User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 15:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokone 3d-mallintamiseen (catia v5r19)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone 3D-mallintamiseen (Catia V5R19)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Interceptor
Newbie
_
13. kesäkuuta 2011 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pudonnut aikalailla kärryiltä tietotekniikasta Athlon-aikojen jälkeen.
Nyt olen suunnitellut kasaavani itselleni uuden pöytäkoneen töihini lähinnä mallintamiseen/toimistokäyttöön otsikon ohjelmalla. Uskon että täältä foorumilta
löytyisi joku mukava henkilö kertomaan minulle minkälaisen konepaketin tarvitsen.
Tietokoneen budjetti on n. 500-600 euron nurkilla.

Tietokoneen tulee täyttää seuraavat kriteerit:
- Wlan
- Catian on pyörittävä helpohkosti
- HDMI-liitäntä näytölle
- USB 3.0

Olen valmis tinkimään kiintolevyn koosta sillä meillä
on erillinen verkkokiintoly suurien määrien talletusta varten.
Budjetti koskee ainoastaan itse konetta, hiiri ja näppäimistö sekä näyttö löytyvät jo.
Käyttiksenä tulee olemaan Win7 Pro - ja se löytyy omasta takaa.

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen. Myös hyviä valmispaketteja voi ehdottaa tuossa hintaluokassa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. kesäkuuta 2011 @ 18:11

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokone 3d-mallintamiseen (catia v5r19)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy