Windows xp asennus levy ei toimi?
|
|
Junior Member
|
9. lokakuuta 2010 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Koitin asentaa tuossa Windows XP:tä mutta kellahtaa uudestaan käynnistys pisteeseen aina ei mene edes asennus aloitukseen... Apuja kiitos (Toiminut muissa tietokoneissa!)
Mitäs te oikee luulette mun olevan jos en evo oo?
|
MikroMake
AfterDawn Addict
|
9. lokakuuta 2010 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko se CD-asema kunnossa?
Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
|
AfterDawn Addict
|
9. lokakuuta 2010 @ 21:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake: Onko se CD-asema kunnossa?
Minulla kun yritin asentaa Win xp Pro takaisin Dellin koneeseen niin levyasemasta alkoi kuulua naks ääniä. Eikä käyttiksen asennuksen aloittaminen onnistunut. No, Yritin ainakin 6 kertaa, ja sitten se onnistui!
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
11. lokakuuta 2010 @ 13:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko cd levy puhdas ja naarmuton?
Winukan käydessä (toinen kone) sen asennuksen voi aloittaa ja se etenee Product Key kyselyyn, sen voi vielä kokeilla huoliiko cd tunnuksen, ja sitten keskeyttää. Eikä mitään ole kovolle vielä tehty.
Vähän esimakua onko cd:ssä vikaa.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2010 @ 14:01
|
Junior Member
|
11. lokakuuta 2010 @ 22:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MikroMake: Onko se CD-asema kunnossa?
Kyllä
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
12. lokakuuta 2010 @ 07:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Asemat saattaa olla lukuherkyyksiltään erilaisia, pese CD hyvin miedolla astianpesu vedellä huuhdo ja kuivaa huolella auttoi ainakin täällä kun oli vastaavia ongelmia.
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Junior Member
|
17. lokakuuta 2010 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joensuu: Asemat saattaa olla lukuherkyyksiltään erilaisia, pese CD hyvin miedolla astianpesu vedellä huuhdo ja kuivaa huolella auttoi ainakin täällä kun oli vastaavia ongelmia.
Ei auttanut sekään :S voisikohan olla että kovo saanut kolauksen? Taikka emolevy mennyt rikki.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2010 @ 17:58
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
17. lokakuuta 2010 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Onko cd levy puhdas ja naarmuton?
Winukan käydessä (toinen kone) sen asennuksen voi aloittaa ja se etenee Product Key kyselyyn, sen voi vielä kokeilla huoliiko cd tunnuksen, ja sitten keskeyttää. Eikä mitään ole kovolle vielä tehty.
Vähän esimakua onko cd:ssä vikaa.
Toimi moitteettomasti mutta toisessa koneessa edelleen sama vika
|