User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 10:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi pelikone 900? budjettiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi pelikone 900? budjettiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. huhtikuuta 2011 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vakiocoolerilla vedetään jo yli 4ghz lukemia, kyllä se on jostain kotoisin. Voidaan verrata vaikka siihen, että jotkut sanoat 6950:sen olevan biosmodauksen kanssa hiljaisia tai riittävän hiljaisia, jotkut sanovat sitä suihkuturbiiniksi.
Ihmisillä on omat mielipiteensä, mutta ne, jotka ovat ennenkin käytänet vakiocoolereita, niin he varmasti pärjäävät sandyb vakiolla. Jotkut ovat vuosia käyttäneet kunnon ilmajäähyjä, joten heille sandyb vakio on tietysti "paskaa". Joten aina voi ajatella asiaa oman näkökulmansa ja kantojensa kautta, mutta yleistä kantaa on vaikeaa arvioida.
Tuon ketjun olen lukenut ennenkin Gameson. Senkin perusteella sanon niitä ihan riittäviksi.

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
bogsu
Newbie
_
18. toukokuuta 2011 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tällä mun setillä eli perus intelin jäähy, niin hiljainen se minun mielestä on ja lämmöt on korkeimmillaan 40c 4h raskaan käytön jälkeen. Eli täysin käypä jäähy minulle.
Muff77
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. toukokuuta 2011 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bogsu:
No tällä mun setillä eli perus intelin jäähy, niin hiljainen se minun mielestä on ja lämmöt on korkeimmillaan 40c 4h raskaan käytön jälkeen. Eli täysin käypä jäähy minulle.
Kuulostaa hyvältä ;)
Millaisessa rasituksessa kone oli? Mikä peli? Mitkän on muuten idle-lämmöt? Ootkos kokeillut prime95/intelburntest-lämpöjä?

Kone: ASUS GTX 570 Dc2 | P67 Extreme4 | i5-2500K | Thermalright Silver Arrow | G.Skill 2x4GB Ripjaws-X 1333MHz | Seasonic X-660 | Spinpoint 1TB | LG GH22NS50 | Fractal R3 | X-Silent 140 | Gentle 1150 | Kingston HyperX 120GB 3K SSD
Oheislaitteet: Steelseries Xai | Steelseries 6GV2 | BenQ G2420HDBL | Razer Goliathus | Steelseries Siberia V2
bogsu
Newbie
_
19. toukokuuta 2011 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vissiinki idle-lämmöt on siinä 30c hujakoilla (tällä hetkellä just 30, kun asentelin parit ohjelmat ja katoin sitten). No ehkei sitä iha "raskaaksi" käytöksi voi sanoa, mutta 4h tuli black opsia pelattua täysillä asetuksilla, kun nuo lämmöt oli nuo 40c. En ole koskaan kuullutkaan noista prime95/intelburntest.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2011 @ 19:45

Mainos
_
__

_
BPVest
AfterDawn Addict
_
19. toukokuuta 2011 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bogsu:
En ole koskaan kuullutkaan noista prime95/intelburntest.
Softia jotka pistää prossulle "maksimi"kuormat. Nostaa lämpöjä reippaasti enemmän ku pelit esim. Sen kummempaa noilla ei tee. Tietty kellottajat voi testata onko ylikellot vakaat.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > uusi pelikone 900? budjettiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy