|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Skype murheet
|
|
Airboat
Junior Member
|
16. lokakuuta 2010 @ 22:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei! Toivottavasti tämä on oikea saitti. Minulla on koneella XP Home,sekä virustorjunta FS 2010. Poistin vanhan 4.2.0.169 Skypen.
Latasin uuden 5.0 version, kaikki hyvin, kunnes käynnistin sen, en pääse eteenpäin kirjaudutaan ikkunasta, kaikki pitäisi olla OK.
Kun yritän poistua Skypestä, tulee huomautus: Skype cannot focus a disabled or invisible window. Minulla on käytössä uusin versio OPERA selaimesta, joka ei toimi tämän Skype retken jälkeen, tulee ilmoitus: Error OPERA module 10. Olen asennellut ja poistellut Skypeä ja OPERAa. Esim. Skypet 4.2.0.169, sekä 3.6 versiot ei toimi. jään luuppiin kirjaudutaan ikkunaan. Minulla on kannettavassa 3.6 version Skype. toimii. Onko joku seuraavista ohjelmista tms. syyllinen,että en saa Skypeä toimimaan pöytäkoneessa: Skype, OPERA,FS 2010, vai minä itse.
Ennen 5.0 päivitystä.4.2 versio toimi pöytäkoneessa.t. Airboat
|
Vuohi
Senior Member
|
17. lokakuuta 2010 @ 00:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun olet Skypen poistanut koneelta, oletko tuhonnut myös tiedostot Application Data-kansiosta ja putsannut rekisterin?
Varmuudeksi ohjeistus: How do I uninstall Skype?
Rekisterin putsaukseen: CCleaner, mikäli ei ole entuudestaan tuttu ohjelma.
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
17. lokakuuta 2010 @ 07:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile Firefoxilla.
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Airboat
Junior Member
|
17. lokakuuta 2010 @ 18:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Airboat: Hei! Toivottavasti tämä on oikea saitti. Minulla on koneella XP Home,sekä virustorjunta FS 2010. Poistin vanhan 4.2.0.169 Skypen.
Latasin uuden 5.0 version, kaikki hyvin, kunnes käynnistin sen, en pääse eteenpäin kirjaudutaan ikkunasta, kaikki pitäisi olla OK.
Kun yritän poistua Skypestä, tulee huomautus: Skype cannot focus a disabled or invisible window. Minulla on käytössä uusin versio OPERA selaimesta, joka ei toimi tämän Skype retken jälkeen, tulee ilmoitus: Error OPERA module 10. Olen asennellut ja poistellut Skypeä ja OPERAa. Esim. Skypet 4.2.0.169, sekä 3.6 versiot ei toimi. jään luuppiin kirjaudutaan ikkunaan. Minulla on kannettavassa 3.6 version Skype. toimii. Onko joku seuraavista ohjelmista tms. syyllinen,että en saa Skypeä toimimaan pöytäkoneessa: Skype, OPERA,FS 2010, vai minä itse.
Hei! Sain suursiivouksen jälkeen asennettua Skypen. Toin 3.6 tikulla kannettavasta. toimii. Kiitos neuvoista. Airboat
Finnish people easy to finish
|
Mainos
|
  |
|
Jormak
Newbie
|
1. marraskuuta 2010 @ 07:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Airboat: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Airboat: Hei! Toivottavasti tämä on oikea saitti. Minulla on koneella XP Home,sekä virustorjunta FS 2010. Poistin vanhan 4.2.0.169 Skypen.
Hei! Sain suursiivouksen jälkeen asennettua Skypen. Toin 3.6 tikulla kannettavasta. toimii. Kiitos neuvoista. Airboat
|
|