User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 17:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uusi läppäri, n. 1000?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi läppäri, n. 1000?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ukkeli123
Newbie
_
2. syyskuuta 2010 @ 23:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, pitäs ostaa uus läppäri ja budjetti on siis noin 1000? (max ~1100?).
Ihan netin surffailuun ja jonkinasteiseen pelaamiseen sekä mahdollisesti leffojen katseluun. Näyttö mielellään n. 15" tai yli.
Tämmösiä oon nyt itse katsellut, minkä valitsen? Vai olisiko jollain jotain parempia ehdotuksia? Ja kertokaa, jos unohtui kertoa joku tärkee tieto :D.

link
link
link
link

Eli mikä näistä (vai joku muu)? Kiitos etukäteen
jkstone
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2010 @ 00:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ottaisin tuon ensimmäisen Acerin.

FZane
Junior Member
_
3. syyskuuta 2010 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
netanttilasta samsung r780 samalla hinnalla kuin tuo linkin samsung, mutta 17,3" 1600x900 näytöllä. muut specsit samat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2010 @ 16:03

jkstone
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2010 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anna toki linkki.

ukkeli123
Newbie
_
3. syyskuuta 2010 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone:
Kuinka näin? Ite olen kallistumassa tokan acerin puolelle, osaatko sanoa mitä eroa niissä on ja kumpi on parempi hankinta? kiitos
FZane
Junior Member
_
3. syyskuuta 2010 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

jkstone
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2010 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ukkeli123:
Kuinka näin? Ite olen kallistumassa tokan acerin puolelle, osaatko sanoa mitä eroa niissä on ja kumpi on parempi hankinta? kiitos
Ensimmäisessä enemmän ytimiä, kellot oli kyllä aika alhaalla.
Samat muistit, toisessa isomi kovo, samat näytöt, sama näyttis, jälkimmäisessä parempi akku.
Molemmat ovat hyviä, otat sitten kumman tahansa, niin pieleen ei mene.

ukkeli123
Newbie
_
3. syyskuuta 2010 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, taidan tuon timelinex sitten ottaa. Tuli kyllä vielä tämmöinen vastaan, käy budjettiin ja 2gb enemmän ddr3 muistia, onko sen arvoista? HP merkistä en kyllä pahemmin pidä:
link

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. syyskuuta 2010 @ 22:37

jkstone
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2010 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo HP on ihan pätevä. Hyvä kone.

ukkeli123
Newbie
_
3. syyskuuta 2010 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä tuo HP on ihan pätevä. Hyvä kone.
Onko parempi kuin tuo timelinex?
jkstone
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2010 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siinä on ainoastaan 2 Gb enemmän RAMia. Ihan turha maksaa siitä satasta.

jkstone
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2010 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ottaisin jonkun näistä kolmesta:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13675
-"huonoin" prossu
-paras näyttis
-hieman painavampi

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23502
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8745
-samat prossut ja näyttikset

HP:ssa nopea mutta pienempi kovo. RAM tuki 8Gb:hen asti.(mahd. lisää myöhemmin)

TimelineX:ssä
-paras akku

ukkeli123
Newbie
_
4. syyskuuta 2010 @ 00:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, timelinex taitaa sitten olla mun valinta.
Osaisko joku vielä sanoa mistä kannattaisi ostaa ja missä olisi nopea postitus (mikäli ei hyllyltä löydy tuotetta)?
Horghuz
Newbie
_
4. syyskuuta 2010 @ 01:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jkstone
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2010 @ 01:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

ukkeli123
Newbie
_
4. syyskuuta 2010 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika hyvältä näytti toi datainfon hinta, rupesin selailee niiden läppäreitä ja tuli tämmönen vastaan
link
Vaikutti kiinnostavalta, HP:sta en pahemmin tykkää kokemusten takia mutta tässä näyttää olevan parempi näytönohjain ja isompi näyttö, ja silti budjetin sisällä. Mitäs ootte mieltä? Onko tuossa jotain suurta puutetta joka mulla meni ohi?
jkstone
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2010 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nopeampi kovo, mutta vähän pienempi ja on muuten kova näyttis.
Ei kuitenkaan kannata satasta siitä maksaa, jos et halua satsata sitä pelaamiseen.

AfterDawn Addict
_
4. syyskuuta 2010 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika hyvältä näytti toi datainfon hinta, rupesin selailee niiden läppäreitä ja tuli tämmönen vastaan
link
Vaikutti kiinnostavalta, HP:sta en pahemmin tykkää kokemusten takia mutta tässä näyttää olevan parempi näytönohjain ja isompi näyttö, ja silti budjetin sisällä. Mitäs ootte mieltä? Onko tuossa jotain suurta puutetta joka mulla meni ohi?
Datainfon tuotteissa ei ole ilmoitettu ALV osuutta 23% joka tulee vielä loppusumman päälle.
Elikkä toi linkissä oleva Acer Aspire läppäri 827,92? + alv 23% = 1018,34? + mahdolliset posti/käsittelykulut.

Älkää haukatko paskaa.On tyhmää maksaa liikaa.

Tossahan rikotaan lainsäädäntöä
Myyntilmoituksessa on ilmoitettava myös arvonlisäverollinen hinta,
tuotteen lähtöhinnan lisäksi.
Tuotteen hinta xxx ? + alv 23% = xxxx ? / Tai tuotteen hinta sisältää alv osuuden.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2010 @ 17:50

jkstone
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2010 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itekkin huomasin ton just äsken...
Aika kusinen

ukkeli123
Newbie
_
4. syyskuuta 2010 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, taidanpa pistää jimmsiin tilauksen. Kiitti kaikille avusta :D
Mainos
_
__

_
jkstone
Suspended permanently
_
4. syyskuuta 2010 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, taidanpa pistää jimmsiin tilauksen. Kiitti kaikille avusta :D
Hyvä valinta.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uusi läppäri, n. 1000?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy