User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 14:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mitkä ajurit puuttuu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitkä ajurit puuttuu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
timpez
Member

3 tuotearviota
_
26. lokakuuta 2010 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gigabyte GA-M61SME-S2L v2 tuo on emolevy, jossa on kiinni amd athlon x2 5000+ ja jossa 1 kappale a-data 2gb 800mhz muistia. Näyttiksenä minulla on ati radeon 4670.

Ongelma on sellainen että kun katson laitehallintaa, siellä on 2 laitetta, jotka ei ole ns. "asennettu".

Eli muu PCI-siltalaite ja sm bus controller. Kaikki ajurit olen asentanut mitkä olen vain löytänyt emolevyn valmistajan sivuilta. Ja ati uusin ajuri on myös asennettu.
Onko toi pci-siltalaite kenties minun intekroitu näytönohjaimeni? Ja liittyykö toi sm bus controller siihen? Intekroituna minulla on nvidia 6100, chips 405.

Kiitoksia vastanneille! :) Vastasin ehkä itse omaan kysymykseeni mtuta varmistellaa ja mitä asialle pitäisi tehdä?

Jesus <3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. lokakuuta 2010 @ 16:04

mikko2010
Newbie
_
31. lokakuuta 2010 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja tuolta voi sitten etsiskellä lisää

http://www.google.fi/search?hl=en&client=firefox-a&hs=SGz&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&q=sm+bus+controller+amd&btnG=Search&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mitkä ajurit puuttuu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy