User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.6.2025 / 17:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta konetta asentamassa...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta konetta asentamassa...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tkuj73
Newbie
_
27. huhtikuuta 2011 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on väsynyt olo :(

Hommasin tänään läjän tuotteita:
1 0692 Intel Core i7 950 3,06GHz -suoritin, box
1 9409 Microsoft Windows 7 Professional Edition
1 10565 Corsair CX600W CX-sarjan 600 W ATX-virta
1 11811 Terratec Aureon 5.1 PCI äänikortti analo
1 16613 Asus EAH6970/2DI2S/2GD5 Radeon HD6970 2G
1 18256 Asus Sabertooth X58 Intel X58 LGA1366 AT
2 21445 Western Digital Caviar Green 2TB SATAII
1 23448 Kingston HyperX 16 GB (4 x 4 GB) 1600MHz
1 24396 LG CH10LS20 Blu-ray Combo 8X Black Sata
1 33929 Antec Twelve Hundred ATX-kotelo pelaajil
1 42127 LG GH22NSRB 22X DVD+-RW SATA-asema,
1 42898 ASUS LS246H 24" -LCD-näyttö.Se on enemmä

Nyt sitten kun kaikki rauta asennettu ja ensimmäistä kertaa virtoja päälle laitoin ,alkoi hirveä yhtenäinen "beeeeeeeeb" ääni ja loppui vasta kun otin virrat pois päältä.

Auttakaa nyt aloittelijaa olisi kiva päästä käyttistä asentaa = eli homma tökkäs het alkuun
RatCon
AfterDawn Addict
_
27. huhtikuuta 2011 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*tupla

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2011 @ 21:25

RatCon
AfterDawn Addict
_
27. huhtikuuta 2011 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olisin tilannut hippasen eri kokoonpanon, 1155 kannalla ja aivan eri virtalähteellä mutta kuitenkin...

1. Käy läpi jokainen virtalähteen piuha, menevät kaikkialle oikein ja kunnolla kiinni.

2. Tsekkaa että power switch, reset ja ne muut emolevyn pinneihin kiinnittyvät pikkupiuhat ovat oikein. Emolevyn manuaalissa on selkeät ohjeet, itse alkuvaiheessa tyssäsin just tuohon kohtaan.

3. Tarkista myös prossucoolerin piuha, että on kunnolla emolevyssä kiinni.
BPVest
AfterDawn Addict
_
27. huhtikuuta 2011 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihmehomma ku täälä kysytään vasta ku on hommannu osat.

Poweri ainaki on roskaa, siitä voi olla kiinni. Eka kattosin et liittimet on oikein. Tsekkaisin kans et muistit on oikeissa sloteissa. Kokeilisin myös 1 kammalla.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
tkuj73
Newbie
_
27. huhtikuuta 2011 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Itse olisin tilannut hippasen eri kokoonpanon, 1155 kannalla ja aivan eri virtalähteellä mutta kuitenkin...

1. Käy läpi jokainen virtalähteen piuha, menevät kaikkialle oikein ja kunnolla kiinni.

2. Tsekkaa että power switch, reset ja ne muut emolevyn pinneihin kiinnittyvät pikkupiuhat ovat oikein. Emolevyn manuaalissa on selkeät ohjeet, itse alkuvaiheessa tyssäsin just tuohon kohtaan.

3. Tarkista myös prossucoolerin piuha, että on kunnolla emolevyssä kiinni.
...Kyllä tuli kaikki kokeiltua ja yhden fanin piuha olikin löyhästi kiinni.Mutta koneen taas käynnistettyä sama jatkuu:(

Nyt tosin ei ollut mitään näyttöjä,näppistä,hiirtä,näyttöä kiinni edes (pitäiskös kaikki hilavitkuttimetkin kiinnittää ennen virtojen päälle laittoa?)
RatCon
AfterDawn Addict
_
27. huhtikuuta 2011 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Nyt tosin ei ollut mitään näyttöjä,näppistä,hiirtä,näyttöä kiinni edes (pitäiskös kaikki hilavitkuttimetkin kiinnittää ennen virtojen päälle laittoa?)
Laita näyttö kiinni ja kerro ilmestyykö ruudulle mitään virhekoodia.
Vois auttaa niinkuin huomattavasti =)

*edit*
Ja kyllä itse olen kaikki laittanut heti kiinni. Säkällä voi olla Keyboard error.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. huhtikuuta 2011 @ 22:16

Member
_
28. huhtikuuta 2011 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kiinnittäisin kanssa huomiota tuohon näyttökortin lisävirtaan. Se minulla ainakin "aiheuttaisi" hirmuisen kiljumisen. Sitä tiedä onko kortissa jokin varosummeri jos lisävirta jää jostakin syystä asentamatta. Kokeilin kuitenkin niin kyllä se huutaa kun pieni eläin jos lisävirtaa ei saa.

toinen jotta onhan sulla varmasti kaikki puhaltimien piuhat kiinni. Jotta kaikki kikkareet jossa on narut menevät kanssa jonnekkin. Saattavat huudella myöskin jos eivät saa haluamaansa virtaa.. Kyrvähtää kuumuudessa mokomat jos puhaltimet eivät ole kiinni.

Member
_
28. huhtikuuta 2011 @ 07:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuplaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2011 @ 07:21

Mainos
_
__

_
tkuj73
Newbie
_
28. huhtikuuta 2011 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArcDucK:
tuplaa
JEE !!!

Vika selvisi, kiitän kaikki osapuolia selkeistä opastuksista. Homma oli kiinni
näytönohjaimen lisävirrasta: pci-e töpselit piti kummatkin kiinnittää :))

Eli kun aina yön yli miettii ja osaavilta kysyy niin pääsee eteenpäin :)

Kiitos kaikille osapuolille.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta konetta asentamassa...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy