User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.6.2025 / 11:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > päivittääkö vaiko ei?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Päivittääkö vaiko ei?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
spylamb
Newbie
_
14. maaliskuuta 2011 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, olen tähän päivään asti pärjäillyt pelieni kanssa melko mukavasti ilman kummempia kellotuksia, mutta nyt olen huomannut, että joitain herkkuja joutuu karsimaan, jotta pelikokemus on tarpeeksi jouheva.

Kokoonpanoni on seuraavanlainen:

Kotelo: Antec Three Hundred
Virtalähde: Corsair 750W
Prosessori: Intel Core 2 Quad Q9550 vakiokellot
Emolevy: Asus P5Q Pro
Näytönohjain: HIS Radeon 5870 2gb vakiokellot
Muisti: Kingston 4 GB DDR2 800 MHz
Kiintolevy: 500gb
Käyttis: Win 7 64

Sain virtalähteen ja näyttiksen noin puoli vuotta sitten melko halvalla. Onko muussa kokoonpanossa jotain sellaista, jota pikkusen päivittämällä voisi saada lisää potkua peleihin? Tällä hetkellä näyttää siltä, että koneeni on komponenttien suhteen hieman "epätasapainossa".

Minulle ei sinänsä ole muuta merkitystä, kunhan pelit pyörivät nätisti. Joten olisiko muutaman satasen päivityksellä mahdollista saada merkittävää parannusta vai tyytyäkö tähän ja vaikka kellotella hieman? Olen joskus prossua kellotellut 3,4ghz ilman ongelmia, samoin näyttis kellottunee melko mukavasti, mutta jollain tavalla en jaksa perehtyä kellotuksen saloihin, jos saatu parannus ei ole kovin merkittävä. Mitä itse tekisitte?
BPVest
AfterDawn Addict
_
14. maaliskuuta 2011 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tohon ostais mitään. Ratkasevasti parempaa prossua ei saa ja näyttikseen pitäs panostaa monta sataa et saisit selkeesti paremman.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2011 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei tohon mitään ole kauheen järkevä vielä ostaa... vuoden / kahden kuluttua sitten fiksumpaa.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > päivittääkö vaiko ei?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy