User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.6.2025 / 20:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > voisiko joku vääntää mulle rautalangasta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voisiko joku vääntää mulle rautalangasta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
17. marraskuuta 2010 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Asus M2M DH emolevy ja siinä on äänikortti jonka saa 2, 4, tai 6 kanavaiseksi. Nyt se on vain 2 kanavainen ja haluisin sen 4 kanavaiseksi. Eli miten ohjelmoin portin tuolla takaseinässä että saan sen 4 kanavaiseksi?
Vai olenko ymmärtänyt väärin tuon manuaalin.
Manuaali on tuossa hieman epäselvä tai oliskohan niin ettei itsellä ihan kauhiasti ole tuota "nörtin" vikaa.
BPVest
AfterDawn Addict
_
17. marraskuuta 2010 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikataas et sun pitää säätää se Windowsin puolelta, äänikortin ajureista.

Tietty tarvii piuhatki kytkee oikein.

Lisäks imuta Realtekin äänipiirille uusimmat ajurit.
Junior Member
_
17. marraskuuta 2010 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on jo laitettu,
Realtek High Definition Audio Codec for Windows 7 and Vista (32-bit & 64-bit) R2.47
Miten niin täytyy "piuhatkin kytkee oikein", tuollahan koneen takana on valmiit liittimet ja manuaalista osaan kyllä lukee mihin ne jakit laitetaan.
Ja kuten jo totesin,itsellä ihan kauhiasti ole tuota "nörtin" vikaa. Siksi olisi kiva kun se todella "väännettäisiin ihan kuin rautalangasta" miten ne tuolta Winistä laitetaan ja muuten käyttis on Win7.

Oliskohan tuo niin että tuolta Bios:ta täytyy käydä joku täppi laittamassa ruutuun?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. marraskuuta 2010 @ 15:10

Junior Member
_
18. marraskuuta 2010 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olenkohan ladannut väärän ohjaimen kun ei Winin ääni asetuksista löydy sellaista kohtaa josta voisi valikoida 4 kanava ääntä? Sellainen sieltä löyty jossa saa valikoida eri Hertsejä kahdelle kanavalle.
Myös kaiuttimelle ja kuulokkeille löytyy eri lähdöt, mutta niitäkään ei saa kuin jomman kumman erikseen valittua ei molempia yhtaikaa.
Mikähän tässä nyt mättää?
Senior Member

2 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2010 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi emo näemmä sisältää Sound Maxin äänipiirin (jos ekassa viestissä typo ja malli on M2N DH). Eli etsimään googlella semmoista joka sopii omaan windowsiisi. Kannattaa myös poistaa nuo realtekin ajurit.

Junior Member
_
18. marraskuuta 2010 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TÖKS,TÖKS, minä se täällä lyön päätäni seinään. Nyt hoksasin mikä vikana. Minulla on tuossa yhdellä osiolla Win98 ja laitoin tämän Win7 toiselle osiolle. Kaikki lähti heti pelaan ihan normaalisti. MUTTA mitä unohtu? Ajaa nuo ajurit ym.ym. tuolle Win7:lle. Nyt se on tehty ja pelaa niinkuin pitääkin.
Nuoret, älkää naureskelko, vanhuus ei tuu yksin sen tuutte huomaamaan.
Mainos
_
__

_
RatCon
AfterDawn Addict
_
18. marraskuuta 2010 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hese_57:
vanhuus ei tuu yksin sen tuutte huomaamaan.

Noo, niin kauan kun on vaatteet päällä ja muistaa mihin on menossa niin pärjää :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > voisiko joku vääntää mulle rautalangasta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy