User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 16:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miksi nettisivu ei aukea (ongelma selvitetty)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miksi nettisivu ei aukea (Ongelma selvitetty)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Onkonoin
Member
_
21. marraskuuta 2010 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä on tämä sivu https://www.hyvinvoinnin.fi/. Olen yrittänyt viidellä eri selai-
mella avata sitä, mutta se ei aukea. Kaikki muut sivut avautuvat normaalisti.
Käyttis on Win7.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2010 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sivuston palvelin voi alhaalla tms.

Onkonoin
Member
_
21. marraskuuta 2010 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki kaverit ja tutut, joita mä oon pyytäny testaamaan, on päässeet sivulle
ilman ongelmia.
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
21. marraskuuta 2010 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, no aikaisemmin kun kokeilin, en päässyt minäkään. Nyt näyttää pääsevän, mutta hitaasti (osa grafiikoista ei tunnu latautuvan yms. Edelleen veikkaan, että ongelma on tuossa em. osoitteessa, ei missään muussa.

Onkonoin
Member
_
21. marraskuuta 2010 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äsken Operalla aukes osittain ja jäi siihen. Tuliketun latausilmaisin kyllä pyörii, mutta
mitään ei tule selainikkunaan. Voisko sivun vahvalla salauksella olla vaikutusta asiaan.
1pertti
AfterDawn Addict
_
21. marraskuuta 2010 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Onkonoin:
Voisko sivun vahvalla salauksella olla vaikutusta asiaan.
En tiedä, mutta minulla on selaimissani (IE ja Firefox) valittuna sekä "Käytä SSL 3.0 -suojausta" että "Käytä TLS 1.0 -suojausta" ja kyseinen sivu aukeaa ongelmitta kummallakin.
Onkonoin
Member
_
21. marraskuuta 2010 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samat valinnat mullakin on. Mikä tää AES-256 salaus on, joka on merkitty varmenteeseen ?
Mikä versio Tuliketusta sulla on käytössäsi.
1pertti
AfterDawn Addict
_
22. marraskuuta 2010 @ 01:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä versio Tuliketusta sulla on käytössäsi.
3.6.12 eli: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; fi; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12
Senior Member

3 tuotearviota
_
22. marraskuuta 2010 @ 02:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseessä on tämä sivu https://www.hyvinvoinnin.fi/. Olen yrittänyt viidellä eri selai-
mella avata sitä, mutta se ei aukea. Kaikki muut sivut avautuvat normaalisti.
Käyttis on Win7.
Kaverilla on vastaavanlainen ongelma. Aukeaa sulla muut https:// sivut? Vai onko tuo ainoa.
Sillä oli palomuurissa suljettu portti 443, vahingossa lipsahtanut ja sen takia mikään salattu sivu ei auennut.
Onkonoin
Member
_
22. marraskuuta 2010 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mä pääsen ainakin pankin sivuille. Miten ton portin sais tarkistettua Norton
Internet-Securityssä ?
Onkonoin
Member
_
25. marraskuuta 2010 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyiskö keltään lisää vinkkejä tän pulman ratkaisemiseksi. Eihän toi sivusto sinänsä
ole mikään erityisen tärkeä mutta mä ajattelin sitä, että jos joskus tulee sama ongelma
jollakin oikeesti tärkeällä sivulla, niin tietäis mitä tehdä.
Mä olen katsonu noi netin ja selaimen asetukset, että siellä on ruksattu oikeat kohdat.
Otin palomuurinkin pois käytöstä josko se ois estäny yhteyden, mut ei sekään auttanu.
Oisko tässä hemmetin Vintoosassa sitten joku bitti poskellaan.
Mainos
_
__

_
Onkonoin
Member
_
26. marraskuuta 2010 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tajusin katsoa vanhalta koneelta Tuliketun asetukset. Sinne piti laittaa välityspalvelu-
asetuksiin Proxyt.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miksi nettisivu ei aukea (ongelma selvitetty)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy