User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 01:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus x72dr-ty013
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asus X72DR-TY013
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wikingett
Junior Member
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi kone pitäis tässä ostaa, mutta vähän vielä mietityttää että mikähän olisi hyvä. Tällä hetkellä tuntuis parhaimmalta tuo otsikon mukanen kone, elikkä Asus X72DR-TY013. Olisi hyvä jos joku osais vähän kommentoia tuota puolueettomasti, kuinka paljon vikoja, muuten ominaisuuksista ym.

Ei tuo kone mitenkään lukkoonlyöty ole, eli jos jollakin on vaihtoehtoja niin ehdota vaan, mutta n. 800 ? olis maksimihinta, ja mielellään sais olla 17 tuuman näyttö, tehoa ainakin 2 GHz ja että kuitenkin satunnainen pelikäyttö olis mahdollista. Ei välttämättä tarvitse olla kovin helposti siirrettävä, kun kone tulee olemaan lähes koko ajan paikoillaan.
jkstone
Suspended permanently
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannettaville on oma alueensa.

Wikingett
Junior Member
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone:
Kannettaville on oma alueensa.
No niinpäs olikin, ei tullut siihen kiinnitettyä huomiota kun meinasin että se käy tänne, mutta voisiko joku oikeudet omaava vaikka siirtää tämän aiheen sinne?
jkstone
Suspended permanently
_
31. lokakuuta 2010 @ 19:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Wikingett
Junior Member
_
1. marraskuuta 2010 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=54976
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=21957
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7802
Kiitos noista!

Mitäs mieltä olet tuosta Asuksesta verrattuna näihin? Tuossa Asuksessa ainakin jonkun verran tuntuu tuo 2 vuoden takuu, mutta kuinkas paljon näissä Acereissa on ongelmia?
jkstone
Suspended permanently
_
1. marraskuuta 2010 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Wikingett
Junior Member
_
4. marraskuuta 2010 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, mutta entä mitä tuossa Asuksessa on hyvää/huonoa?
jkstone
Suspended permanently
_
4. marraskuuta 2010 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä menasit Asuksen ostaa?

Paskepi prossu, näyttis ja pienempi kovo.

Wikingett
Junior Member
_
4. marraskuuta 2010 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Expertiltä, yks kaveri puhu että kannattaa ostaa Asus kun niissä ei juuri vikoja ole, mutta tiiä siitä sitten. Kuinkahan nuo Acerit kestää?
jkstone
Suspended permanently
_
4. marraskuuta 2010 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole Asuksen läppäriä omistanut.

Acereja runsaasti, eikä minulla ole liiemmin ongelmia ollut. Juttua kulkee vaikka mitä, mutta ainakin itse p*skat välitän.

Wikingett
Junior Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ole Asuksen läppäriä omistanut.

Acereja runsaasti, eikä minulla ole liiemmin ongelmia ollut. Juttua kulkee vaikka mitä, mutta ainakin itse p*skat välitän.
Aceri tuossa tuli sitten ostettuakin.

Onko sulla tietoa että ajaako se windowsin korjauslevy & windowsin palautuslevyt (en muista tarkkaa nimeä) saman asian kun se Acerin itse pyytämä tehdasasetuslevy? Se Acerin ilmotus tuli vaan niin myöhään että olin jo ehtinyt ensin polttaa sen korjauslevyn ja ne palautuslevyt.
jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wikingett:

Onko sulla tietoa että ajaako se windowsin korjauslevy & windowsin palautuslevyt (en muista tarkkaa nimeä) saman asian kun se Acerin itse pyytämä tehdasasetuslevy? Se Acerin ilmotus tuli vaan niin myöhään että olin jo ehtinyt ensin polttaa sen korjauslevyn ja ne palautuslevyt.
Ei.
Tee levyt Acerin eRecovery Managementilla.

Tulevaisuuden varalle voit myös vilkaista dokumenttiani
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-61/acerin_palautus-872318/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2010 @ 16:10

Wikingett
Junior Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ei.
Tee levyt Acerin eRecovery Managementilla.

Tulevaisuuden varalle voit myös vilkaista dokumenttiani
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-61/acerin_palautus-872318/
Selvä juttu, täytyypä tehdä seuraavan kerran kun se ilmotus tulee.

Kiitos tiedoista!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2010 @ 16:32

Mainos
_
__

_
jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Selvä juttu, täytyypä tehdä seuraavan kerran kun se ilmotus tulee.

Löytyy kyllä käynnistä-valikosta, joten tee heti!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > asus x72dr-ty013

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy