Auttakaa blondia mäessä...Ostin uuden Sony Vaio -läppärin ja nyt pari ongelmaa:
Koneessa on olevinaan valmiiksi asennettuna IE9, jota en millään löydä. Ei löydy "hae ohjelmista ja tiedostoista" -hakukentästä, ei "kaikki ohjelmat" eikä edes "ohjelmat ja toiminnot/lisää tai poista uusi sovellus" lehdiltä.
Kun yritän asentaa itse lataamani IE9-asennustiedoston niin tulee vain ilmoitus välittömästi "Osa IE tiedostoista oli käytössä asennuksen aikana. Käynnistä tietokone uudelleen, jotta voit käyttää IE9:ää"...Tämän jälkeen, kun käynnistän koneen uudelleen niin IE:tä ei löydy mistään. Mitä tehdä?
Toinen ihmetyksen aihe on, että miten Windows7:ssa voi siirtää tiedostojen paikkoja esim. jonkun kansion sisällä? Esim. Musiikki -kansiossa Vistalla vielä pystyi siirtämään tiedostoja kansion sisällä miten itse haluaa...Tässä 7:ssa tiedoston paikkoja en saa muutettua muuta kuin "lajitteluperustelun/ryhmittelyperustelun mukaan?!? Voiko näitä tiedostoja siirrellä jotenkin muuten?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alpha_: Moi,
Auttakaa blondia mäessä...Ostin uuden Sony Vaio -läppärin ja nyt pari ongelmaa:
Koneessa on olevinaan valmiiksi asennettuna IE9, jota en millään löydä. Ei löydy "hae ohjelmista ja tiedostoista" -hakukentästä, ei "kaikki ohjelmat" eikä edes "ohjelmat ja toiminnot/lisää tai poista uusi sovellus" lehdiltä.
Kun yritän asentaa itse lataamani IE9-asennustiedoston niin tulee vain ilmoitus välittömästi "Osa IE tiedostoista oli käytössä asennuksen aikana. Käynnistä tietokone uudelleen, jotta voit käyttää IE9:ää"...Tämän jälkeen, kun käynnistän koneen uudelleen niin IE:tä ei löydy mistään. Mitä tehdä?
Toinen ihmetyksen aihe on, että miten Windows7:ssa voi siirtää tiedostojen paikkoja esim. jonkun kansion sisällä? Esim. Musiikki -kansiossa Vistalla vielä pystyi siirtämään tiedostoja kansion sisällä miten itse haluaa...Tässä 7:ssa tiedoston paikkoja en saa muutettua muuta kuin "lajitteluperustelun/ryhmittelyperustelun mukaan?!? Voiko näitä tiedostoja siirrellä jotenkin muuten?
Kiitos!
Komento takas! Blondi hoksas jo...Eli IE9 pelittää nyt, mutta tiedostojen siirtoon otetaan neuvoja vastaan?!?
Minulla on loppusyksystä 2010 ostettu läppäri, jossa Windows 7 käyttöjärjestelmä ja Explorer 8 selain. Windows mainostaa/päivittää "harva se kerta" Explorer 9 päivittämistä, minä olen sen "torpannut" joka kerta tähän mennessä. Windows mainostaa 9 selainta ja muuallakin törmää siihen usein. Kysymys kuuluu: Onko kenelläkään mitään kunnon kokemuksia jo Explorer 9 selaimesta, kannattaako se ladata? Olisi tehokkaampi "kuulemma" näytönohjaimen kanssa katseltuna netti-tv ohjelmia??? Minä katson paljon maikkarin Katsomo:sta F1-kisoja, sekä UrhoTV:n netti-TV kautta palloilujajeja, parantaako Exploter 9 ko.videoiden laatua tms? Pyydän ystävällisiä vastauksia tähän.