User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.12.2025 / 23:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > age of empires 2 apuja!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Age of empires 2 apuja!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
huinen
Newbie
_
10. tammikuuta 2011 @ 23:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää on niin legendaarinen peli. päätin testata sitä taas, ja eihän täst tuu mitään, eli pari päivää oon koittanu ettii kaikkiin kysymyksiin vastauksia. pääsin jo jossain vaiheessa siihen, että olin pelin sisällä mutta en saanut valittua 1280x1024 grafiikkaa, se oli lukittu, jollon peliä ei oo mitään järkee pelata.

No, nyt oon taas alkuvaiheessa koska jouduin palauttaa koko järjestelmän tietokoneeseen, poistettuani näytönohjaimen käytöstä, ja näyttö meni pimeeks. Ja poistin sen siks, ku sillä lailla se toimi se peli tosin ilman sitä grafiikkaa 1280x1024.

Jos joku, jolla on ollu samoja ongelmia tai tietää asiasta olisin erittäin kiitollinen jos vois auttaa pala palalta miten homma toimii.

Eli kone on acer aspire 5535 - 604G32Mn.
Näyttö: ATI Radeon HD 3200 graphics, päänäytönohjain: atidxx32.dll
Direct x versio 11 löytyy.
En osannu ettii enempää mitään paikkaa mistä saisin ladattuu uusimman näytönohjaimen.
huinen
Newbie
_
11. tammikuuta 2011 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti huinen:
Tää on niin legendaarinen peli. päätin testata sitä taas, ja eihän täst tuu mitään, eli pari päivää oon koittanu ettii kaikkiin kysymyksiin vastauksia. pääsin jo jossain vaiheessa siihen, että olin pelin sisällä mutta en saanut valittua 1280x1024 grafiikkaa, se oli lukittu, jollon peliä ei oo mitään järkee pelata.

No, nyt oon taas alkuvaiheessa koska jouduin palauttaa koko järjestelmän tietokoneeseen, poistettuani näytönohjaimen käytöstä, ja näyttö meni pimeeks. Ja poistin sen siks, ku sillä lailla se toimi se peli tosin ilman sitä grafiikkaa 1280x1024.

Jos joku, jolla on ollu samoja ongelmia tai tietää asiasta olisin erittäin kiitollinen jos vois auttaa pala palalta miten homma toimii.

Eli kone on acer aspire 5535 - 604G32Mn.
Näyttö: ATI Radeon HD 3200 graphics, päänäytönohjain: atidxx32.dll
Direct x versio 11 löytyy.
En osannu ettii enempää mitään paikkaa mistä saisin ladattuu uusimman näytönohjaimen.
Nii ja windows vista tosiaan kyseessä. Tietääköhän kukaan tätä ongelmaa tai osaako auttaa. Oon niin uupunu koko juttuun ni ajattelin et tääl on varmaa porukkaa joka osais vähä jelppii. Aluks siis ku käynnistän pelin, kone herjaa etten oo järjestelmänvalvoja, vaikka oon. Sen jälkee ku suoritan sen järjestelmänvalvojana, age of empires "lakaa toimimasta" Tarviiks se direct x 9:n ?
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2011 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä taitoja varmasti löytyy, mutta viisaimmilla ei ole tänään vapaapäivää vaan raatavat töissä. Et voi olettaa, että saat kaikenhetitännenyt.

Ootko kokeillut asentaa ja suorittaa yhteensopivuustilassa?

Moderator

6 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2011 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on jotenkin korjattavissa, koska omassa konevainaassa AoE II pöyri ihan ongelmitta Vistalla. Täytyy kyllä mainita, että kyseessä ei ollut levyltä asennettu versio, vaan laneilla nostalgiapuuskissa kaverin tikulta kopsattu rar-tiedosto, joka piti vain purkaa päästäkseen pelaamaan.

E: Typoja...

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2011 @ 15:27

huinen
Newbie
_
12. tammikuuta 2011 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Kyllä taitoja varmasti löytyy, mutta viisaimmilla ei ole tänään vapaapäivää vaan raatavat töissä. Et voi olettaa, että saat kaikenhetitännenyt.

Ootko kokeillut asentaa ja suorittaa yhteensopivuustilassa?
oon koittanu suorittaa yhteensopivuus tilassa kyllä! Ei onnistu... Asennus yhteensopivuustilassa onki sit toinen juttu. koitin äsken tsekkailla mut en ihan tajunnu.
huinen
Newbie
_
12. tammikuuta 2011 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon jo hiukan turhautunut, kun kolme päivää yrittäny kaikkeni, vaikka en olekaan mikään "tietokonenero" nii oon silti hyvin tajunnu kaikki ohjeet mitä oon googlettanu ja toiminu niiden mukaan ja pääsinkin suht pitkälle. mut jäi sit parista asiasta kiinni.

Pitää varmaan tyytyä Age of mythologyyn kun uudempana pelinä toimii moitteetta koneellani.

huoh :(
Senior Member

38 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2011 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iteltäkin löytyy kaverilta kopsattu noneedtoinstall -versio ko. pelistä ja ei oo sen kanssa ollu ongelmia XP:llä, Vistalla tai W7:lla. Kaikilla toiminut moitteetta..

Jos omistaa jonkun pelin ja on siitä maksanut, mutta ei saa sitä suoraa toimimaa, onko väärin ladata toinen versio samasta pelistä - siis sellainen joka toimii.
Senior Member
_
12. tammikuuta 2011 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Thor1993:
Iteltäkin löytyy kaverilta kopsattu noneedtoinstall -versio ko. pelistä ja ei oo sen kanssa ollu ongelmia XP:llä, Vistalla tai W7:lla. Kaikilla toiminut moitteetta..

Jos omistaa jonkun pelin ja on siitä maksanut, mutta ei saa sitä suoraa toimimaa, onko väärin ladata toinen versio samasta pelistä - siis sellainen joka toimii.
sepä se jos omistat aidon, niin lataa jostain tuollainen paketti mikä vain puretaan ja johan toimii, itsellekkin laneilta tarttunut tuo mukaan.

i7-4770k@4,4GHZ/R9 290 OC+accelero xtreme III/8gb ddr3 1600mhz/Gigabyte z87x-d3h/Phanteks PH-TC14PE/5x fractal 140mm low speed/Fractal R4/Seasonic platinum 760w/samsung 830 256gb ssd/500gb hdd/Roccat kone xtd ja roccat isku.
huinen
Newbie
_
13. tammikuuta 2011 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mistä saan sen ladattua?
huinen
Newbie
_
13. tammikuuta 2011 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti munkki666:

sepä se jos omistat aidon, niin lataa jostain tuollainen paketti mikä vain puretaan ja johan toimii, itsellekkin laneilta tarttunut tuo mukaan.
Mistä sen saan? Torrentista?
Moderator

6 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2011 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt liikutaan sääntöjen rajamailla. Suorat linkit ja muutenkin piratistmin tukeminen on kielletty, joten en mä tohon mitään sano. Google saattaa sanoa.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Mainos
_
__

_
huinen
Newbie
_
13. tammikuuta 2011 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Nyt liikutaan sääntöjen rajamailla. Suorat linkit ja muutenkin piratistmin tukeminen on kielletty, joten en mä tohon mitään sano. Google saattaa sanoa.
Niin, täällähän kukaan ei onneksi ole ikinä ladannut mitään :) Niin kuin en myöskään minä. Kunhan kysyin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > age of empires 2 apuja!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy