User Käyttäjä Salasana  

tiistai 24.6.2025 / 09:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ostamassa kunnon kaijuttumia pelikoneeseen ( 60 euroa )
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostamassa kunnon kaijuttumia Pelikoneeseen ( 60 euroa )
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
romurauta
Suspended due to non-functional email address
_
17. joulukuuta 2010 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis olen ajatellut hankkia kunnon kajarit pelikoneeseen pienellä budjetilla, mulla olis oma vaihtoehto tämä: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=38712
mulla on 7.1 audio kortti koneessa.
yourJoost
_
17. joulukuuta 2010 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"kunnon kajarit" ja 60?. Mahdoton yhtälö! Kuurelkypäl saa kunnon kaiutin piuhat...........

Tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
makkela
Member
_
17. joulukuuta 2010 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu olen samaa mieltä yourjoostin kanssa. Itel on esimerkkin tonninkajarit kyl niist ääntä lähtee. Noi sun 60e kajarit on mitä on. Kyl niil pelaa ja kuuntelee muusikkia. Mut Jos kunnon haluut saat maksaa monta sataa. Mut toi "kunnon kajarit" on suhteellista.
Senior Member

4 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2010 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos budjetti on tuollainen niin kannattaa mielummin laittaa tuo raha kuulokkeisiin kuin kaiuttimiin
romurauta
_
17. joulukuuta 2010 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voi nyt, en tarkoittanut 10000000000000000 euron kaijuttimia ettekö nää että lukee max 60 euroa, nyt etsin jotain sopivaa 60 euron kaijutinta niinkun tuo yksilö mitä näytin, ja hankein jo hyvän headsetin nyt hankin hyvät kajarit
romurauta
_
17. joulukuuta 2010 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja eikä näistä kaijuttimien hankkimisesta kannata tehdä näin vaikeaa, hankin nuo mitä ensimmäiteeksi näytin jos ei tule ehdotuksia, muuteskin käytän kajareita pelailuun, anyway kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2010 @ 23:37

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
19. joulukuuta 2010 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä Cretiven Gigaworks T20 series ii kaiuttimet ja ainakin itelle riittävät hyvin. Tuolla hinnalla jos haet 5.1 tai 7.1 settiä en usko että saat kovinkaan kuunneltavaa äänenlaatua. 2.0 tai 2.1 (jos bassoa enemmän tarviit) setit paljon parempia.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
makkela
Member
_
19. joulukuuta 2010 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai sitte menet vaikka cittariin ostat ne 30euron kajarit kaverilla on kyl niil pärjää.
squdagee
Member

1 tuotearvio
_
21. joulukuuta 2010 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osta creativen A500 5.1 kajarit melkeen sama ku tuo mutta parempi äänenlaatu omasta mielestä.(kotona on molemmat, itellä täsä koneessa A500 ja porukoitten koneessa A520) mutta jokaisen oma päätös(:

amd phenom II x4 955 / asus hd 6850 1gb / msi am3 amd870 ddr3 / samsung f3 1tb / geil value+ 4gb 1600Ghz / CM centurion 5 II / corsair 550W / Windows 7 64-bit
Mainos
_
__

_
Tuumaaja
_
22. joulukuuta 2010 @ 00:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olen myös hankkimassa koottavana olevaan koneeseen kaiuttimia. Tällä hetkellä tilaan todennäköisesti
1) Creative T20 Series TAI
2) Logitech Z523
Molemmat ovat halvimmillaan noin 67 ?. Tuota Creativen mallia on "enemmän kehuttu", mutta omakohtaisia kokemuksia ei ole. Minulle tämä hintaluokka riittää.

Tämän nykykoneen aion lahjoittaa kaiuttimineen sukulaiselle ja itselle vähän parempi ja vähän paremmilla kaiuttimilla, kuuntelen musiikkia silloin tällöin. Tuo ykkösvalinta toteutunee. Seuraavassa voi kuunnella oman laittestonsa sointuja:
http://www.youtube.com/watch?v=kCN71o-1GXo&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=5MjnIcxCz8c

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2010 @ 02:25

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ostamassa kunnon kaijuttumia pelikoneeseen ( 60 euroa )

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy