Kuten otsikkokin sen sanoo, olen ajatellut uutta prosessoria hankkia. Itse en ihan tarpeeksi koe tietäväni että osaisin päättää mikä olisi hyvä vaihtoehto, ja varmasti sopisi kokoonpanoon.
Samantien otan mieluusti vastaan vinkkejä hyvään emoonkin, sillä saattaa hyvinkin olla että uusin senkin jahka varoja siihen on.
Tämän hetkinen prossu on: CORE 2 DUO E8400 3.0GHZ 1333MHz 6M S775 Emo: ABIT IP35-EIP35ATX DDR2 SATA2 GLAN HD 8C
Näytönohjaimena on GeForce GTX 460 (sain tämän hiljattain ja ajattelin laittaa muutakin rautaa paremmalle mallille sen myötä)
Mikäli on tarvetta tietää muitakin osia koneestani tätä varten, huikatkaa niin lisäilen.
Sanottakoon, että prossussa hintayläraja tulee vastaan siellä 280? tienoilla, muutaman kympin voi aina toki joustaa, jos on tarpeeksi hyvää tarjolla.
Emojen hinnoissa en ole itse juurikaan perillä, mutta sellainen olisi ihan suotavaa saada kuitenkin reippaammin alta 200euron?
Kone on puhtaasti pelaamiseen, joten hakusessa on grafiikoiltaan suht vaativien pelien sujuvampi pyöritys.