User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 02:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hyvä pelin kuvaus ohjelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyvä pelin kuvaus ohjelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
25. maaliskuuta 2011 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan se toki yksilöllistä, voi riippua koneestakin ja ajureista yms. vaikka olisi testattu sadalla koneella ja sama vika olisi :)

Muutenkin tämä kone tuntuu jotenkin oudolta, vaikka onkin markkinoiden tehokkaimpia tuplaydinprossuja ja yhä tehokas näytönohjain, pelit pyörii aivan liian hyvin jos vertaa muihin i5+GTX 260 benchmarkeihin mihin oon internetin salaisessa maailmassa törmännyt...

/offtopic

Senior Member
_
26. maaliskuuta 2011 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se on yksilöllistä. Itse olen suhteellisen nirso Fps:n tippumiselle. Minulla 30 alkaa olla kipurajalla, menee meno "tahmean" oloiseksi juuri kuten aikaisemmissa kommenteissa sanottiinkin.

Väittäväthän ne jotkut että ihminen ei edes muka huomaisi eroa 30 ja 60 fps välillä, mutta se onkin taas hieman eri asia.

Jos ihan topiciin liittyen, niin Frapsia täällä tulee pyöritettyä. Suhteellisen raskashan se on, mutta juuri esim BC2 kanssa kun tipauttaa pykälällä resoa niin pystyn itsekin pelailemaan nauhoittaessa. Vielä jos pistää Frapsin asetuksista kuvan koon puoliksi jos ei tarvitse nyt ihan välttämättä fullHD-kuvaa nauhoittaa niin johan sujuu helpommin.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
Junior Member

6 tuotearviota
_
13. huhtikuuta 2011 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Valitsin frapsin ja se on hyvä kiitos kaikille.

Mainos
_
__

_
Member

6 tuotearviota
_
30. huhtikuuta 2011 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti naksu007:
Elikkäs mikä olis hyvä pelin kuvaus ohjelma koneelle?
Suosittelen itsekkin Fraps koska itselläni ei ollut mitään ongelmaa sen kanssa
Xfire, sama juttu :D

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > hyvä pelin kuvaus ohjelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy