|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Blue screen,muistien voltit?
|
|
Member
1 tuotearvio
|
25. maaliskuuta 2011 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Asiahan on siis toi et kone kaatuu ja tulee noit blue screenei epäilen et olisko mulla muisteissa voltit pienellä. Ne on nyt auto asetuksella ja asrockin oc tuner näyttää DRAM voltage: 1.645 voiko tota nostaa? kuinka paljon?
Tässä niit Blue screenei:
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035
Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: 34
BCP1: 0000000000050830
BCP2: FFFFF880033517F8
BCP3: FFFFF88003351060
BCP4: FFFFF8000317B7AD
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\032311-40341-01.dmp
C:\Users\Miika\AppData\Local\Temp\WER-63726-0.sysdata.xml
Lue tietosuojatiedot verkossa:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040b
Jos tietosuojatiedot verkossa eivät ole käytettävissä, voit lukea tietosuojatiedot myös offline-tilassa:
C:\Windows\system32\fi-FI\erofflps.txt
Toinen:
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035
Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: 3b
BCP1: 00000000C0000005
BCP2: FFFFF80003107581
BCP3: FFFFF8800CD25080
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\032311-34039-01.dmp
C:\Users\Miika\AppData\Local\Temp\WER-61277-0.sysdata.xml
Lue tietosuojatiedot verkossa:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040b
Jos tietosuojatiedot verkossa eivät ole käytettävissä, voit lukea tietosuojatiedot myös offline-tilassa:
C:\Windows\system32\fi-FI\erofflps.txt
Kolmas:
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035
Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: 3b
BCP1: 00000000C0000005
BCP2: FFFFF80002E8AE89
BCP3: FFFFF88008DDDA50
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\032411-50060-01.dmp
C:\Users\Miika\AppData\Local\Temp\WER-49857-0.sysdata.xml
Lue tietosuojatiedot verkossa:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040b
Jos tietosuojatiedot verkossa eivät ole käytettävissä, voit lukea tietosuojatiedot myös offline-tilassa:
C:\Windows\system32\fi-FI\erofflps.txt
Neljäs:
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035
Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000041284
BCP2: 0000000003872001
BCP3: 0000000000000046
BCP4: FFFFF70001080000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\032511-42759-01.dmp
C:\Users\Miika\AppData\Local\Temp\WER-88717-0.sysdata.xml
Lue tietosuojatiedot verkossa:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040b
Jos tietosuojatiedot verkossa eivät ole käytettävissä, voit lukea tietosuojatiedot myös offline-tilassa:
C:\Windows\system32\fi-FI\erofflps.txt
Viides:
Ongelman tunniste:
Ongelmatapahtuman nimi: BlueScreen
Käyttöjärjestelmän versio: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Aluekohtaisten asetusten tunnus: 1035
Lisätietoja ongelmasta:
BCCode: a
BCP1: FFFFF6FC40838A08
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF80002EA6061
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Ongelman kuvausta helpottavat tiedostot:
C:\Windows\Minidump\032511-39359-01.dmp
C:\Users\Miika\AppData\Local\Temp\WER-59186-0.sysdata.xml
Lue tietosuojatiedot verkossa:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x040b
Jos tietosuojatiedot verkossa eivät ole käytettävissä, voit lukea tietosuojatiedot myös offline-tilassa:
C:\Windows\system32\fi-FI\erofflps.txt
Kaikki tullut kahden päivän aikana. Kaksi viimeistä tänään.
Kiitoksia etukäteen jos tässä nyt kukaan osaa auttaa.
Kovalevy:128GB 830 Series SSD-kiintolevy, 2.5", SATA III/500GB SpinPoint F3, 3,5, SATAII, 7200RPM 16MB/Emolevy:AsRock Extreme3 890GX SATA3 USB3 DDR3 (HD4200)/Gainward GeForce GTX 560 Ti phantom 2GB/ ATX/Virtalähde:Silverstone Strider Essential 500W/Muisti:8GB (4GBx2) Gaming Series Dual Kit, DDR3, 1600MHz, PC3-12800
/Prosessori:Phenom II X6 1055T, AM3 2,8GHz
Näppäimistö:Razer Lycosa Gaming Keypoard/Näyttö:BenQ G2222HDL/Hiiri:Logitetch M305/Kuulokkeet:Razer Megalodon

|
JP24
Senior Member
3 tuotearviota
|
25. maaliskuuta 2011 @ 16:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Otas se virhekoodi mikä tulee bluescreenin kanssa esim (0x0000000010 jne)?
blue screeni yleensä kertoo missä se ongelma on sattunut.
Mutta sitten kun seuraavalla kerralla tulee nii koita saada virhekoodi ylös ja muutkin tarvittavat tiedot..
Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
|
Member
1 tuotearvio
|
25. maaliskuuta 2011 @ 20:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JP24: Otas se virhekoodi mikä tulee bluescreenin kanssa esim (0x0000000010 jne)?
blue screeni yleensä kertoo missä se ongelma on sattunut.
Mutta sitten kun seuraavalla kerralla tulee nii koita saada virhekoodi ylös ja muutkin tarvittavat tiedot..
OK.Se kuva vaan menee niin nopeasti.
Kovalevy:128GB 830 Series SSD-kiintolevy, 2.5", SATA III/500GB SpinPoint F3, 3,5, SATAII, 7200RPM 16MB/Emolevy:AsRock Extreme3 890GX SATA3 USB3 DDR3 (HD4200)/Gainward GeForce GTX 560 Ti phantom 2GB/ ATX/Virtalähde:Silverstone Strider Essential 500W/Muisti:8GB (4GBx2) Gaming Series Dual Kit, DDR3, 1600MHz, PC3-12800
/Prosessori:Phenom II X6 1055T, AM3 2,8GHz
Näppäimistö:Razer Lycosa Gaming Keypoard/Näyttö:BenQ G2222HDL/Hiiri:Logitetch M305/Kuulokkeet:Razer Megalodon

|
Member
1 tuotearvio
|
29. maaliskuuta 2011 @ 20:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Noni nyt sitä Blue screenii ei enää tuu vaiks sillo tuli koko aja. No toivottavasti meni vika kokonaan pois.
Kovalevy:128GB 830 Series SSD-kiintolevy, 2.5", SATA III/500GB SpinPoint F3, 3,5, SATAII, 7200RPM 16MB/Emolevy:AsRock Extreme3 890GX SATA3 USB3 DDR3 (HD4200)/Gainward GeForce GTX 560 Ti phantom 2GB/ ATX/Virtalähde:Silverstone Strider Essential 500W/Muisti:8GB (4GBx2) Gaming Series Dual Kit, DDR3, 1600MHz, PC3-12800
/Prosessori:Phenom II X6 1055T, AM3 2,8GHz
Näppäimistö:Razer Lycosa Gaming Keypoard/Näyttö:BenQ G2222HDL/Hiiri:Logitetch M305/Kuulokkeet:Razer Megalodon

|
Mainos
|
  |
|
Member
1 tuotearvio
|
10. huhtikuuta 2011 @ 17:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Noni moro ny taas. Ei se ongelma poistunut ja sain kyllä jotai videolle siitä mut meni taas kuva nii nopeesti et en oo ihan varma näistä tiedoista.
Technical information:
***STOP: 0x000000F4 (0x0000000000000003,0xFFFFFA800673EB30,0xFFFFFA800673EE10,0XFFFFF800031C9500)
Ja toi 0x000000F4 löytyy myös ohjelmasta minkä latasin (Blue Screen view) ni siitä Bug Check Code kohasta pistän kuvan viel tulemaa.
Toivottavasti osaatte auttaa.
EDIT: Niin olen siis kokeillut hakea apua jo googlettamalla, mutta sieltä tulee vain englanniksi olevia sivuja ja enhän mää oo kovin hyvä englannissa.
Tässä kuva suurena
Tässä kuva pienenä
Kovalevy:128GB 830 Series SSD-kiintolevy, 2.5", SATA III/500GB SpinPoint F3, 3,5, SATAII, 7200RPM 16MB/Emolevy:AsRock Extreme3 890GX SATA3 USB3 DDR3 (HD4200)/Gainward GeForce GTX 560 Ti phantom 2GB/ ATX/Virtalähde:Silverstone Strider Essential 500W/Muisti:8GB (4GBx2) Gaming Series Dual Kit, DDR3, 1600MHz, PC3-12800
/Prosessori:Phenom II X6 1055T, AM3 2,8GHz
Näppäimistö:Razer Lycosa Gaming Keypoard/Näyttö:BenQ G2222HDL/Hiiri:Logitetch M305/Kuulokkeet:Razer Megalodon

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2011 @ 17:48
|
|