User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 14:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > srcds ongelma, apua kiitos!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SRCDS ONGELMA, apua KIITOS!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Grimmer
Member
_
19. maaliskuuta 2011 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro! Mulla on semmonen ongelma että, kun meen tänne: http://www.srcds.com/
ja lataan windows-version tosta ja sit käynnistän ton nii tulee viesti:
"Could not initialize installation. File size expected=703533, size returned=196845"

Tässä kuva:

Oon asentanu hldsupdatetool:in E:/srcds (E:/ on mun C:/)

Ja kaksi konetta on kiinni kaapelimodeemissa, kummassakin koneissa julkinen IP-osoite.
Ja portit auki. Esim. Counter-Strike Sourcen portti 27015 portti on auki TCP ja UDP.

Eli käytän Windows XP tossa. Ja en ymmärrä mikä on vialla. Jos toisella koneella avaan, nii aukee (käyttis: Windows Vista), eikä tuu mitää tommosii erroreita.

Jos kirjaudun steamii ja teen source dedicated server:illä nii toimii ja muut pystyy tulee mun servulle. Mut haluisin tehä tolla: www.srcds.com/

Ps. Ei oo asennettu mitään virustorjunta ohjelmaa, ja jos otan vielä Windowsin palomuurin pois päältä, niin sekään ei auta.
APUA, KIITOS!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. maaliskuuta 2011 @ 21:27

Senior Member
_
27. maaliskuuta 2011 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ettei olisi latauksessa tullut ongelmia.. tuo viittaisi vioittuneeseen tiedostoon. nappaappas tuo hdslupdatetool virallisesta lähteestä: http://steampowered.com/download/hldsupdatetool.exe

porteistä auki on hyvä olla seuraavat, joskaan kaikki ei ole pakollisia (eism. friends)

UDP 1200 (Friends Network)
UDP 27000 to 27015 (Gameport)
UDP 27020
TCP 27030 to 27039
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. maaliskuuta 2011 @ 16:29

Grimmer
Member
_
27. maaliskuuta 2011 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitos! :D tuo linkki toimii!!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > srcds ongelma, apua kiitos!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy