User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 11:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ei aukee kone normaalisti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ei aukee kone normaalisti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AlexisW
Member
_
31. lokakuuta 2010 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän hiisi nyt on vikana kun ei oo aikoihin saanut konetta auki ilman lisähommia. kum Nyt pitää hakata heti avatessa F8 - muuten pysyy mustana, mitä nyt vasemmalla yläkulmassa joku valkoinen viiva vilkkuu - ja sitten tulee eri vaihtoehtoja miten avataan. Auki saa kun klikkaa joku SATA mikä lie. Tää on Windows XP. Ja hiisikö siinä on ja miten pitäisi Firefoxilla kun käy jossain sivulla se sivu sulkea, ettei alvariinsa tule ilmoitusta "Firefox on jo käynnissä..." tai sinne päin ja toinenkin punaisella ruksilla varustettu ilmoitus. Alkaa kyrsiä koko Firefox kohta.
Moderator

6 tuotearviota
_
31. lokakuuta 2010 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AlexisW:
-- ja sitten tulee eri vaihtoehtoja miten avataan. Auki saa kun klikkaa joku SATA mikä lie.--
Mikä mahtaa olla ensimmäisenä boot-asemana? Nyt ilmeisesti Windows käynnistyy, kun valitset listasta itse kovalevyn. Varmista ensin, että kovalevy, jolla käyttis on, on ykkösbootti.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
AlexisW
Member
_
1. marraskuuta 2010 @ 00:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti AlexisW:
-- ja sitten tulee eri vaihtoehtoja miten avataan. Auki saa kun klikkaa joku SATA mikä lie.--
Mikä mahtaa olla ensimmäisenä boot-asemana? Nyt ilmeisesti Windows käynnistyy, kun valitset listasta itse kovalevyn. Varmista ensin, että kovalevy, jolla käyttis on, on ykkösbootti.
No tutkin asiaa aamulla. En uskalla sammuttaa masiinaa nyt. Kerran ei avautunut 2 päivään. Tosin silloin saattoi olla vika palvelimessa. On mulla jonkinlainen bootti-cd. Mutta kun yritän avata ei tule näkysälle kuin vanhan cd:n sisältö, johon oon tallentanut tiedostoja. Onpa merkillistä. Tutkin asian uudestaan.
AlexisW
Member
_
1. marraskuuta 2010 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siellä lukee=
Removable
-Floppy Disk
Hard Disk
1st SATA-M:
ST32550824AS
-Bootable Add-in Cards
CDROM
-1st Master:
-NEC
DVD-RW ND-4550A
Legacy Lan
Tosta 1st SATAsta klikkaamalla saa auki
sp666
Suspended due to non-functional email address
_
1. marraskuuta 2010 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan vaan omasta kokemuksesta: Onko sinulla usb-tikku/mokkula/lisälaite kytkettynä, kun boottaat?
Minulla kingstonin muistitikku esti "normi" bootin...
Aina piti erikseen valita, ja jostain syystä ei biossin säädöt tehneet mitään
Mainos
_
__

_
AlexisW
Member
_
1. marraskuuta 2010 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sp666:
Ihan vaan omasta kokemuksesta: Onko sinulla usb-tikku/mokkula/lisälaite kytkettynä, kun boottaat?
Minulla kingstonin muistitikku esti "normi" bootin...
Aina piti erikseen valita, ja jostain syystä ei biossin säädöt tehneet mitään
*Tässä onkin semmonen mätä asia, että vaikka ei oo muistikkua kytkettynä tuolla alhaalla ihan riesaksi asti hyppii kuvake ja teksti jotain "ei oo tunnistettu" oisko lisälaitetta. Muistikkuun se viittaa. Vaan ei oo edes paikoillaan! juuri nyt se teksti ei hypi riesana. Mutta aina ennen palasi heti takaisin vaikka miten klikkas "pois". Oisiko tällä jotain tekoo aukaisuvaikeuksien kanssa?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > ei aukee kone normaalisti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy