| afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone 600-700? |
|
|
|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
|
pelikone 600-700?
|
|
Member
|
19. tammikuuta 2011 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Et. Se o emossa.
|
|
Roope93
Junior Member
1 tuotearvio
|
19. tammikuuta 2011 @ 23:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä olisi Club3d GTX 460 hieman halvemmalla kuin Palitin link
|
|
JHes
Newbie
|
20. tammikuuta 2011 @ 07:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93: Tässä olisi Club3d GTX 460 hieman halvemmalla kuin Palitin link
onko toi sitte yhtä hyvä ku se toinen?
|
|
Gameson
Senior Member
5 tuotearviota
|
20. tammikuuta 2011 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No tottakai toi on halvempi, koska tossa on vähemmän muistia. 1 gigasen saa pixmaniast jollain 140 egel jos pystyt sielt tilaamaan.
|
|
Vuohi
Senior Member
|
20. tammikuuta 2011 @ 12:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHes: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93: Tässä olisi Club3d GTX 460 hieman halvemmalla kuin Palitin link
En sanoisi korttien eroa radikaaliksi, mutta itse ostaisin Palitin 1GB -kortin. Tässä yksi arvostelu, josta voit itse todeta korttien eron.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gameson: ---1 gigasen saa pixmaniast jollain 140 egel jos pystyt sielt tilaamaan.
Pixmania ei ole suosituimmasta päästä, kuten eri foorumeilta on hyvin nopeasti todettavissa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2011 @ 12:14
|
|
Mainos
|
  |
|
|
JHes
Newbie
|
20. tammikuuta 2011 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vuohi: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JHes: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Roope93: Tässä olisi Club3d GTX 460 hieman halvemmalla kuin Palitin link
En sanoisi korttien eroa radikaaliksi, mutta itse ostaisin Palitin 1GB -kortin. Tässä yksi arvostelu, josta voit itse todeta korttien eron.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gameson: ---1 gigasen saa pixmaniast jollain 140 egel jos pystyt sielt tilaamaan.
Pixmania ei ole suosituimmasta päästä, kuten eri foorumeilta on hyvin nopeasti todettavissa.
tän perusteella otan varmaanki sen palitin gtx 460.
|
|
| afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikone 600-700? |