Sopiva näyttis AMD phenom ii x4 955 black editionille
|
|
star_dust
Member
4 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Zo3L: Lainaus: Kato youtubesta video niin siinä näkyy ku se kellottaa 4,2 ghz ja lämmöt on matalat.
Niin, no helposti videotakin voi muokata PhotoShopilla ja Vegasilla että näyttäis vaikka 10Ghz, jos siltä tuntuu. Niinkuin jo sanottu: en usko ennen kuvia.
ihan yhtä hyvin niit kuviakin pystyy muokata kuin videota.
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=mb2yNJZPKV4
tässä on linkki sellaiseen 4,2ghz kellotukseen... mutta... siinä ei tehdä minkään laista rasitusta. omamielipiteeni on se että tuo on täyttä kusetusta. PISTE
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2010 @ 10:40
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti star_dust: tässä on linkki sellaiseen 4,2ghz kellotukseen... mutta... siinä ei tehdä minkään laista rasitusta. omamielipiteeni on se että tuo on täyttä kusetusta. PISTE
Samaa mieltä. Kaiken lisäksi tuo ei ole hänen oma videonsa. Yhtä hyvin minäkin voisin rehennellä oman prossuni kulkevan yli viidessä gigahertsissä -20C-lämmöillä vakiocoolerilla, kerran juutupesta löytyy video kun joku saa prossun niihin lukemiin nestemäisellä typellä..
|
star_dust
Member
4 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
no niinpä
|
Member
9 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo minä olen Alexi_97 kaveri ja se on totta mitä hän puhuu näin sen omin silmin tietsikalla kun hän kellotti. Minä uskon.
/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä en.
Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
|
star_dust
Member
4 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
enkä myöskään minä
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti star_dust: enkä myöskään minä
Komppaan. Varsinkin kun on helppoa tehdä kaksi tunnusta afterdawniin. Ja muutenkin, se, että kaksi kertoo nähneensä ei vakuuta enempää kuin se, että yksi olisi nähnyt. Ei ole vaikeaa ottaa kuvaa ruudusta. Painaa vain Print screen ja menee aijaa.comiin. Ottaa BBCODE4-linkin ja postaa tänne. Ja suurin osa ihmisistä uskoo.
Vaikeaahan se on vain tässä tapauksessa, kun prosessorina alexilla onkin AMD 64 2000+ @ 1,9GHz.
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
2. lokakuuta 2010 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä tässä on ongelma? Phenom II C3 4,2 GHz ilmalla ei oo mitään ihmeellistä. Esimerkiks tossa http://www.legitreviews.com/article/1037/14/
Vakiothan on 965 BE:lla 3,4 et sikälikään ei mikään ihmejuttu.
Melkein jokanen emohan näyttää lämmöt päin helkkaria. Siks voin ihan hyvin uskoo et lämmöt oli 35. Oon nähny uusienki prossujen idlaavan ilmajäähyllä -2 asteessa (huoneessa jotain +20).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2010 @ 17:09
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2010 @ 18:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten jo mainitsin, niin en itsekkään pidä asiaa mahdottomana, mutta hieman harvinaisena kyllä. Usea kivi on kulkenut mukisematta tuon 4.2Ghz;iä mutta tämä kyseinen tapaus ei herättänyt suurta luottamusta.
Ja mitä nyt vaikkapa selailee tuota threadia niin kovin monen kivi ei ole tuolleen kulkenut, ainakaan AD:laisten koneissa. Totta on että jokainen morkula on yksilönsä, eikä tuo otanta ole kuin murto-osa aiheesta, mutta antaa tuo kuitenkin hieman suuntaa.
Voi tietty olla että kaikki jotka tuolla ovat postailleet (itseni mukaan lukien) eivät aiheesta oikeasti mitään tiedä. Osa on testaillut vedellä vaikka isompi osa onkin ajellut ilmajäähyillä. Viimeisin (ei omani) on jo tosin huhtikuulta, joten saannot ovat todennäköisesti parantuneet, ja täten myös tuota kulkupuolta ollaan saatu paremmaksi. Mutta pientä suuntausta tuo kuitenkin antanee.
Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
2. lokakuuta 2010 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Uudemmat Phenom kakkoset kellottuu kyl paljo paremmin ku noi vanhemmat. 4 GHz ilmalla ja vähän päälle ei uudemmille (C3) oo ihmeellinen suoritus.
Lämmöt voi selittyä tuolla "emot näyttää mitä sattuu" hommalla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2010 @ 18:28
|
Member
9 tuotearviota
|
13. lokakuuta 2010 @ 08:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, Huomasin että nuo SpeedFanin antamat lämmöt on prseelleen.
Ku kattoo BIOSista niin siellää näytää 47C.
Eka kerran kun koneen käynnisti 4GHz niin vähän meinas lagaa Windowssin bootissa
Emolevy oli tarkoitettu kellotukseen kun otin tietoa Alexi_97 koneesta.
Heko Heko: AMD 64 2000+ @ 1,9GHz tuo on sun ensimmäinen prossu mitä oot varmaan nähnyt JustGamer
/Modet poistakaa minun tili, löytyy jo uusi!!!/
|
Kajtu
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. lokakuuta 2010 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Mutta, tähän täytyy kompata Kuvalaudan (31.8.2010 RIP) Tuttua lausetta. PICS OR IT DIDNT HAPPEN.
En ole nähnyt montaa, jotka saa TurboV ohjelmalla prossua pitkälle menemään. Itse yritin joskus TurboVllä kellottaa, en päässyt edes yli 3.3ghz kellojen, vaikka nytten on samaiset säädöt volttien ja muiden kohdalta biosissa ja hyvin porskutetaan 3,7ghz kelloilla. Ja nämä on stabiilit 24/7 kellot. Vanhassa threadissa taisi olla kuvaakin. Sain myös 3,9ghz kelloilla pysymään pari tuntia vakaana. Se vain johtuu kappaleesta.
Kaverillanihan kun kellottaa sadalla megahertsillä x3 athlonia heti menee prossu epävakaaksi eikä volttien nostokaan auta.
Ja BTW Onnea JustGamerille uudesta tittelistä, itselläni siihen vielä on pitkä matka, about 1000 viestiä vielä....
www.youtube.com/user/StriatusGaming
FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2010 @ 19:31
|
Mainos
|
  |
|
a4tech
Junior Member
1 tuotearvio
|
13. lokakuuta 2010 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jirtsx: Jep, Huomasin että nuo SpeedFanin antamat lämmöt on prseelleen.
Ku kattoo BIOSista niin siellää näytää 47C.
Eka kerran kun koneen käynnisti 4GHz niin vähän meinas lagaa Windowssin bootissa
Emolevy oli tarkoitettu kellotukseen kun otin tietoa Alexi_97 koneesta.
Heko Heko: AMD 64 2000+ @ 1,9GHz tuo on sun ensimmäinen prossu mitä oot varmaan nähnyt JustGamer
Ja sun Athlon prossulla ja HD 4670-näyttiksellä 1920x1080 resolla ja kaikki asetukset maxilla mennään GTA IV:tä? Jos nyt tosta allekirjotuksesta komppaan. Eli ei tuo ole ainakaan minun mielestä mahdollista, kompatkaa joku, jos olen väärässä. Eli "No Pic no prove." Tosin, murossakin parilla kaverilla vissiin 965BE 4,2Ghz kelloilla? Ei toki ole mahdotonta, mutta kuvaa itsekkin kaipaisin.
Amd Phenom II B45@3Ghz| Club3D HD 4850 1GB| Asus M4A79XTD Evo| A-Data@1600mhz|
|