User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.6.2025 / 00:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yhteneväisyystarkistus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yhteneväisyystarkistus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lups
Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä vika kun tämä kone on ruvennut aina käynnistäessä tekemään yhteneväisyystarkistusta kiintolevylle? Olen viime päivinä ripannut paljon levyjä, voisko vaikuttaa? Onko mahdollista että jotain tiedostoja (esim. musiikki kovalevyltä) on vaurioitunut? Tätä oli jo aikaisemmin, loppui hetkeksi ja nyt jatkuu taas. Olen kokeillut näitä ohjeita, mutta auttoivat vain tilapäisesti. Kukaan osaa auttaa?
jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile eheyttää

Lups
Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone:
Kokeile eheyttää
Auttaiskohan kiintolevyn eheytys oikeesti? Kun tää vaan ajaa sen yhteneväisyystarkistuksen joka kerta, mutta ilmoittaa "0 tavua vahingoittuneilla sektoreilla".

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2010 @ 16:48

jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lups:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jkstone:
Kokeile eheyttää
Auttaiskohan kiintolevyn eheytys oikeesti?
No kannattaa kokeilla, tiedä sitte

Lups
Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä on siis vuoden vanha läppäri, mietin että tuliko väärälle alueelle mutta kai pöytäkoneissa toimii samat systeemit...
jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro samantien mallikin.

Lups
Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi hitsi kun oon nyt porukoiden koneella, mutta se on Acer Aspire, Win 7 64-bit ja muistia 4 gigaa. Ajattelin että jos saisin jotain vinkkejä niin voisin huomenna koittaa niitä kun menen takaisin kotiin...

Voisko kovalevy olla sökönä? Entä mun rippaamani musiikki mahdollisesti korruptoitunutta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2010 @ 17:39

jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi hitsi kun oon nyt porukoiden koneella, mutta se on Acer Aspire, Win 7 64-bit ja muistia 4 gigaa. Ajattelin että jos saisin jotain vinkkejä niin voisin huomenna koittaa niitä kun menen takaisin kotiin...
Parempi että tarkistat sitten, tuokun ei kerro mitään..

V
Voisko kovalevy olla sökönä?
Hyvinkin mahdollista.

Lups
Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palailen huomenna kun tsekkaan koneen tiedot. Mitä kaikkea pitäis kertoa? Entä se musiikki, vaikka se rippaantui hyvin niin voiko olla korruptoitunutta kun kone heittää ton tarkistuksen aina silloin kun oon ripannut levyjä.
jkstone
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2010 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palailen huomenna kun tsekkaan koneen tiedot. Mitä kaikkea pitäis kertoa?

Malli.
Jos viitsit, niin prossu, näyttis, kovo..

Entä se musiikki, vaikka se rippaantui hyvin niin voiko olla korruptoitunutta kun kone heittää ton tarkistuksen aina silloin kun oon ripannut levyjä.
En uskoisi.

Lups
Member
_
6. marraskuuta 2010 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvoista, kokeilen tuota eheyttämistä ja ellei auta niin palailen taas. Osaatko sanoa mistä johtuu se että kone ei aina heitä tuota tarkistusta vaan esim. rippauksen jälkeen.
Lups
Member
_
7. marraskuuta 2010 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä auttanut eheytys, helppiä?
Lups
Member
_
8. marraskuuta 2010 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä tässä voi olla kun tää herjaa sitä yhteneväisyystarkistusta silloin kun oon just ripannut levyjä? Vaikuttaako rippauksiin? Muuten lakkasi herjaamasta vaikka en edes tehnyt mitään.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. marraskuuta 2010 @ 13:04

Mainos
_
__

_
Lups
Member
_
8. marraskuuta 2010 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritän kirjoittaa selvemmin, ongelma on siis:
Aina kun rippailen musiikkia koneelle ja seuraavalla kerralla kun laitan masiinan päälle niin se herjaa jotain yhteneväisyystarkastusta kiintolevylle, ilmoittaen tarkastuksen lopussa kuitenkin että "0 tavua vahingoittuneilla sektoreilla." Missä vika? Ei tää mua muuten haittais, mutta pelkään että se vaikuttaa jotenkin rippauksiin. Onko mahdollista? Kone siis herjaa tätä vain silloin kun on tullut rippailtua.

Koneen tietoja vielä:
Acer Aspire 5542G
AMD Turion II X2 M500 2.2 GHz
ATI Mobility Radeon HD 4570
RAM 4 GB
WIndows 7 64-bit
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yhteneväisyystarkistus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy