User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 13:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > conventointi ongelma !!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
conventointi ongelma !!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
29. joulukuuta 2010 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moro !!!

mulla on canonin dvd-videokamera ja oon kuvannut monta levyä, nyt kun conventoin levyjä kuvan laatu muuttuu ihan kauheeksi. Käytän movavi 7 ohjelmaa. Aikaisemmin se toimi ihan ok ja kuvan laatu oli melko hyvä. Käytän sonyn kaksipuoleista dvd:tä. Jos käytän neron editointi systeemiä kuvan laatu pysyy melko hyvänä mutta en mielelläni sitä käyttäisi. Ja sos jollain on tietoa suomenkielisestä movie markerista niin kertokaa , käytän itse nyt windowsin movie markeriä
Kiitos avusta etukäteen jamreero
OuliZ
Junior Member
_
1. tammikuuta 2011 @ 20:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jamreero:
moro !!!

mulla on canonin dvd-videokamera ja oon kuvannut monta levyä, nyt kun conventoin levyjä kuvan laatu muuttuu ihan kauheeksi. Käytän movavi 7 ohjelmaa. Aikaisemmin se toimi ihan ok ja kuvan laatu oli melko hyvä. Käytän sonyn kaksipuoleista dvd:tä. Jos käytän neron editointi systeemiä kuvan laatu pysyy melko hyvänä mutta en mielelläni sitä käyttäisi. Ja sos jollain on tietoa suomenkielisestä movie markerista niin kertokaa , käytän itse nyt windowsin movie markeriä
Mitä haluaisit tietää tosta suomenkielisestä movie makerista? Ja pitääkö sun saada tiedostot aviksi? Vai kelpaisiko jokin muukin muoto?
Junior Member
_
1. tammikuuta 2011 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OuliZ:
moro !!!

Mitä haluaisit tietää tosta suomenkielisestä movie makerista? Ja pitääkö sun saada tiedostot aviksi? Vai kelpaisiko jokin muukin muoto?
no aviksi olis ihan hyvä niin näkys ainakin vanhemmissakin dvd laitteissa.
Mainos
_
__

_
OuliZ
Junior Member
_
1. tammikuuta 2011 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti OuliZ:
moro !!!

no aviksi olis ihan hyvä niin näkys ainakin vanhemmissakin dvd laitteissa.
Koita vaikka anyvideoconverteria. Se on ihan kelpo softa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > conventointi ongelma !!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy