User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 05:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > windows vista 64 media center videovirhe
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows Vista 64 Media Center Videovirhe
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mapman
Newbie
_
30. elokuuta 2010 @ 23:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
olisiko kenelläkään ideaa kuinka korjata Vistan Media Center, kun kuva tökkii ja virheilmoitukseksi tulee "Videokuvan näyttämiseen tarvittavia tiedostoja ei ole asennettu tai ne eivät toimi odotetusti. Käynnistä Windows Media Center tai tietokone uudelllen"? Olen käynnistynyt monta kertaa eikä vika ole korjaantunut. En ole löytänyt netistä neuvoja aiheesta.
Skaleo
Junior Member
_
2. syyskuuta 2010 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voit testata asentaa kodekit link
mapman
Newbie
_
2. syyskuuta 2010 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skaleo:
Voit testata asentaa kodekit link
Hei, kiitos vinkistä! Asensin antamastasi linkistä K-Lite Mega Codec Pack v6.3.0:n ja sain kyllä toimimaan kyseisen ohjelman kautta videot. Mutta tarkoitukseni olisi käyttää Windows Vistan Media Centerin TV ominaisuutta, johon ei apua tuosta saanut. Pitäisikö asentaa koko Vista uudelleen? Olisiko tiedossa jotain kätevämpää TV:n katseluun sopivaa ohjelmaa kuin WMC? Vika siis edelleen olemassa.
Skaleo
Junior Member
_
3. syyskuuta 2010 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa tuosta ei olekkaan omakohtaista kokemusta, mutta tutulla lähti heti toimimaan kun antennijohdon laittoi sisään. Itse olen käyttänyt usb "digiboksia" jossa tulee ohjelmat mukana.
Senior Member
_
3. syyskuuta 2010 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän tv-kortti on kyseessä?

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Mainos
_
__

_
mapman
Newbie
_
5. syyskuuta 2010 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Skaleo:
Jaa tuosta ei olekkaan omakohtaista kokemusta, mutta tutulla lähti heti toimimaan kun antennijohdon laittoi sisään. Itse olen käyttänyt usb "digiboksia" jossa tulee ohjelmat mukana.
TV-kortti on Hauppauge WinTV-HVR 67xx Capture Device. Ajurit ovat ohjelman mukaan ajan tasalla. Laite on toiminut näihin viime päiviin saakka ihan normaalisti.

En tiedä mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä, useiden käynnistyksien ja yritysten jälkeen, WMC alkoi jälleen pelittämään??!! Eli tällä erää ongelma näyttäisi olevan ohi itsestään. Kyllä on Winkkari outo ohjelma... :-?

Kiitos vastaajille... ja jos jollakin on tietoa, mistä vois olla kyse, niin olis kiva kuulla.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > windows vista 64 media center videovirhe

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy