjelmat tuolta vain, jos asennan aluksi uuden wintoosan uudelle kovolle, sitten asennan vanhan kovon ja bottaan uudelle, jolloin pystyn siirtämään tiedostot.