User Käyttäjä Salasana  

torstai 1.1.2026 / 22:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > edullinen näytönohjain hakussessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
EDULLINEN näytönohjain hakussessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
antibiootti
Junior Member
_
4. helmikuuta 2011 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kokoamassa konetta jolla editoin videoita ja teen äänityshommia. HD leffoja myöskin tulee katsottua mutta mitään pelejä en pelaile. Etsin siis edullista nätönohjainta joka hoitaa hommansa. Hintaa mieluiten alle 80e.

Tämmöstä kokoonpanoa oon suunnitellut:

ASUS AM3 AMD870
AMD phenom x2 555 BE
CORSAIR PSU 500W 12CM ATX12V2.2 80+
+
muut jutut.

E: Niin ja näyttönä mulla toimii samsungin syncmaster 2333hd.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2011 @ 20:16

JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2011 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12879 Radeon hd 5670 muuta tohon hintaan ei oikeen saa.. Kyllä tuolla kuitenkin pelaa, mutta ei täysillä resoilla eikä täysillä asetuksilla.

Ei myöskään kuluta virtaa paljoakaan ja lämmöt on alhaiset. On hiljainenkin

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2011 @ 15:20

antibiootti
Junior Member
_
4. helmikuuta 2011 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tällänen näytönohjain toimis? http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=37212
Oon varmaankin ostamassa noi konponentit lapstoresta enkä sieltä löytänyt tota JP24 ehdotusta.
JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2011 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti antibiootti:
Mites tällänen näytönohjain toimis? http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=37212
Oon varmaankin ostamassa noi konponentit lapstoresta enkä sieltä löytänyt tota JP24 ehdotusta.
http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=38707 siinä lapstoresta mutta menee yli 80e ei kyllä paljoa. 4e sinne tai tänne. Pitäisi olla hiljainen ja ei kerää pölyä jolloin lämmöt pysyy alhaalla. Ja melutasokin on alhainen.

5670 olis sopivampi saat enemmän tehoa. Ja kyllä sillä esim Bad company 2 pyörii jos satut joskus innostumaan pelailuun.
Ps. Minä itse olen hankkimassa hd 5670, koska sitten voin pelata bc2 :)

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2011 @ 19:17

Moderator

6 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2011 @ 02:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hanki erillisen kortin sijasta sellainen emolevy, jossa on integroitu HD4250-näytönohjain. Noilla erillisillä alle kahdeksankympin korteilla et kuitenkaan mitään pelaa, joten integroitu riittää erinomaisesti tarpeisiisi. Jos joskus pelaaminen alkaa kiinnostaa, niin sitten kunnon näyttis alle.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. helmikuuta 2011 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla toimii 4650-näyttiksella bfbc2. Tosin grafiikat alimmilla ja reso 1280x jotain :)
Tollasella pärjää mutta väliaikais-näyttikset on aika turhakkeita.

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
aKKuHaPPo
Suspended due to non-functional email address
_
7. helmikuuta 2011 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
5770 on halpa ratkasu jos haluaa pelailla rankempiakin pelejä...mut mulla on se itellä nyt just ja on mennyt vialliseksi todennäköisesti kellottelujen takia, itse pistin tilaukseen XFX:n 6850 black editionin...ja onhan tolla geeforcellakin noita hyviä halpoja näyttiksiä, riippuu paljo mistä tilaa...http://www.mindfactory.de/ katso tuolta sieltä saa huippunäyttiksiä samaan hintaan mitä täältä saa keskihyviä =)

QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 955,@ 3600 MHz,
6GB Mushkin DDR2 @ 1066 MHz
Gainward NVIDIA GeForce GTX 295 1792MB DDR3
Windows 7 Ultimate
Mainos
_
__

_
JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. helmikuuta 2011 @ 07:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aKKuHaPPo = 5770 on halpa ratkasu jos haluaa pelailla rankempiakin pelejä...mut mulla on se itellä nyt just ja on mennyt vialliseksi todennäköisesti kellottelujen takia, itse pistin tilaukseen XFX:n 6850 black editionin...ja onhan tolla geeforcellakin noita hyviä halpoja näyttiksiä, riippuu paljo mistä tilaa...http://www.mindfactory.de/ katso tuolta sieltä saa huippunäyttiksiä samaan hintaan mitä täältä saa keskihyviä =)

Sun viestis on jo aika turha tähän.. Ja mitä järkee tilata ulkomailta? Kun suomestakin saa ihan hyvään hintaan

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. helmikuuta 2011 @ 07:42

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > edullinen näytönohjain hakussessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy