Virta tulee päälle, cd asemaan, kovoon. hiiren valo syttyy jne.
mutta näyttöön ei tule mitään ja sitten näytön valo rupeaa vilkkumaan. mistähän voi johtua?
olen koittanut vaihtaa prossun,muistin,emon,virtalähteen.
Minullakin on ongelma ettei kone lähde käyntiin. Mutta minun tapauksessa siihen ei synny mitään elämää. Vika on syntynyt yhtäkkiä "ilman syytä". Koneesta on tarkistettu kaikki näkyvät mahdolliset vian aiheuttajat, kuten virtajohtojen kunnolla kiinnittyminen, koneen takana olevan on/off näppäimen oikea asento yms. Konetta on hieman tutkittu myös sisältä päin.
Eikös tässä tapauksessa koneen power-yksikössä ole jotain häikkää kun koneeseen ei tule virtaa ollenkaan? Voiko Poweri mennä yhtäkkiä rikki ilman isompaa syytä?
ps. tämä keskustelupalsta tekee joistakin sanoista automaattisesti linkkejä mitä minä en ole tarkoittanut tähän viestiin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti allolollo: 3 eri näytönohjaimella koitettu
Kerroppa vähän koneen tietoja ni katotaan sitten eteenpäin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti KozaG: Minullakin on ongelma ettei kone lähde käyntiin. Mutta minun tapauksessa siihen ei synny mitään elämää. Vika on syntynyt yhtäkkiä "ilman syytä". Koneesta on tarkistettu kaikki näkyvät mahdolliset vian aiheuttajat, kuten virtajohtojen kunnolla kiinnittyminen, koneen takana olevan on/off näppäimen oikea asento yms. Konetta on hieman tutkittu myös sisältä päin.
Eikös tässä tapauksessa koneen power-yksikössä ole jotain häikkää kun koneeseen ei tule virtaa ollenkaan? Voiko Poweri mennä yhtäkkiä rikki ilman isompaa syytä?
ps. tämä keskustelupalsta tekee joistakin sanoista automaattisesti linkkejä mitä minä en ole tarkoittanut tähän viestiin.
Kyllä se virtalähde voi mennä rikki ilman mitään isompaa syytä, koita toisella virtalähteellä jos vaan pystyt.
emo on asus p4s533-mx ja toinen emo on abit is-10
ite veikkaisin emoissa olevaa vikaa???
muistit on kingstonia ja jotain muita mitä kokeillut
virtalähteiden merkkiä jne en muista mutta jotain perus 350-400W ne on
näyttikset nvidia ja club3d jne.
kovo on seagaten ja toimii kyllä toisessa koneessa.
vika alkoi kerran käynnistäessä, haisi palaneelle joten otin vain virran pois päältä heti
edellisenä päivänä kone toimi kyllä hyvin.
vika siis oli aluksis asuksen emossa mutta kone tekee samaa kun vaihdoin abitin ja koitin sillä.