User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty black ops
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
call of duty black ops
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juuso40
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2011 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jeppe28:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuso40:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neccis:
Itse sain kaatuilun loppumaan kun asensin atin 10.12 ajurit. Jonka jälkeen steamin pelivalikosta black ops MP - properties - local files - verify integrity of game cache.
Aikaisemmin kuva jäätyi tai sekosi, nyt olen tunteja paukutellut menemään ja kaatuilua ei ole ilmennyt. Minulla auttoi, toivottavasti muillakin.
Öööö... miten pääsee sinne steamin pelivalikkoon?
Menet steam kirjasto valitse COD Black Ops MP- oikealla hiiren painikkeella painat sitä peliä- valitse ominasuudet- paikallinen sisältö- ja siellä näkyy 4 eri juttua valitset ensin toisimmaks alimman ja sit alimman. Millä kielellä sun steamis muute on.
Suomi...

juuso
Jeppe28
Member
_
8. tammikuuta 2011 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti umrej:
Näyttis käy
760 -> 840
1050 -> 1225

On ollu vakaa ei mitää ongelmaa sen suhteen... Ollu nuo jo kauan.. Buutti autto toistaseks... Tosin laskin kellotki vakioks koska tuota pölyä koneesee kertyny 2-3mm kerros :D Joten sunnuntaina putsaus ja kellot takas ylös... Tosin tä peli muutenki skipannu mun näyttiksen moooonta kertaa ku se yks päivitys tuli.. kerran kaks zippaa puol h aikana

Muuten jos tuolla atin overdiverillä kellottaa niin sillähän ei takuu lähe? Näyttis on vertex hd 5850.. Eli se halvin :D

E: Perkule ku säikähin et tän illan kännipelit olis menny ketuiks :D Toivottavast nyt pysyy ma saakka kasas edes :D

Edit2: Typoja + lauseiden täydennystä
Jos sul on viel esiintyy toi ongelma kannattaa laittaa ATIn Catalyst Control Centerista Mipmap- yksityiskohdat korkea laadulle.
juuso40
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2011 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jeppe28:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti neccis:
Itse sain kaatuilun loppumaan kun asensin atin 10.12 ajurit. Jonka jälkeen steamin pelivalikosta black ops MP - properties - local files - verify integrity of game cache.
Aikaisemmin kuva jäätyi tai sekosi, nyt olen tunteja paukutellut menemään ja kaatuilua ei ole ilmennyt. Minulla auttoi, toivottavasti muillakin.
Öööö... miten pääsee sinne steamin pelivalikkoon?
Menet steam kirjasto valitse COD Black Ops MP- oikealla hiiren painikkeella painat sitä peliä- valitse ominasuudet- paikallinen sisältö- ja siellä näkyy 4 eri juttua valitset ensin toisimmaks alimman ja sit alimman. Millä kielellä sun steamis muute on.
Suomi...
Ei auttanut.
battlepad
Junior Member
_
8. tammikuuta 2011 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lagi loppu ku annoin pelin olla about 2 päivää pelaamatta ja se latas pari päivitystä ja lagiminen loppu heti!!! ihme juttu...

päivitykset tulee ainakin steamin kautta hitaasti!!

AmD x2 555 3,5 GhZ
AsUs mt4 emo..
4gb ddr3 1333
club 3d hd 5750

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. tammikuuta 2011 @ 00:02

diudiu1
Newbie
_
9. tammikuuta 2011 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiikohan tämä black ops minun koneellani olisi kiva tietää en tiedä näistä niin paljon että mitä tuo peli vaatii. Ja oisi kiva saada suora vastaus kannattaako peliä ostaa että täyttääkö vaatimukset on kummiskin aika kallis?

Kotelo + teholähde: Compucase Black Even inside + 500W
Prosessori: AMD Phenom II X6 1055T kuusi ydintä
Näytönohjain: ATI Radeon HD 5770 1GB
Keskusmuisti: 4Gb DDR3 1333Mhz
Kiintolevy: 1Tb 32Mb 7200rpm SATA HDD
Optinen asema: DVD+/-RW SATA
Jeppe28
Member
_
9. tammikuuta 2011 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti diudiu1:
Toimiikohan tämä black ops minun koneellani olisi kiva tietää en tiedä näistä niin paljon että mitä tuo peli vaatii. Ja oisi kiva saada suora vastaus kannattaako peliä ostaa että täyttääkö vaatimukset on kummiskin aika kallis?

Totta kai toimii!
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2011 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti diudiu1:

Pakko sanoa, kun tuon compucase nimen huomasin, että eihän missään nimessä sisällä ole kotelon mukana tullut compucasen virtalähde? Voi nimittäin olla aikasen räjähdysaltis paketti.

www.youtube.com/user/StriatusGaming

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2011 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vähän veikkaisin että kyllä on...

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
neccis
Member

3 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2011 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos atin korteilla kuva jäätyy, kannattaa kokeilla 10.4 ajureilla.

Kaikki mahdolliset kikat olen kokeillut ja ongelmat ovat aina palanneet, nyt kuitenkin tuntuisi toimivan (toistaiseksi).

Intel Ivy Bridge i5-3570K (Corsair Hydro H80) | AsRock Z77 Pro3 | 8Gb DDR3-1333Mhz | G.Skill 120GB Phoenix Pro SSD | GTX 680 | Corsair TX 750w | Antec Three Hundred | BenQ G2400W
Member
_
16. tammikuuta 2011 @ 07:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Anteeksi taas hölmöstä kysymyksestä :p, mut miten nuo killstreakit toimii? Pitääkö pelin aikana painaa jotain nappia vai mitä?
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
16. tammikuuta 2011 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joroma:
Anteeksi taas hölmöstä kysymyksestä :p, mut miten nuo killstreakit toimii? Pitääkö pelin aikana painaa jotain nappia vai mitä?
Kannattaisi selata seillanen kuin kontrollit ohjekirjasta lävitse. saatat löytää jotain muutakin tärkeää. 4 nappi taisi BOssa olla niille killstreakeille.

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Member
_
16. tammikuuta 2011 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti joroma:
Kannattaisi selata seillanen kuin kontrollit ohjekirjasta lävitse. saatat löytää jotain muutakin tärkeää. 4 nappi taisi BOssa olla niille killstreakeille.
Täytyypä kokeilla... ohjekirjasessa ei ole mitään mainintaa killstreak painikkeesta. En kyllä saa mistään toimimaan noita. Pitäiskös siinä yhdessä killstreakissa päästä helikopterin kyytiin minigunilla paukuttamaan? Neuvokaahan miten tuo oikein toimii :P...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2011 @ 12:47

wcpoika
Newbie
_
16. tammikuuta 2011 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HP dv6-3046eo

AMD Phenom II Dual Core 2.8 ghz
6 gigaa keskusmuistia
ATI Mobility Radeon HD 5650

Pyöriikö nuilla BO?
Jeppe28
Member
_
16. tammikuuta 2011 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wcpoika:
HP dv6-3046eo

AMD Phenom II Dual Core 2.8 ghz
6 gigaa keskusmuistia
ATI Mobility Radeon HD 5650

Pyöriikö nuilla BO?
Kyllä pyörii
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2011 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älä turhia toiveita latele. tuo on läppäri näyttiksen perusteella. Ei tosissaan tuu hyvin pyörimään, mutta loweilla sitä ehkä jotenkuten pelaa.. Kumma kyllä mutta näin asia on. Oon sen omin silmin nähny.... :(

kawinisti
Junior Member
_
17. tammikuuta 2011 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3DMark06 karkkitestissä kun vetää sen 15000pointsia, niin voi alkaa kuvitella pelaamista!
Moni voi olla erimieltä, mutta näin olen itse todennut.
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. tammikuuta 2011 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kawinisti:
3DMark06 karkkitestissä kun vetää sen 15000pointsia, niin voi alkaa kuvitella pelaamista!
Moni voi olla erimieltä, mutta näin olen itse todennut.
3dmark06 on nykyään todella näyttispainoitteinen. Esimerkkinä mun athlonin ja Phenom ii prossun välillä ei 3dmark06 testissä paljoa ole, vaikka itse tehoa phenomista löytyy enemmän todella paljon.

Ei se silti ole yhtä pitävä kuin testien seuraaminen.

kawinisti
Junior Member
_
17. tammikuuta 2011 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tuo suuntaa anna silti aika kivasti. Ihan turha millään 5000pistettä antavalla läppärillä on haaveilla pelaavansa BO:ta!
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2011 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen puhdas järkikin sanoo jos 15k ''vaaditaan''

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
Crus4der
Member

6 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2011 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huoh tuota kaatuilua :) on kyllä yhden sortin floppi koko game (siis vain sen takia että ei ole julkaistu valmiina vaan lähinnä beetta versiona mihin nyt sitten uskomattoman hitaasti päivityksiä toimitetaan). Viime päivitys kun tuli joka oli suunniteltu vissiin vähän auttamaan tuhnujakin koneita kieputtamaan BO:ta no siitä päivityksestä alkoi munkin myllyn kaatuilu :) vaikka peli pyöri täysillä jo ennen typerää päivitystä.. Harvemmin näinkään että päivitys vaan pahentaa asioita :)

Enkä ole kenenkään kuullut siitä tosissaan saaneen mitään iloa...
Esimerkkinä kaveri joka sellaisella vanhahkolla peliläppärillä koitti pelata niin peli toimi ok paskoilla grafiikoilla kunnes päivitys tuli "auttamaan" tilannetta ja nyt se toimii entistä paskemmin ja lisäksi kaatuilee :):):)

Kyllä joskus ihmetyttää, että eikö valmistajia hävetä rahastaa keskeneräisellä roskalla ja sitten kun vikoja ilmenee niin niihin ei reagoida kun joskus ja jouluna. Ei haittaisi mitään tuo Beettana julkaisu jos ongelmat kuitenkin hoidettaisiin nopeasti heti alta pois.

Amd Phenom II x4 970BE, Radeon HD5870, 4GB DDR3 corsair, 1tb + 2x 500gt, BenQ G2222HDL x 2, Antec Twelve hundred, Lc 750W, Razer Lycosa, Razer Destructor, Microsoft Sidewinder, Steelseries kuulokkeet
------------------------------------------------------------
Nokia E90 + N97 + HTC Desire Z

JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. tammikuuta 2011 @ 18:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyöriikö?
Amd phenom 8600+ 3x 2,3 Ghz
Radeon hd 3650 512mt
4 Gt ram
Näyttis menee piakkoin vaihtoon tilalle tulee HIS radeon hd 5670 1Gb, koska virtalähde ei muuhun riitä ja uuden koneen kasaan kesällä.
Ja ajattellin et jos prossua kellottaus paremmalla jäähyllä. Mut BIOsseis ei oo pääsyä siihen kellotusosioon.

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2011 @ 18:41

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. tammikuuta 2011 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JP24:
Pyöriikö?
Amd phenom 8600+ 3x 2,3 Ghz
Radeon hd 3650 512mt
4 Gt ram
Näyttis menee piakkoin vaihtoon tilalle tulee HIS radeon hd 5670 1Gb, koska virtalähde ei muuhun riitä ja uuden koneen kasaan kesällä.
Ja ajattellin et jos prossua kellottaus paremmalla jäähyllä. Mut BIOsseis ei oo pääsyä siihen kellotusosioon.
Eipä kummosesti pyöri. Sattumoisin vaihdoin kaverini kokoonpanoon 4850 näyttiksen joka on tehokkaampi kuin 5670, ja ei paljoa ollut parannusta 4650 näyttiksestä vaikka tehoeroa toi näyttikseen huomattavasti. Niin prosessoripainoitteinen peli, ja et voi kellottaa pakettikonees emolla koska siinä on lukittu kaikki mahdollisuudet kellottaa.
battlepad
Junior Member
_
20. tammikuuta 2011 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haluaisin consolen auki singleplayeriin ja olen jo laittanut config_cfg ja sieltä olen laittanu seta monkeytoyn 0 mutta en saa consolea auki..??
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. tammikuuta 2011 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti battlepad:
haluaisin consolen auki singleplayeriin ja olen jo laittanut config_cfg ja sieltä olen laittanu seta monkeytoyn 0 mutta en saa consolea auki..??
Tuon arvon pitää olla 1 jotta saat sen käyttöön. painat § näppäintä niin saat sen auki ylälaitaan.

Mainos
_
__

_
Member
_
21. tammikuuta 2011 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pieni hämmennys käynnissä.

Ostin kaverilta Blopsin, mutta hän oli jo aktivoinut pelin Steamin kautta.
Kysymys kuuluu, voiko sitä mitenkään deaktivoida, että minä saisin asennettua pelin koneelleni ja pääsisin pelaamaan nettiin.

Luulisi olevan mahdollista, kun kuitenkin kyseistä peliä myydään käytettynäkin.

E: Hän on poistanut pelin koneeltansa. Peli näkyy harmaana Steam valikossa.

What is a choual?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2011 @ 15:10

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty black ops

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy