User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 01:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > p5k epu ääni ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
P5K EPU ääni ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mydoom
Junior Member
_
12. helmikuuta 2011 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä sain vähän aikaa sitten kyseisen emon ja nyt oon huomannut että toisesta kajarista ei kuuluu yhtä hyvin musiikkia kun toisesta. Kun laittaa äänet tulemaan kokonaan oikealle kajarille, niin ei kuulu basso ääniä ollenkaan. Olen vaihtanut piuhoja toistepäin, sillon ongelma siirtyy toiseen kajariin. Eri piuhoja olen koittanut: sama ongelma. Kokeilin USB-äänikortilla ja silloin toimi oikein. Olen yrittänyt vaikka mitä ajuri päivityksiä, mutta en ole onnistunut samaan oikein. Mitään neuvoja?
Vemijide
Newbie

1 tuotearvio
_
17. helmikuuta 2011 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko tarkistanut taajuuskorjaimesta balanssin ja basson asetukset? Ei muuta kyllä tule mieleen mikä voisi olla. Tuskin emolevy vaikuttaa asiaan en kyllä itse usko, mutta ei sitä koskaan tiedä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. helmikuuta 2011 @ 14:13

mydoom
Junior Member
_
17. helmikuuta 2011 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeilin eri sovelluksilla ääniä ja aina sama juttu. tulin siihen tulokseen että liitin on rikki. Jos äänet ottaa etupaneelista, niin kaikki toimii oikein. En keksi enää muuta syytä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > p5k epu ääni ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy