User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.6.2025 / 22:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > phenom 1055t ylikellotus.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Phenom 1055T Ylikellotus.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pirAa
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2011 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä hetkellä vakio-kelloissa. Jäähynä on Mugen 2 ja powerina Corsair 450W. Emona Asrock 890GX Extreme3. Olen aika amatööri BIOSin kanssa niin en viitsinyt itse ruveta pelleilemään. Lähinnä tulee pelailtua ja katsottua elokuvia tällä koneella. Joku 3.6-4 on ollut mielessä mutta jos on parempia ehdotuksia niin antaa tulla vain.

Kiitos vastauksista.
RatCon
AfterDawn Addict
_
2. maaliskuuta 2011 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Konetta ei kannata kellotella, ellei siitä ole hyötyä. Mikäli kaikki pelit pyörivät nätisti, niin itse unohtaisin kellotuksen. Listaatko kuitenkin koneesi kokoonpanon, niin näkee hieman mitä ja miten kannattaisi kellotella. Esimerkiksi liian hidas näyttis tekee pullonkaulan, eikä prossusi kellotuksesta ole enää hyötyä.

Ainakin leffoihin, oli HD tai ei niin vakiona pitäisi riittää.
Moderator

6 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2011 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rivien välistä luettuna haluat ilmeisesti tietää miten kellotus tapahtuu? Lyhyesti: 1055T on kerroinlukittu, joten kellotus tapahtuu nostamalla FSB:tä ja prossun jännitettä, jos prossu ei ole vakaa.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
pirAa
Junior Member
_
2. maaliskuuta 2011 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttiksenä on Gigabyten GTX460 1GB. Core 900MHz, Shader 1800MHz, ja muisti 2000MHz.
Teemo
Member
_
2. maaliskuuta 2011 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni pyörii sama kivi 3,2Ghz koko ajan ja tehot riittää hyvin kaikkeen. Riittäisi varmaan vakiokelloillakin, mutta eipä tuosta pienestä kellotuksesta haittaakaan ole.
Mainos
_
__

_
Vuohi
Senior Member
_
3. maaliskuuta 2011 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1055T riittää vakiokelloillakin vallan mainiosti, vaikkakin itsekin olen nostanut kellotaajuutta 3.5Ghz:iin ja välillä jopa 3.7Ghz:iin, mutta mitään varsinaista käytännön hyötyä tuosta nostosta ei ole ollut. Lähinnä mielenkiinnosta olen kellottanut ja kokeillut tuulettimen ja prossun rajoja. Toisin sanoen, miksi kellottaa jos ei kellota kunnolla?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > phenom 1055t ylikellotus.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy