|
Uusi keskusyksikkö pelikäyttöön n. 1000? budjetilla
|
|
|
Gameson
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ei onnistu niin itse asentaisin koko wintoosaan uudelleen ja sit tarvittavat ajurit.
2500k, Hd 6870 Direct Cu, Samsung F3, seasonic p660w, Cooler Master Enforcer, Asrock p67 Performance
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ajoin ton driversweeperin noihin nvidia kansioihin nyt niiku 3 kertaa ja ne on sielä vieläki en tiiä mistä on kysymysmutta ei kummiskaa toimi.ja sitte en aatellu kyllä vielä iha formatoimaan ruveta.Ja voiko toi johtua jostai muustaki et se ikkuna maalaa toisen päälle jokatapauksessa sen ei mun käsityksen mukaan pitäis tehä sellasta.alkaa mennä hermot en ny tiiä et miä täs tekis oon varmaa ajuritki asentany 10 kertaa uuskis oon kokeillu puhdasta asennusta ja sillon tää ruutu rupe välkyy.oon patti tilanteessa pakko saada kuntoon jotenki kone makso kummiski 1200 e
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:09 |
Linkki tähän viestiin
|
nii ja linkatkaa ny vielä kerran oikea ajurit tolle asuksen gtx 580:selle
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:09 |
Linkki tähän viestiin
|
nii ja linkatkaa ny vielä kerran oikea ajurit tolle asuksen gtx 580:selle
|
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaatko sinä englantia? ei pahal. vaikka google kääntäjää käyttäisit.
Eli. Driver sweeperillä poistat ajurit, asennat ajurit puhtaalla asennuksella varmuuden vuoksi, pitäisi toimia. Ehkä kokeilet jotain peliä, etkä vaan jotain youtube videoita.
onko muuten atin catalyst control centerissä tollasta "Puhdas asennus"-ruksia, en ole ainakaan huomannut :D
Tämän takia hankkikaa amd kortti, paljon simpelimpää, kun ohjelma asentaa oikeat ajurit sun puolesta :DD
Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
joo okei kokeilen peliä mutta mistä johtuu se että kun esim vaikka messenger ikkunaa vetää internet ikkuna päällä niin se maalaa siihen (tiedät varmaan mitä tarkotan).
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Muff77: Osaatko sinä englantia? ei pahal. vaikka google kääntäjää käyttäisit.
Eli. Driver sweeperillä poistat ajurit, asennat ajurit puhtaalla asennuksella varmuuden vuoksi, pitäisi toimia. Ehkä kokeilet jotain peliä, etkä vaan jotain youtube videoita.
onko muuten atin catalyst control centerissä tollasta "Puhdas asennus"-ruksia, en ole ainakaan huomannut :D
Tämän takia hankkikaa amd kortti, paljon simpelimpää, kun ohjelma asentaa oikeat ajurit sun puolesta :DD
No ei se Nvidiallakaan sen vaikeampaa ole kuin painaa vaan seuraava ja ok nappeja ikkunoista. :D Jotakin käsittämätöntä kädetystä siellä nyt näyttäs olevan. Ja tuo että se vilkuttaa näyttöä on ihan normaalia kun asennus on menossa. Teeppä nyt sillai että menet control paneliin (eli start menusta control panel ja sieltä programs and features) ja poistat ne nvidian graphic driverit sieltä. Sit ku se buuttaa niin odotat että winukkaa asentaa sinne automaattisesti ne ajurit uudestaan (ei tosin välttämättä uusimpia mutta pitäs toimia heittämällä).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2011 @ 00:33
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hei kyllä minä osaan englantia ihan kohtuullisesti tein puhtaan asennuksen ja resoluuti vaihtoehdot ainakin kasvo ja näyttäs siltä että mull se ajuri on mutta kun vedän jotain ikkunaa toisen päällä nii se edelleenkin maala en tiedä mistä helv***** se johtuu mutta se nyt vaan tekee niin ja en minäkään mikää aivan vammanen / jälkeenjäänyt mielentilaltani ole vaikka siltä ehkä vaikuttaa
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Saatkos nvidia control panelin näkyviin jos painat työpöydällä hiiren toista nappia?
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kyllä saan.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Koitas ajaa jotain graafista juttua kuten 3dmarkkia tai jotain peliä.
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mikä on 3 d mark.Peliä en voi vielä pelata kun wowin patchit latautuu ja blackopsia en ole vielä kerennyt asentaa
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2011 @ 00:43
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ajuriversio oli muistaakseni 263.9
|
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. tammikuuta 2011 @ 00:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
... Lataa vaikka liero tai soldat, ja kato toimiiko :DD joku normisotapeli asentuu 10min. Ei pitäis olla hirmu kauan.
Jos toimii pelissä niin veikkan että vaan win 7 graaffika-asetuksissa, nää turhan aero peekit sun muut, niin ottaa graafisia hienouksia pois, niin tuleeko vieläkin maalaamista?
En kyl oikeen tiiä mitä maalamista, win 7 kaikki on läpinäkyvää :D
Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 01:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ei mulla hirveesti oo mitään läpinäkyvää ja kokeilen 3d markia iha kohta kun se eka latautuu mutta eihä se nyt voi misää muussa oikee olla ku ajureissa kyl luulen että gtx580 tasose´l graafikkakortil pitäis pystyy windowsin ikkunoita heiluttelee vaikka kuinka mutta ei se ny siltä näytä
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 01:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ei mulla hirveesti oo mitään läpinäkyvää ja kokeilen 3d markia iha kohta kun se eka latautuu mutta eihä se nyt voi misää muussa oikee olla ku ajureissa kyl luulen että gtx580 tasose´l graafikkakortil pitäis pystyy windowsin ikkunoita heiluttelee vaikka kuinka mutta ei se ny siltä näytä ööh nyt toi 3d mark kaa ei vissii toimi hä.no nyt alkaa kyllä väsymys painaa ehkä menen nytte nukkumaan ja katselen huomenna lisää mutt en ymmärrä miten ajureiden lataaminen voi mennä näin pahasti mönkään
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2011 @ 01:04
|
|
Muff77
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. tammikuuta 2011 @ 02:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei mitään läpinäkyvää? Internet Explorer, käynnistäpalkki, visuaaliset efektit?
xp on sellanen rauta-käynnistäpalkki, win 7 läpinäkyvä.
Kokeilet vaan cleanerilla cleanata vanhat ajurit, ccleanerilla puhdistat jääneet romut rekisteriin ja yleinen puhistus hyvä tehdä. Sitten asennat uusimmat gtx 580 ajurit.
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Juu vika ei ollukkaan ajureissa vaan windowsin päivityksissä.eilen ei jostain syystä tullut mutta tänää tuli sammutuksen yhteydessä 56 päivitystä ja niiden mukana kaikki muuttu läpinäkyväks :D eikä enää maalaa.black opsiakin olen jo kokeillut toimii mielestäni hyvin mutta mun mielest yksityiskohdat kaukana pitäis täl näyttiksel saada viel vähä tarkemmiks.esim rakennuks reunat kun kattoo aika kaukaa nii näkyy vähä epätarkasti.
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
no ethän sä itekään nää tarkasti monen sadan metrin päähän joten se on ihan normaalia
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
joo mutta tarkoitan niiku että 20-30 metrin pääst kattoessa vähän epätarkkoja noi rakennusten rajat ja esim sellaset metalliverkko aidat miten voi asetuksia muuttaa tarkemmiks.
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
laitat asetuksia korkeemmalle ni rupee tulee tarkemmaks
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AA:ta silmään niin johan tarkentuu sahalaidat
|
Member
|
15. tammikuuta 2011 @ 17:05 |
Linkki tähän viestiin
|
|
öö tarkentaka vähäsen laitoin tuolta nvidia ohjauspaneelista suorituskyvystä laatuun mutta esim palmujen lehhdet vielä mielestäni hieman liian sahalaitaisia jos voi tarkentaa vielä jotenki nnii kertokaa miten.niin mitä on AA
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. tammikuuta 2011 @ 17:07
|
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2011 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
anna niitten nvidian ohjelmien asetuksien olla normaalisti,säädä sieltä pelin asetuksista kaikki täysille ni rupee olee pehmeet reunat
|