User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.12.2025 / 17:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter-Strike Source
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
anssiok
Newbie
_
20. helmikuuta 2011 @ 01:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on Counter-Strike Sourcessa ongelmia. Miten saisin Counter-Strike Sourcen "tehdas asetuksiin", elikkäs miten saisin KAIKKI uuestaa, samanlailla kun olisin juuri ostanut pelin. Ongelmahan on se että olen käyttänyt paljon conffeja ja poistanut ne mutta silti jääny aina ne asetukset. Olen poistanut Sourcen, asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen. Mikään ei ole auttanut, aina ne samat vanhan paskat jääny sinne. Ja fps on laskenut ihan vallan vitusti. Ennen fps oli noin 300 nytte se käy välillä 80 ja on siinä 100 paikkeilla ? Varmaa ne kaikki conffit siellä alla ja huonot asetukset. Olen laittanut -autoconfig launch optioniin mutta sekin palautti vaan jotain, kaikki mun keyboardin asetukset ja hiiren kumminki jäi, resoluutio muuttui pikkasen. Mutta tarkotus olisi vaan saada kaikki uudelleen Sourceen. Ja ois kiva jos sen fps:än sais takasin. Btw, mitkä ovat muuten oikeanlaiset ratet Sourceen ? Elikkä selvennys vielä. Mä haluan vakioasetukset Sourceen ettei siellä alla ole mitään, ja fps fix. Ja ratet vielä jos sais : ) Kiitos kaikille ketkä viittii auttaa ja vaivautuu jonkun paskan auttamisee. Mut joo, toi update on vissii ihan kuraa
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
2. maaliskuuta 2011 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Öff.. Auttasko jos meet Steam-->Klikkaat 'Counter-Strike Source'-->Ominaisuudet-->Joku eheytä tms. Itelläni autto johonkin.

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz
x AMD FX-8120, AM3+, 3,1GHz, 8-core @ 4GHz(näin aluksi)
x Windows 7 Home Premium 64-bit
x Asus Radeon HD 6950 DirectCU II, 2GB
x Corsair 850W 850TX
nipotin0
Suspended due to non-functional email address
_
28. maaliskuuta 2011 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on tapahtunut useilla eli poistat poistat sorsan kansion ja laita pelin uusiksi käyntiin. Sillä hoituu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. maaliskuuta 2011 @ 09:40

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter-strike source

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy