User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 15:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > paras kuvausohjelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Paras kuvausohjelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Senior Member

6 tuotearviota
_
30. elokuuta 2010 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä olisi paras kuvausohjelma pelien kuvauksee? Frapsin toi ilmaisversio kusee ja wegame ei toimi, nii mikä olis parempi kun ne. Tai jos heitätte linkkiä frapsin kokoversioon, niin sekin olis hyvä :)

Kiitos jo etukäteen

KONE
Fractal Define R3| ASrock Z77 Extreme 4| Intel I5 3570k| Thermalright Macho| Kingston 8gb DDR3| Geforce GTX 280 Super OC (väliaikainen)| Blu-ray asema| 1 TB Hitachi| Super Flower 450w|
OHEISLAITTEET
BenQ G2412HD|Logitech G400|Microsoft Sidewinder X4|Tritton AX180|
Monen vuoden pakettikone piina on nyt ohi!
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
30. elokuuta 2010 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Xfire on vallan mainio ilmainen. Tarttee tosin xfireaccountin, mutta sekään ei maksa mitään. Kuvaa hyvin HD-tasosta videoo.

Linkkejä frapsin kokoversioon ei afterdawnissa jaella. Ne saat etsiä ite, tosin Fraps on aika onneton varsinkin vähän tehottomilla seteillä kun on sen verran raskas. Xfire ei ainakaan mulla tuo peleissä kun sen 2FPS eron.

On niitä parempiakin mutta se on ainakin hyvä.

thejammy
Senior Member

6 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2010 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
wegame on kyllä todella hyvä, että suosittelisin koittamaan saada sen toimimaan.

i7 920|6gb patriot viper 1600MHZ|HD4890|corsair tx750|20cm
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2010 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei wegame toimi. Sillä tulee hyvälaatusta kuvaa ja pieniä tiedostoja jos vertaa xfireen, mutta ei tuu ääniä. Your sound system is not supported by wegame. Xfire toimii hyvin ja siksipäs luotankin siihen.

Senior Member

6 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2010 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis Xfirehän on joku mesen tyyppinen puheohjelma, tosin vain pelitarkoitukseen? onko siinä sitten joku kuvausohjelma smassa

KONE
Fractal Define R3| ASrock Z77 Extreme 4| Intel I5 3570k| Thermalright Macho| Kingston 8gb DDR3| Geforce GTX 280 Super OC (väliaikainen)| Blu-ray asema| 1 TB Hitachi| Super Flower 450w|
OHEISLAITTEET
BenQ G2412HD|Logitech G400|Microsoft Sidewinder X4|Tritton AX180|
Monen vuoden pakettikone piina on nyt ohi!
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2010 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä frapsin kokoversio: link
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2010 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WNBnorkin:
siis Xfirehän on joku mesen tyyppinen puheohjelma, tosin vain pelitarkoitukseen? onko siinä sitten joku kuvausohjelma smassa
On. Se on niinkuin Steam josta ei voi ostaa pelejä mutta niistä voi kuvata HD-videoita. Kätevä ohjelma.

Junior Member

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2010 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
On. Se on niinkuin Steam josta ei voi ostaa pelejä mutta niistä voi kuvata HD-videoita. Kätevä ohjelma.
Itse käytän xfireä, mutta en tiennyt että sillä saa HD-Kuvaakin. Ja se huonopuoli (ainakin ennen oli) että kun otat videon ja lopetat pelin nii olikohan että postas automaattisesti videon nettii... Tai sit muistan väärin. Ja JustGamerille, että kyllä xfirestä voi ostaa pelejä, itse en ole kokeillut mutta sivuilla olen nähnyt.

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jännä. No, ihan HD-tasosta videota pukkaa (valitettavasti, 4min pätkä COD ykköstä ja 3,5GB raakileena) ja on oikeesti hyvän näkönen ja kuulonen mitä se kuvaa. Ei ole pakko uploadata, se kysyy mutta sen voi skipata. Sillon se poistuu siitä xfire-kansiosta ainakin mulla mutta jää silti winukan omaan my videos kansioon.

Junior Member

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2010 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jännä. No, ihan HD-tasosta videota pukkaa (valitettavasti, 4min pätkä COD ykköstä ja 3,5GB raakileena) ja on oikeesti hyvän näkönen ja kuulonen mitä se kuvaa. Ei ole pakko uploadata, se kysyy mutta sen voi skipata. Sillon se poistuu siitä xfire-kansiosta ainakin mulla mutta jää silti winukan omaan my videos kansioon.
Joo, no HD-kuvanlaatu vie tilaa. Laadun takia joutuu uhrautumaan paljosta jos tarvii johonkin HD-laatua.. Itse en varmaan ihan HD:ta tarvii mutta ei kuitenkaan mitään huonoakaan. :)

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ne HD:ta tuppaa kuvaamaan kaikki. Muistaakseni xfiren asetuksista voi kyllä muuttaa jo ennen kuvausta niin että kuvaa ihan normi 480p videota.

jkstone
Suspended permanently
_
12. syyskuuta 2010 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakkausta, pakkausta...

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Raakileena HD on pirun iso tiedosto. Ja mikseipä sitä pakata voi vaikka olisi uppauskin mielessä, onhan niitä ohjelmia keksitty. Tarkotin vaan sitä että nimenomaan raakana xfiren HD-video on (oman köppövertailun mukaan) muiden ohjelmien vastaavia isompi.

Senior Member

10 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 20:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firestä voi ostaa pelejä. Xfire lagaa jumalattomasti ainakin itsellä kun kuvaa. Fps romahtaa kamalasti, toisin kuin frapsissa

Edit: Näytäppä mulle yksikin HD pätkä joka on kuvattu firellä

MB: Z87X-D3H, CPU: i5-4670K 3.4Ghz, GPU: GB 770 Oc 4Gb, Ram: 4x4Gb DDR3 1600Mhz Cl9, HD: 256Gb 840 Pro SSD | 500Gb 850 Evo SSD | WD 1TB Caviar Blue , Case: Fractal Define R4 Black

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2010 @ 20:02

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerrankin helppo homma, onpahan vielä oma tekele. Movie makerilla kun pakkas niin tuli mustat reunat, enkä niitä jaksanut editoida. Se on kuitenkin 720p ja xfirellä kuvattu.

http://www.youtube.com/watch?v=PmdCR6ytWKU

Aika pirustihan se tänään pätki, mutta ei ole ennen pätkinyt. CODia kun pelaa niin 150FPS muuttuu 120FPS, joten ero on iso, mutten mä ainakaan mitään huomaa ;)

Junior Member

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2010 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en saanut hyvää laatua xfirellä ja peli rupes lagaamaan 30fps (siis videon kuva 30fps) 25 en ole kokeillut.

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, ehkei se sitten uudempien pelien pelaamiseen ole viisas.. Kun freimit on yli sadan niin ei edes 30FPS ero tee kipeää. Itse kyllä meni COD4 myös ilman pätkimistä tuossa taannoin, missäköhän oli Ermulla vika?

Junior Member

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2010 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, ehkei se sitten uudempien pelien pelaamiseen ole viisas.. Kun freimit on yli sadan niin ei edes 30FPS ero tee kipeää. Itse kyllä meni COD4 myös ilman pätkimistä tuossa taannoin, missäköhän oli Ermulla vika?
Öö... Pelailin kyllä CS 1.6 :D Normaalisti siinä fps aina 100, mutta xfirellä laski 30-40.. Muistelisin että joskus frapsilla (sama kone) ei ole fps laskenut niin paljoa.

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2010 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohhoh.. Ehkä sulla on keskusmuisti kriittisen vähissä, koska neljällä gigalla cod nelonenkin meni täysillä asetuksilla xfire päällä pelattavasti.

Junior Member

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2010 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohhoh.. Ehkä sulla on keskusmuisti kriittisen vähissä, koska neljällä gigalla cod nelonenkin meni täysillä asetuksilla xfire päällä pelattavasti.
Pistänpä koneen tietoja:

4GT Keskusmuisti
AMD Turion 2X -Tuplaydin prossu
Ati Mobility Radeon HD 3650

Joo no tossa kai ne pelaamiseen oleellisimmat on...
Virusta ei pitäisi olla kun kone formatoitu tuossa keskikesälläköhän, vai loppukesä. Voi se olla, että se on tuo xfire vain mulla joka vie. Kun muistaakseni frapsi ei tosiaankaan laskenut fps hirveän paljoa... (En siis muista tarkkaan frapsista)

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2010 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No on ihme touhua, koska mä en cod nelosessa huomaa mitään. Eikä mulla siinä muutenkaan yli 50 FPS ole, joten dropin pitäs huomata.

No, sekin voi olla yksilöllistä.

Junior Member

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2010 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilinpas frapsia 1.6 :seen ja lagi enemmän kuin xfire.

E: Paljon parempaa laatua kyllä oli.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2010 @ 18:57

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2010 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, tämä nyt ei oikein auta mitään eikä ketään. Kun etsitään parasta kuvausohjelmaa ja täällä vain väitellään siitä, kuinka toisella xfire vie enemmän resursseja kuin toisella..

Wegame on äärettömän hyvä jos saa äänet toimimaan siinä. Xfire on hyvä jos se ei lagi, ja fraps on hyvä jos haluaa maksaa. Nä on vähän yksilöllisiä.

Senior Member

32 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2010 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin just Frapsin 30e, vaikkuttais pelittävän, saa vaikka youtubesta videoita tai screenshotteja.

Videonti pistää joissain peleissä pientä nykivyyttä välillä, yleensä lähes elokuvatason kuvalla pyörivissä ArmA II Arrowhead & Operatin Flashpoint DR, BFBC 2 ei ongelmaa juuri ole ainakaan ATI 5770.sellä.

Joo niin kuin tuossa jo todettiin, ettei ole 30e paha hinta ja onhan siinä Bencmark Settings.

Vaikka ei se mulle vielä paljoa kerro, mutta pitää taas opia sitä tajuaan, jotai FPS tuloksia se antaa.

En oo vaan viel jaksan perehtyy asiaan syvällisemmin, jotain pientä käsitystä on mitä se tarkkoittaa.

Mutta videot ja niiden ääni ja kuvakaapaukset on hyviä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2010 @ 20:42

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2010 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti power_age:
Ostin just Frapsin 30e, vaikkuttais pelittävän, saa vaikka youtubesta videoita tai screenshotteja.

Videonti pistää joissain peleissä pientä nykivyyttä välillä, yleensä lähes elokuvatason kuvalla pyörivissä ArmA II Arrowhead & Operatin Flashpoint DR, BFBC 2 ei ongelmaa juuri ole ainakaan ATI 5770.sellä.
Onhan se toki laadukas kun se on maksullinen. Tehty pelkästään video/screenshot tarkotukseen, joten kyllähän se. Voi olla kevyempikin kun ei tartte chattiohjelmien kanssa olla yhteistyössä.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > paras kuvausohjelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy