User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 02:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 ilmaiseksi netistä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win7 ilmaiseksi netistä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123>
Senior Member

25 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morris22:
ok,siis onko piraatti käyttis iha sama kuin tavallinen??
Että sillä voi pelata netin kautta (esim Blackops) ja kaikki muu toimii ihan samoin ku oikea käyttis?
Piraatti ei eroa mitenkään aidosta. Se on vain aktivoitu eritavalla. :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2011 @ 16:48

star_dust
Member

4 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wasdasi:
Piraatti ei eroa mitenkään aidosta. Se on vain aktivoitu eritavalla. :)
kyllä sieltä niitä eroavaisuuksia löytyy joskus ;) (huomannu peleitten suhteen...)
Senior Member

25 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä eroavaisuuksia? Itse en ole huomannut yhtään mitään.
stalacave
Member

2 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse mietin samaa.
star_dust
Member

4 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti stalacave:
Itse mietin samaa.
sellaisia esim: pelin grafiikka bugittaa, aidossa ei.
äänet sekoilee välillä, aidossa ei.
jne... nämä ovat siis mun kohtaamia onkelmia... tosin saattaa johtuu siitä et minkälaisen on ladannu :P
Senior Member

25 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti star_dust:
Itse mietin samaa.
jne... nämä ovat siis mun kohtaamia onkelmia... tosin saattaa johtuu siitä et minkälaisen on ladannu :P
Eihän nuo välttämättä edes johdu käyttöjärjestelmästä. Itse en ole törmännyt kumpaankaan ilmiöön.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2011 @ 21:18

Morris22
Member

9 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hahah,naureskelen nyt tässä vähän.
Pakko vain kysyä että ottekste itte ladanneet piraattiversiota? :D
Kuulostaa siltä :D

Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit

Senior Member

25 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hahah,naureskelen nyt tässä vähän.
Pakko vain kysyä että ottekste itte ladanneet piraattiversiota? :D
Kuulostaa siltä :D
Mites sinä tuollaisen kuvan noista viesteistä sait... :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2011 @ 21:36

Morris22
Member

9 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2011 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
star_dust kirjoitti "sellaisia esim: pelin grafiikka bugittaa, aidossa ei.
jne... nämä ovat siis mun kohtaamia onkelmia... tosin saattaa johtuu siitä et minkälaisen on ladannu :P"

ja sinä wasdasi :D

"Mitä eroavaisuuksia? Itse en ole huomannut yhtään mitään."

Phenom II X6 1055T/AM3 2.8GHz 9MB 125W // AMD Radeon? HD 6870 PCIE 1024MB GDDR5 // PSU/High Current Gamer HCG-520 // SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm // TakeMS 4 GB DDR3-1333 Kit

Member
_
12. maaliskuuta 2011 @ 01:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko se nyt viisainta karsia jostain tietokoneen osasta pikkusiivuja pois että saisit sen alkuperäisen käyttiksen?

Nyt juttuna lukeneena "ei pahalla" mutta vaikuttaa että oot sellanen pioneeri että laitat laillisen käyttiksen ja ostelet aidot pelit niin et ainakaan tupelehda mitään ja pahimmassa tapauksessa huomaa istuvas vanhempiens kanssa jossain selvittelemässä softarikoksia tms muita vastaavia sotkuja joista koituu rahanmenoa huomattavasti enemmän.

Ostat nyt sen koneen,ja käyttiksen,pidät kipeenäs astetta paskemman emon tai muistit,kun saat rahaa päivität sitten ne osat mistä jouduit karsimaan.

Tehokas prossu ja näyttis toimii paskemmallakin emolla aivan hyvin,80? ja 250? euron emoilla et käytännössä huomaa eroa jollet kellota,mitä en usko sinun harrastavan.

Ja jos mietit ni 800mhz on verrokkina mihin tahansa 1600mhz jne muistiin aivan tarpeeksi rivakka,ero ei ole kuin marginaalinen,joku voi väittää eroa huomattavaksi mutta heitä kutsutaan myös huijareiksi =)

Pointti on että älä säästä prossussa,näyttiksessä äläkä powerissa. muut osat ovat niin halpoja että keräät ahkerasti vaikka pulloja tai olet muutaman vkl kännäämättä ni hyvin äkkiä o massit kasassa parempiin palikoihin.

Olen puhunut,kiitos, anteeksi ja aamen.

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. maaliskuuta 2011 @ 01:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ware-Win 7 on kyllä paljon puhuttu aihe. Tosiaankin omistan 2 kaveria, joilla molemmilla ware win7. kaikki päivitykse tulevat samaan kellonaikaan kuin minun aidolla. Heillä ei ole ollut mitään ongelmia käyttiksien kanssa. Enkä usko että tulee olemaankaan.
Aina ne ongelmat ei edes johdu ware win7:sta , vaan jostain ihan muusta.
On se kyllä törkeen kallis, 100e käyttiksestä, onneksi en osta.

eikös se mennyt niin, että jos omistaa aidon ( niinkuin minä, pakettikoneen mukana tullut) , niin en pysty sitä samaa käyttöjärjestelmää asentaa seuraavaan koneeseen, sillä se on aktivoitu edelliseen?

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2011 @ 01:39

Morris22
Member

9 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2011 @ 01:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok,aiotko Muff ostaa win7? kun ostat uuden koneen(jos et saa pakettikoneesta win7)

star_dust
Member

4 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2011 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän nuo välttämättä edes johdu käyttöjärjestelmästä. Itse en ole törmännyt kumpaankaan ilmiöön.
tarkoitin tässä pelejä en käyttistä... mull pyörii vista tässä koneessa... win7 ultimate 64bit ois kyl tos levyllä waretettuna mutta ei faija antanu asentaa sitä :/
Senior Member

25 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2011 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkoitin tässä pelejä en käyttistä... mull pyörii vista tässä koneessa... win7 ultimate 64bit ois kyl tos levyllä waretettuna mutta ei faija antanu asentaa sitä :/
Jaaa sinä puhuit piraattipeleistä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2011 @ 08:50

Morris22
Member

9 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2011 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkin luulin että puhuit piraatti käyttiksestä :D

star_dust
Member

4 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2011 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaaa sinä puhuit piraattipeleistä?
niin puhuin...
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2011 @ 11:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia kaikki...

Siis juu,uskon kyllä kaikkeen mitä sanotte...
Toki ostaisin oikean käyttiksen jos rahaa olisi paljon.
Mutta kun vanhemmatkaan eivät halua että tulee kalliiksi.

siinä tapauksessa minun pitäisi vaihtaa osia että itse kone tulisi maksamaan jotain 600? ja käyttis 100 niin siitä tulis se 700? :(
:/

Sitten kun ostat autoa niin kannattaa ostaa satasen kallimpi auto ja varastaa vaikka se soitin sitten joltain muuta. Ei kele mitä logiikkaa.
Tepsu9
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2011 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Siis...kyllä tiedän että ostettu käyttöjärjestelmä on 100x parempi...
Mutta kun se maksaa niin paljo.

Pyydä kauniisti vanhemmiltasi, niin ehkä ostavat koneen lisäksi vielä käyttiksenkin sinulle. Onhan se aito kuitenkin aina se oikea.

Enkä kuitenkaan usko, että vanhempasi kannustaisivat sinua piraatin hankintaan ja käyttöön.

Eikä sen piraatin hintaa huonommassa tapauksessa tiedä, miten kalliiksi se voi tulla.
Aito on aina aito vaikka se maksaakin. Verrattavissa vaikkapa naiseen joka on aito kuin se että käyttäisit pumpattavaa Barbaraa.

AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2011 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

sulosta :D

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. maaliskuuta 2011 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse mietin samaa.
Ei ole kyllä tullut yhtään piraattipeliä vastaan mikä ei olisi toiminut moitteetta. Kannattaisikohan ladata se ladatuin / suosituin torrentti kyseisestä pelistä?
Win7 saan kaverilta suoraan levyltä "laittomasti". Mieluummin ilmaiseksi kun lompakosta 100e. Sillä saa kaikkea muuta kivaa kun käyttiksen. Voihan tämä olla moraalikysymys monelle, mutta itse olen kantani päättänyt ;)

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2011 @ 20:28

Member

5 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2011 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tepsu9:
Siis...kyllä tiedän että ostettu käyttöjärjestelmä on 100x parempi...
Mutta kun se maksaa niin paljo.

Pyydä kauniisti vanhemmiltasi, niin ehkä ostavat koneen lisäksi vielä käyttiksenkin sinulle. Onhan se aito kuitenkin aina se oikea.

Enkä kuitenkaan usko, että vanhempasi kannustaisivat sinua piraatin hankintaan ja käyttöön.

Eikä sen piraatin hintaa huonommassa tapauksessa tiedä, miten kalliiksi se voi tulla.
Aito on aina aito vaikka se maksaakin. Verrattavissa vaikkapa naiseen joka on aito kuin se että käyttäisit pumpattavaa Barbaraa.
Tässä tapauksessa ei kyllä mielestäni ole lähellekkään verrattavissa...

Riippuu tietysti mistä lataa ja minkä version esim. lisätty jotain omia kikkareita.

Omassa ei mitään muuta eroa kuin aktivointi kierretty, onko se isokin ero?

Pelikone: AMD Phenom II 965BE @ 3.4GHz + Scythe Mugen 2 rev B | Asus M4A785TD-V Evo | 2 x Kingston HyperX 2GB DDR3 1600MHz | AMD Sapphire Radeon HD6870 1GB GDDR5 | 2 x Samsung Spinpoint F3 500GB = 1TB | Antec Three Hundred + 3 x Scythe Slip Stream 120mm & Kaze Q Fan Controller | Silverstone Strider Essential 500W | Windows 7 Ultimate 64bit | LG L196WTQ-WF 19" | Logitech MX518 | Microsoft SideWinder X4
TV: LG 32LE450N 32" Full HD
Luuri: Nokia 5630 XpressMusic
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2011 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On totta, että ilmaiseksi saa puhtaan Windowsin (ja muita ohjelmistoja), jos tietää mitä tekee, eikä se välttämättä ole edes vaikeaa. Toisaalta, jos tällaista asiaa pitää tulla tänne kysymään, ei välttämättä ole ihan kaikkea tarvittavaa tietotaitoa olemassa, tosin tämä on vain arvelua.

Niin tai näin, olen koemielessä asennellut useammankin Windows 7:n virtuaalikoneelle, varsinkin silloin kun 7 ilmestyi. Osa on ollut sellaisenaan, osalle on pitänyt ladata jokin loaderi tms. Vastaan on tullut mielenkiintoista tavaraa, ja osaamattomalle voi sattua se versio, jossa on mukana haittaohjelmia. Niitäkin näet on, tämä on vain yksi jakelukanava, jolla haittaohjelmia yritetään koneelle ujuttaa (muistetaanpa nyt, että nykyään kyseessä on ihan ammattimaista toimintaa saada kone saastuneeksi). Ja muistetaanpa myös, että jos se Avast tai F-secure tms. perusturvasofta ei koneelta mitään löydäkään, se ei vielä tarkoita etteikö koneella mitään ylimääräistä olisi. Täälläkin on todettu, että nämä porukat todella osaavat hommansa. :)

stalacave
Member

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2011 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, ei munkaan mielestä ole verrattavissa pumpattavaan barbaraan, oikeestaan barbara on puhtaampi kuin aito jos nyt aletaan miettimään, kunhan siitä vain pitää huolta. :)

Windows 7:kan aktivoinnin kierto on todella helppoa.. ja on totta että niitä on myös aikalailla erilaisia versioita ladattavissa, ehkä itellä kävi tuuri ja löyty hyvä versio, jossa ei ole joutunut mitään muuta laittamaan kun loaderin ja kaikki toimii kuin rasvattu.

Vaikka tässä nyt taisin vähän kehuskellakkin niin en suosittele lataamaan piraattia, ihan moraalisista syistä ja ompahan ainakin ehkä hitusen puhtaampi omatuntokin.
Vaikkakin se piraatti toimii kyllä ihan yhtä hyvin.
Moderator

5 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2011 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku aikaisemmin täällä kertoi, että hänen vanhempansa ei anna laittaa koneelle piraatti käyttistä. Oletko kysynyt, mitä mieltä sinun vanhempasi ovat?

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Mainos
_
__

_
stalacave
Member

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2011 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku aikaisemmin täällä kertoi, että hänen vanhempansa ei anna laittaa koneelle piraatti käyttistä. Oletko kysynyt, mitä mieltä sinun vanhempasi ovat?
Oliks tää nyt mulle tarkotettu?? vai kenelle?
Mun vanhemmilta ei paljoo kysytä mitään ku oon 27 vuotias yksinasuva mies.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2011 @ 14:35

Sivu:<123>
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win7 ilmaiseksi netistä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy