User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 00:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > torrentin liikenne-tilastot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Torrentin liikenne-tilastot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tsaari123
Suspended due to non-functional email address
_
26. joulukuuta 2010 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voinko jostain saada tietää kuinka monta megaa uploadaamaani torrenttia on yhteensä ladattu? Ei ole kovin suosittu torrent, niin joku upload-hirmu on ainoa jolta ladataan. Tai tämä on selitykseni sille, että on kolme lataaja ja minulta ei ladata.

Ohjelmana uTorrent
Senior Member
_
26. joulukuuta 2010 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikös utorrent näytä tämän itse?
tsaari123
_
26. joulukuuta 2010 @ 21:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti munkki666:
eikös utorrent näytä tämän itse?

Siirtohistoria löytyy, mutta se näyttää minun lataukset ja lähetykset. Ei kokonaisuutta.
Senior Member
_
26. joulukuuta 2010 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mun moka meni ohi toi "yhteensä" ladattu, näkeekö trakkeriltä monta kertaa ladattu? siitähän voit sen laskea suurinpirtein jos näkyy.

i7-4770k@4,4GHZ/R9 290 OC+accelero xtreme III/8gb ddr3 1600mhz/Gigabyte z87x-d3h/Phanteks PH-TC14PE/5x fractal 140mm low speed/Fractal R4/Seasonic platinum 760w/samsung 830 256gb ssd/500gb hdd/Roccat kone xtd ja roccat isku.
tsaari123
_
26. joulukuuta 2010 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mun moka meni ohi toi "yhteensä" ladattu, näkeekö trakkeriltä monta kertaa ladattu? siitähän voit sen laskea suurinpirtein jos näkyy.
ei piratebay taida näyttää
Senior Member
_
26. joulukuuta 2010 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eipä se näemmä näytä kun sen hetkiset lataajat/lähettäjät, tuskinpa mitään tapaa selvittää sitten.

i7-4770k@4,4GHZ/R9 290 OC+accelero xtreme III/8gb ddr3 1600mhz/Gigabyte z87x-d3h/Phanteks PH-TC14PE/5x fractal 140mm low speed/Fractal R4/Seasonic platinum 760w/samsung 830 256gb ssd/500gb hdd/Roccat kone xtd ja roccat isku.
coocie98
Senior Member
_
30. joulukuuta 2010 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt homma menee vähän muisteluksi, mutta eikö parvilistan pitäisi näkyä kaikille? Utorrentissa tämä ei muistaakseni onnistunut, mutta Azureuksessa parvilista näkyi kokonaisuudessaan: http://www.zeropaid.com/wp-content/uploads/software/203/azureus_swarm.png

Tilastoja tästä ei saa revittyä, mutta se auttanee kertomaan, että jakaako joku toinen aktiivinen vertainen muille kovalla syötöllä, vai ovatko muut lataajat vain crawlereita, jotka keräävät pieniä osia todistusaineistoksi myyntiä varten. Tätä ei kannata säikähtää Suomen lainsäädännöllä. Tuollaiset ovat enemmän sääntö kuin poikkeus julkisella ja suositulla seurantapalvelimella. Kannattaa myös muistaa, että seurantapalvelin voi lisätä parveen valevertaisia. Nämä vertaiset eivät lataa mitään, mutta näkyvät parvilistassa. IP:si saattaa myös olla blokattuna Peerblokin kaltaisissa ohjelmissa.

PS: olkaa hyvä ja bustatkaa luomani myytit, jos löydätte niissä jotain vikaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2010 @ 10:38

Senior Member

15 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2011 @ 00:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tsaari123:
Sitten näyttää kun rekisteröityy käyttäjäksi. :)
coocie98
Senior Member
_
7. tammikuuta 2011 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juuSOS:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tsaari123:
Sitten näyttää kun rekisteröityy käyttäjäksi. :)
Mutta... :)

Pelkkä torrentin lataaminen ei kerro mitään, olettaen että puhumme siitä. En tiedä, mikä tämä aiheuttaa, mutta noita torskia ladataan mielettömästi suhteessa paljonko niitä jaetaan vertaisille. Veikkaan tämän liittyvän jotenkin siihen miten muut sivustot indeksoivat julkisia torrentteja. Muistan joskus työntäneeni jonkun torskan julkiselle. Torrentin latasi noin 10 vertaista, mutta itse torrenttia ladattiin muutama sataa kertaa.
Mainos
_
__

_
suami
Newbie
_
7. tammikuuta 2011 @ 13:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > torrentin liikenne-tilastot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy