User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 17:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > peli kettu pelattavaa etsimässä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Peli kettu pelattavaa etsimässä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
mackeu
Member

1 tuotearvio
_
3. maaliskuuta 2011 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Trigoly:
Lainaus:
Jos et oo varma että toimiiko Crysis koneellas, niin en välttämättä menisi tilailemaan Metroa. Siinä on peli, joka vie tehoa.

Mutta joo, itse mitä olen pelaillut, niin tietenkin AoE 2: Age of Kings, paras strategia mitä olen pelannut. Jos olet pelaillut, niin tiedät mistä puhun :)

Civ 4 on kans kokeilemisen arvoinen. Muutaman tunnin olen saanut kerralla kulumaan kun kaverin kanssa pistettiin konetta vastaan.

Legendaariset Battlefieldit tietenkin, vaikka varmaan kannattaa tuota kolmosta odotella.

Heroes of Might And Magic on kans kelpo pelisarja, jos sattuu sellaisita tykkäämään. Mielestäni kolmonen on paras, vaikka itselläni on vitonen.

Siinä olis muutama ehdotus, mutta varmaan tuolaisena pelikettuna olet jo monia pelaillut. Sellaisen kysymyksen esittäisin, että oletko grafiikan vai pelattavuuden puolella. Mielestäni vanhat legendat vievät uudet grafiikkahirmut mennentullen. Tietenkin on näitä nuoria, joiden mielestä peli ei voi olla hyvä, jos sen grafiikat eivät ole hyviä. No jaa, jokaisella on mielipiteensä, mutta mielestäni vanhat retrot vievät koska vaan uudet :)
No, ei voi enään estää tilausta, kun on tilattu. Mut se nähdään paikan päällä että toimiiko...

Age of Empires on tuttu peli sarja, kuten myös Civilization. Civ4 on mahtava peli lanissa tai samalla koneella...

Battlefield on ihan passeli.. eli kelpo. Tykkään 1942 ja kakkosesta eniten.

Heroes of Might and magiciä on joo pelattu. Kylläkin ainoastaan vitonen ja sen lisärit.

Tohon kysymykseen täytyy sanoa, että olen pelattavuuden puolella. Hyvä grafiikka ei pelasta huonosti suunniteltua pelattavuutta, paitsi saduissa. Olen niin sanotusti "kaikki ruokainen" pelaaja, eli kyllä maistuu uusi että vanha pelattavuus. Kyllä mää nuorena poikana olin aika nirso grafiikan suhteen, mutta maku muuttui ajan myötä. Kun tuli löydettyä paljon vanhaa kultaa, niin näkökulma itsestäni vaihtui.

No, peli mikä peli... Kiitos kysymästä!
No, jos metro toimii niin sitten toimii Crysiskin. ;)
Tuo Crysis 2:kin on tulossa kaiketi lähiaikoina. :)
Portal 2 tulee huhtikuussa (kai).
Skate I, II ja III on mukavia. Pelattavaa vähäksi aikaa. En ole kyllä varma onko tehty PC:lle.
Saints Row 2 maybe ?
Red Alert 3 on hyvä jos pidät Age Of Empires -tyylisistä peleistä. Prkl kun ei muistu tuon pelikategorian nimi mieleen. c(:

x Asus Sabertooth 990FX
x NZXT Phantom
x Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz
x AMD FX-8120, AM3+, 3,1GHz, 8-core @ 4GHz(näin aluksi)
x Windows 7 Home Premium 64-bit
x Asus Radeon HD 6950 DirectCU II, 2GB
x Corsair 850W 850TX
Trigoly
Suspended due to non-functional email address
_
3. maaliskuuta 2011 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mackeu:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Trigoly:
Lainaus:
Jos et oo varma että toimiiko Crysis koneellas, niin en välttämättä menisi tilailemaan Metroa. Siinä on peli, joka vie tehoa.

Mutta joo, itse mitä olen pelaillut, niin tietenkin AoE 2: Age of Kings, paras strategia mitä olen pelannut. Jos olet pelaillut, niin tiedät mistä puhun :)

Civ 4 on kans kokeilemisen arvoinen. Muutaman tunnin olen saanut kerralla kulumaan kun kaverin kanssa pistettiin konetta vastaan.

Legendaariset Battlefieldit tietenkin, vaikka varmaan kannattaa tuota kolmosta odotella.

Heroes of Might And Magic on kans kelpo pelisarja, jos sattuu sellaisita tykkäämään. Mielestäni kolmonen on paras, vaikka itselläni on vitonen.

Siinä olis muutama ehdotus, mutta varmaan tuolaisena pelikettuna olet jo monia pelaillut. Sellaisen kysymyksen esittäisin, että oletko grafiikan vai pelattavuuden puolella. Mielestäni vanhat legendat vievät uudet grafiikkahirmut mennentullen. Tietenkin on näitä nuoria, joiden mielestä peli ei voi olla hyvä, jos sen grafiikat eivät ole hyviä. No jaa, jokaisella on mielipiteensä, mutta mielestäni vanhat retrot vievät koska vaan uudet :)
No, ei voi enään estää tilausta, kun on tilattu. Mut se nähdään paikan päällä että toimiiko...

Age of Empires on tuttu peli sarja, kuten myös Civilization. Civ4 on mahtava peli lanissa tai samalla koneella...

Battlefield on ihan passeli.. eli kelpo. Tykkään 1942 ja kakkosesta eniten.

Heroes of Might and magiciä on joo pelattu. Kylläkin ainoastaan vitonen ja sen lisärit.

Tohon kysymykseen täytyy sanoa, että olen pelattavuuden puolella. Hyvä grafiikka ei pelasta huonosti suunniteltua pelattavuutta, paitsi saduissa. Olen niin sanotusti "kaikki ruokainen" pelaaja, eli kyllä maistuu uusi että vanha pelattavuus. Kyllä mää nuorena poikana olin aika nirso grafiikan suhteen, mutta maku muuttui ajan myötä. Kun tuli löydettyä paljon vanhaa kultaa, niin näkökulma itsestäni vaihtui.

No, peli mikä peli... Kiitos kysymästä!
No, jos metro toimii niin sitten toimii Crysiskin. ;)
Tuo Crysis 2:kin on tulossa kaiketi lähiaikoina. :)
Portal 2 tulee huhtikuussa (kai).
Skate I, II ja III on mukavia. Pelattavaa vähäksi aikaa. En ole kyllä varma onko tehty PC:lle.
Saints Row 2 maybe ?
Red Alert 3 on hyvä jos pidät Age Of Empires -tyylisistä peleistä. Prkl kun ei muistu tuon pelikategorian nimi mieleen. c(:
No kai sitten voi kattoa että Jos metro toimii niin vois Crysistä...

Juu kuten on puhuttu, ollaan Portal kakkosta sisaren kanssa odottelemassa...

Skate kakkosta on kaverin konsolilla pelattu... Ihan kelpo skeittailu peli.

Saints Row 2 joo...

RA2 ja kolmonen jon kuitenkaan kovin peli sarjasta pitänyt :(
Olin vähän pettynyt, kun idea oli mahtava... mutta itse juttu meni aika lapselliseksi leikiksi. Plääh... Missä sodan kauhut?

Anyhood, en ole täällä arvostelemassa, vaan vastaamassa. R3 on pelattu kuitenkin.

No, jos haluat tietää mikä on Red Alert- pelien genre, se on RTS (Real Time Strategy) ;)

Jos mielesi tekee purilaista, niin mitäs siinä töllötät tietokoneen ruutua? Lähde purilaiselle siitä!
Member

4 tuotearviota
_
3. maaliskuuta 2011 @ 22:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Real Time Strategy=RTS.

Muita pelaamisen arvoisia RTS pelejä:

R.U.S.E
Star- ja Warcraftit
Supreme Commander: Forged Alliance
Company of Heroes lisäreineen

Kelpaako Trigolylle TBS tai näiden kahden sekoitus jossa Imperiumia hallitaan vuoropohjaisesti mutta taistelut ovat tosiaikaisia?

AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2011 @ 22:46

Trigoly
Suspended due to non-functional email address
_
4. maaliskuuta 2011 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti muranziel:

Real Time Strategy=RTS.

Muita pelaamisen arvoisia RTS pelejä:

R.U.S.E
Star- ja Warcraftit
Supreme Commander: Forged Alliance
Company of Heroes lisäreineen

Kelpaako Trigolylle TBS tai näiden kahden sekoitus jossa Imperiumia hallitaan vuoropohjaisesti mutta taistelut ovat tosiaikaisia?
Jooh, kaikki tosta on pelattu patsi Company Of heroesin lisäosat... En tiiä pelaanko..

Lainaus:
Kyll kelpaa, pelit useimmin ovat hyviä :)

Tack!

Jos mielesi tekee purilaista, niin mitäs siinä töllötät tietokoneen ruutua? Lähde purilaiselle siitä!
Member

4 tuotearviota
_
4. maaliskuuta 2011 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sword of the stars laajennuksineen ja Total war sarjan pelit. Vajaan 2 vko päästä tulee uusi TW minkä hankinta, MB:n Ennakon mukaan, on pakko rako TW faneille ja miksei myöskin muille.

Master of Orion 1 & 2, Civit ja mielestäni edelleen paras TBS koskaan: Massive Assault. Tosin Massive Assault on parhaimmillaan netissä muita immeisiä vastaan pelattuna, vaikka AI:kin tarjoaa sopivaa haastetta aluksi.

AsRock Z68 Extreme4|| Intel i5 2500K || 2*4Gb DDR3 1600mhz || Nvidia GTX 780 OC || 1TB 7200 HDD || Corsair TX 650W
Mainos
_
__

_
Senior Member

32 tuotearviota
_
5. maaliskuuta 2011 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2011 @ 17:58

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > peli kettu pelattavaa etsimässä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy