User Käyttäjä Salasana  

tiistai 27.1.2026 / 01:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pientä vertailua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pientä vertailua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hevuri
Newbie
_
7. maaliskuuta 2011 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tosiaan olen nyt sitten hankkimassa http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=42223 ja haluaisin kysyä teidän "ammattilaisten" mielipiteitä asiasta. pyöriikö tuolla kaikki pelit hyvillä grafiikoilla, olisiko mahdollista parantaa pakettia vaihtamalla joku osa toiseen? vanhentuuko koko roska nopeasti ettei enää uusimmat pelit pyöri? kone tulee siis pelkästään pelikäyttöön? kiitoksia etukäteen kaikille :D

markus vähälä
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2011 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sillä pyörii, mutta suosittelen kasaan osista.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
hevuri
Newbie
_
7. maaliskuuta 2011 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no pystyykö joku kasaan koneen lapstoren osista, kunnon pelimyllyn hinta sais olla enimmillään 700e ja tarttisin tohon jonkun polttavan levyaseman ei välii kuinka huono mut riittää ku toimii ja hdmi lähtö pitäis olla :D kone tulis tosiaan pelkkään pelikäyttöön. kiitän :D

markus vähälä
Morris22
Member

9 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2011 @ 16:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen myös itse hankkimassa uutta tietokonetta
http://www.lapstore.fi/shopping_cart.php tuollaista olen ajatellut ittelleni :P

Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit

hevuri
Newbie
_
7. maaliskuuta 2011 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22:
jonkinlaisen mielikuvituskoneenko olet hankkimassa ;) ei vaan, ostoskorisi oli tyhjä

markus vähälä
BPVest
AfterDawn Addict
_
7. maaliskuuta 2011 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hevuri:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22:
jonkinlaisen mielikuvituskoneenko olet hankkimassa ;) ei vaan, ostoskorisi oli tyhjä
Kuvakaappaus ostoskorista, se nettiin.

Tee uus ketju omalle koneelles.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Morris22
Member

9 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2011 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hahah :D mitä ihmettä? :D

Ei se ollut tyhjä ainakaan siinä vaihees kun laiton linkin,nyt kun käyn lapstoressa niin ostoskori on kyllä tyhjä :P

Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit

Mainos
_
__

_
Senior Member

2 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2011 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se tallentaa valintasi välimuistiin, joten muille ei valitsemasi tiedot välity.

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pientä vertailua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy