User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 00:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uudet osat koneeseen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uudet osat koneeseen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
siavonen
Newbie
_
27. huhtikuuta 2011 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro

Siis tässä ajattelin ostaa uusia osia tietokoneeseeni ja kyllä tiedän että, heti ensimmäiset kommentit olisi että, miksi et vaan osta uutta tietokonetta mutta tämä on itsessää aika hyvä tietokone ja en ole vaihtamassa sitä. haluan vain tähän uudet osat.
Koska osat alkaa jo vanhentuu ja uudet pelit alkaa vähän hidastelee. Laitoin tämän aiheen tänne koska minulla ei ole minkään laista hajua miten sovittaisin osia yhteen. Kyllä mä osaan sanoa jos osa on hyvä vai ei mutta en osaa sitten sanoa kestäisikö virtalähde sitä.
En hae mitään todella kalliita osia. Sellaiset suhteellisen hyvät ja halvat osat olisi hyviä.

Tässä on kaikki tiedot minun tietokoneesta ainoa ero on se että minulla on nyt "Windows 7 Ultimate 64-bit"

http://support.acer.com/us/en/acerpanam/desktop/2010/acer/Aspire/AspireM3201/AspireM3201nv.shtml

Scannasin "Advanced Systemcare 4.0" ohjelmalla "system information" ja tässä on mitä tuli. tämä on siis jos tuo edellisen linkin tiedot ei riittänyt.

[code]
Overall

Operating System

Processor & System

Memory Device

Drivers

Display

Network

Other Devices

[/code]Minulla meni aika kauan pistää näitä tänne joten ystävällisesti pyydän teitä kaikkia auttamaan minua :)

Jos kaikki kuvat eivät aukea niin päivitä sivua :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2011 @ 11:53

Moderator

6 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2011 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan ekana täytyy kysyä mikä virtalähde koneessa on? Linkki tarjoaa vaihtoehdoiksi 250-400W "mallista riippuen". Tarkista se, vaikka luultavasti vaihtoon se kuitenkin menee (tai tuleepahan ainakin nähtyä ensimmäinen laadukas pakettipoweri). Pelien pyörittämisen kannalta pitäisi vaihtaa näyttis ja uusimpien pelien kannalta oikeastaan prossukin. Prossun mukana vaihtoon menee emo ja muistit, joten aika lähellä kokonaan uutta konetta jo ollaan. Mikä budjetti ja minkälaiset pelit pitäisi saada pyörimään?

Vastaisuuden varalle sanon sen verran, ette koneen osista riittää hyvin. Noista kuvista suurin osa on turhaa ja olennainenkin hukkuu helposti sen alle.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
siavonen
Newbie
_
27. huhtikuuta 2011 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Ihan ekana täytyy kysyä mikä virtalähde koneessa on? Linkki tarjoaa vaihtoehdoiksi 250-400W "mallista riippuen". Tarkista se, vaikka luultavasti vaihtoon se kuitenkin menee (tai tuleepahan ainakin nähtyä ensimmäinen laadukas pakettipoweri). Pelien pyörittämisen kannalta pitäisi vaihtaa näyttis ja uusimpien pelien kannalta oikeastaan prossukin. Prossun mukana vaihtoon menee emo ja muistit, joten aika lähellä kokonaan uutta konetta jo ollaan. Mikä budjetti ja minkälaiset pelit pitäisi saada pyörimään?

Vastaisuuden varalle sanon sen verran, ette koneen osista riittää hyvin. Noista kuvista suurin osa on turhaa ja olennainenkin hukkuu helposti sen alle.
ok no mitä suosittelisit? ja mist mä katon sen virtalähteen virran määrän?
Moderator

6 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2011 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Virtalähteen tiedot näkee virtalähteen kyljestä. Malli, merkki ja 12V-linjan maksimivirta ovat oleellisimmat tiedot.

Mikä budjetti ja minkälaiset pelit pitäisi saada pyörimään? Jos täysveristä pelikonetta tuosta pitäisi rakentaa, niin kaikki osat kovalevyä ja DVD-asemaa lukuunottamatta pitäisi vaihtaa. Pelkästään uusi näyttis (ja tod.näk. virtalähde) tuo jo jonkin verran lisää pelitehoa.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
siavonen
Newbie
_
27. huhtikuuta 2011 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Virtalähteen tiedot näkee virtalähteen kyljestä. Malli, merkki ja 12V-linjan maksimivirta ovat oleellisimmat tiedot.

Mikä budjetti ja minkälaiset pelit pitäisi saada pyörimään? Jos täysveristä pelikonetta tuosta pitäisi rakentaa, niin kaikki osat kovalevyä ja DVD-asemaa lukuunottamatta pitäisi vaihtaa. Pelkästään uusi näyttis (ja tod.näk. virtalähde) tuo jo jonkin verran lisää pelitehoa.
ei ole mielessä mitään tiettyä budjettia ja sen pitäis pystyä pyörittämään uusia pelejä kuten "Call of Duty Black ops" tai "Medal of honor". Joo no kaikkien osien vaihto kävisi varmasti kalliiksi mut just nyt on mieles laittaa lisää pelitehoa ja sit myöhemmin kun on lisää rahaa niin muita osia.
Moderator

6 tuotearviota
_
27. huhtikuuta 2011 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti siavonen:
ei ole mielessä mitään tiettyä budjettia ja sen pitäis pystyä pyörittämään uusia pelejä kuten "Call of Duty Black ops" tai "Medal of honor". Joo no kaikkien osien vaihto kävisi varmasti kalliiksi mut just nyt on mieles laittaa lisää pelitehoa ja sit myöhemmin kun on lisää rahaa niin muita osia.
En lupaa että uusimmat pelit med/high -asetuksilla pyörivät, mutta selvää eroa nykyiseen tulee uudella virtalähteellä ja näyttiksellä. Esim. HD 5770 tai GTX 460 ovat suhteellisen hyviä kortteja hintaansa (100-120?) nähden, mutta prossu jaksaa niiden perässä vielä aika hyvin. Virtalähteeksi joku laadukas Corsair, Antec, tai Seasonicin poweri.

Mainos
_
__

_
siavonen
Newbie
_
27. huhtikuuta 2011 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun tietääkseni mun koneeseen voi lisätä vielä 2GB RAM muistia ja en oo varma minkä ostaa nii voisitko viel sen checkata
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uudet osat koneeseen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy