User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 15:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > custom pc
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
custom pc
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
holppi
Newbie
_
20. maaliskuuta 2011 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tämmöstä:

nykyinen kone on hajoamassa ja on iältään sekä osiltaan vanhenemassa nopeaan tahtiin. Kysyisinkin täältä että minkälaisen koneen kannattaisi hankkia sekä tavallista käyttöä mutta varsinkin pelaamista varten. Oon koittanu etsiä hyviä sivustoja joissa voisi customoida koneen itse, mutta en oo löytäny yhtään sivustoo joka toimittaisi suomeen...

Tiedän että osina kannattaisi ostaa, mutta olen täysin uuno näissä asioissa...tietoni rajoittuvat lähinnä prossuun ja näyttikseen.

Olen valmis kuluttamaan max 1400e eli jos ei custom pc sivuja löydy(jotka toimittavat suomeen) niin joltain sivulta osina parhaimmat mitä saa tolla hinnalla.
Moderator

6 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2011 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tarkoitat tuolla "custom-pc:llä"? Lähes jokainen tietokone firma tarjoaa kasauspalvelua, joten heittelet vaan osat koriin ja kone tulee valmiina lähipostiin/noudettavaksi.

Lapstoresta esim. tällänen paketti:

Jäähy kannattaa vaihtaa http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_13_177&products_id=36972 tai http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_13_177&products_id=40295 koska tuossa paketin jäähyssä on ilmeisesti vakiokierrokset (800 rpm). Muistia tuossa on 8Gt, koska halvalla saa. Neljäkin riittää pelikäyttöön, muttei sitä koskaan liikaa ole. Kotelostakin voi tinkiä, jos siltä tuntuu.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
20. maaliskuuta 2011 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu tosta tommonen paketti noilla korjauksilla ja menet monta vuotta sillä :)

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
jozoo
Member
_
20. maaliskuuta 2011 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä paketti muuten.
Tilasin täsmälleen samanlaisen mutta ostin halvemman näytönohjaimen Gigabite 6950:n 265 eurolla vai mitä se nyt oli. Valitettavasti otin tuon kalliimman mugenin. Pitäisikö minun siis laittaa meiliä että voisiko vaihtaa tuohon 45 euron mugeniin?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. maaliskuuta 2011 @ 22:56

Moderator

6 tuotearviota
_
21. maaliskuuta 2011 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jozoo:
Pitäisikö minun siis laittaa meiliä että voisiko vaihtaa tuohon 45 euron mugeniin?

Kannattaa varmaan kokeilla, jos sen saisi vaihdettua. Tossa paketissa tosiaan käynyt sellainen kämmi, että tuon jäähyn tuuletin pyörii kuulemma 800 rmp, eikä säädy lämpöjen mukaan.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Mainos
_
__

_
jozoo
Member
_
21. maaliskuuta 2011 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain vaihdettua sen coolerin. Toivottavasti oli oikea ratkaisu.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > custom pc

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy