User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 03:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 ja ie9
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 ja IE9
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
alpha_
Newbie
_
10. toukokuuta 2011 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Auttakaa blondia mäessä...Ostin uuden Sony Vaio -läppärin ja nyt pari ongelmaa:

Koneessa on olevinaan valmiiksi asennettuna IE9, jota en millään löydä. Ei löydy "hae ohjelmista ja tiedostoista" -hakukentästä, ei "kaikki ohjelmat" eikä edes "ohjelmat ja toiminnot/lisää tai poista uusi sovellus" lehdiltä.

Kun yritän asentaa itse lataamani IE9-asennustiedoston niin tulee vain ilmoitus välittömästi "Osa IE tiedostoista oli käytössä asennuksen aikana. Käynnistä tietokone uudelleen, jotta voit käyttää IE9:ää"...Tämän jälkeen, kun käynnistän koneen uudelleen niin IE:tä ei löydy mistään. Mitä tehdä?

Toinen ihmetyksen aihe on, että miten Windows7:ssa voi siirtää tiedostojen paikkoja esim. jonkun kansion sisällä? Esim. Musiikki -kansiossa Vistalla vielä pystyi siirtämään tiedostoja kansion sisällä miten itse haluaa...Tässä 7:ssa tiedoston paikkoja en saa muutettua muuta kuin "lajitteluperustelun/ryhmittelyperustelun mukaan?!? Voiko näitä tiedostoja siirrellä jotenkin muuten?

Kiitos!
alpha_
Newbie
_
10. toukokuuta 2011 @ 09:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti alpha_:
Moi,

Auttakaa blondia mäessä...Ostin uuden Sony Vaio -läppärin ja nyt pari ongelmaa:

Koneessa on olevinaan valmiiksi asennettuna IE9, jota en millään löydä. Ei löydy "hae ohjelmista ja tiedostoista" -hakukentästä, ei "kaikki ohjelmat" eikä edes "ohjelmat ja toiminnot/lisää tai poista uusi sovellus" lehdiltä.

Kun yritän asentaa itse lataamani IE9-asennustiedoston niin tulee vain ilmoitus välittömästi "Osa IE tiedostoista oli käytössä asennuksen aikana. Käynnistä tietokone uudelleen, jotta voit käyttää IE9:ää"...Tämän jälkeen, kun käynnistän koneen uudelleen niin IE:tä ei löydy mistään. Mitä tehdä?

Toinen ihmetyksen aihe on, että miten Windows7:ssa voi siirtää tiedostojen paikkoja esim. jonkun kansion sisällä? Esim. Musiikki -kansiossa Vistalla vielä pystyi siirtämään tiedostoja kansion sisällä miten itse haluaa...Tässä 7:ssa tiedoston paikkoja en saa muutettua muuta kuin "lajitteluperustelun/ryhmittelyperustelun mukaan?!? Voiko näitä tiedostoja siirrellä jotenkin muuten?

Kiitos!
Komento takas! Blondi hoksas jo...Eli IE9 pelittää nyt, mutta tiedostojen siirtoon otetaan neuvoja vastaan?!?

=)
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
10. toukokuuta 2011 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota sieltä kansion ominaisuuksista automaattinen järjestely pois päältä niin sitten onnistuu siirtely.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
alpha_
Newbie
_
11. toukokuuta 2011 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
ota sieltä kansion ominaisuuksista automaattinen järjestely pois päältä niin sitten onnistuu siirtely.
Kiitos vinkistä, mutta en silti löydä tollaista mahdollisuutta mistään?!? Eli mitä kautta tohon valintaan päästään?
AlexisW
Member
_
13. toukokuuta 2011 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Mulla on windows 7 kanssa vaikka mitä ongelmaa. Koita googlelta kysyä autom. järjestely pois päältä oisko mitään.
MauriK
Junior Member
_
18. toukokuuta 2011 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on loppusyksystä 2010 ostettu läppäri, jossa Windows 7 käyttöjärjestelmä ja Explorer 8 selain. Windows mainostaa/päivittää "harva se kerta" Explorer 9 päivittämistä, minä olen sen "torpannut" joka kerta tähän mennessä. Windows mainostaa 9 selainta ja muuallakin törmää siihen usein. Kysymys kuuluu: Onko kenelläkään mitään kunnon kokemuksia jo Explorer 9 selaimesta, kannattaako se ladata? Olisi tehokkaampi "kuulemma" näytönohjaimen kanssa katseltuna netti-tv ohjelmia??? Minä katson paljon maikkarin Katsomo:sta F1-kisoja, sekä UrhoTV:n netti-TV kautta palloilujajeja, parantaako Exploter 9 ko.videoiden laatua tms? Pyydän ystävällisiä vastauksia tähän.

T.MK
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
18. toukokuuta 2011 @ 14:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
IE9 on selvästi nopeampi kuin IE8. Ja myös tietoturva on paremmalla mallilla. Videon kuvanlaadussa ei pitäisi olla mitään eroa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows 7 ja ie9

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy