User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 13:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > photoshop cs2... 3,4 ja 5
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Photoshop CS2... 3,4 ja 5
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rautakala
Newbie
_
27. marraskuuta 2010 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ollut jo vuosia Adoben Photoshop CS2 jota olen ihan kotikäyttäjänä, siis amatöörinä käyttänyt. Koska tiedän, että koneeni resurssit eivät riitä CS5:n pyörittämiseen (tärkeimmät koneeni spektit alla) mutta kuitentenkin minulla olisi mahdollisuus ottaa käyttööni CS3:n, mitä MERKITTÄVÄÄ EROA on CS2:lla ja CS3:lla?

Ts. onko niin välttämätöntä vaihtaa jo tutuksi tullutta CS:2 CS3:n? Sen sijaan asensin hiljattain Illustrator CS3:n koneelleni juuri vektorigarafiikan tekemisen syistä. Ihan hyvin koneeni jaksaa pyörittää sitä kuten myös DW CS5:sta (Viimeisin DW versioni kulki vielä Macromedia nimellä).

Voisikohan PS CS4:n vielä pyöriä koneessani olgelmitta, huomioiden sen, että yleensä kun teen jotain, minulla on samalla auki "sopparin" ohella myös DW, Notepad ja Firefox.

Käyttis: WIN XP Pro serial pack 3.
Käyttömuisti: 1Gt RAM
Suoritin: AMD Athlon 64 Prosessor 3200+ 2,01GHz
Näytönohjain: Radeon X550 (en muista(tiedä onko 32 vai 64 bit.)
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > photoshop cs2... 3,4 ja 5

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy