User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 25.6.2025 / 01:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta osaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta osaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zcofcss
Suspended due to non-functional email address
_
11. joulukuuta 2010 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli olisi koneeseen hankinnassa hieman uutta osaa vain näön vuoksi eli mitää eoja tai muuta moskaa ei tule.

Isoin asia mitä olisi hankinnassa on AM2+ kantainen uusi prosessori cooleri joka näyttäisi hyvältä ja siitä olisi kuitenkin jotakin hyötyä.
Itse olen katsellut Zalmanin VF2000-LED tuuletin mm onhannoita muitakin mutta hinnan pitäisi olla <40?

Olen hankkimassa myös uudet laitetuulettimet(kotelo NZXT Apollo) josaa on 3 laitetuuletinta ja olen ajatellut Noctuan NF-P12-1300 jotka vaikuttaisivat hyviltä ja hiljaisilta.

Koneeseen tulee myös muutamia valoja voitte suositella joitakin koska itsellä ei mitään kokemuksia neonvaloista...
Suurin kysymys on nyt tuo että saadaan koneeseen sisään tarpeeksi viileää ilmaa joka ei tunnu kunnolla onnistuvan kotelon nykyisillä tuulettimilla kun radeoni pyörii pelien aikana kovilla.'
Kaiken tämän lisäksi olisin asentamassa myös NZXT Sentry 2 tuulettimien säätöpaneeli joka on myös vain muodon vuoksi...

Kyseisiä vaihtoja perustelen vain ulkonäön :D ja äänen takia
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta osaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy