User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 00:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikonetta 500e
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelikonetta 500e
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wtf_front
Inactive
_
23. kesäkuuta 2011 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän sillä huippukonetta synny, mutta tällä lähdetään liikkeelle.
Jonkinnäköstä pakettia pitäis saada aikaan, itse olen näiden kanssa aika avuton.
Osat mielellään yhdestä paikasta Suomesta valmiiksi koottuna.
Alustavasti: Max 500Gt kovo, turha maksaa enempää jos ei tarvi. 4-6Gt RAM. Ihmeellisiä levyasemia ei tarvi (en aio poltella yms). NVIDIAN näyttikset todettu hyviksi, toki muutkin käy. Suoritin jotai 2-4 GHz, empä minä näistä tarkkaan tiedä.

Kiitos jo etukäteen.

PS: Kokoaminen lapstoressa tais olla huomattavasti jimmssiä edullismpi, jos osat saisi sieltä hyvä olisi :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. kesäkuuta 2011 @ 11:27

antsuk
Member
_
23. kesäkuuta 2011 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Jos käyttis täytyy saada vielä mukaan, niin menee jo aika vaikeaksi. Mutta ilman käyttistä niin uskoisin että tällaista voi vielä ihan täysin pelikoneeksi kutsua. Äänekäs se voi olla kun on AMD:n vakiocoolerilla. Muutama kymppi lisää niin irtoaisi hiljaisempi cooleri.
wtf_front
Inactive
_
23. kesäkuuta 2011 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos todella nopeasta ja asiallisesta avusta. Jos 600e sijotan, varmaan saan siihen sen käyttiksenkin+postikulut.
antsuk
Member
_
23. kesäkuuta 2011 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
600? ei aivan taida riittää käyttikseen + posteihin. Win7 on Lapstoressa muistaakseni 114?, eli hieman kalliimpi kuin vaikka Silent rigillä tai Verkkokaupassa. Jos voit itsepaikan päältä hakea Verkkokaupasta tai Silent rigiltä Tampereelta niin siinä hieman säästää. Jos tilaat vaikka Silentiltä, niin kaiketi tuo käyttis menee tyyliin muutaman euron posteilla, eli tulisi näinkin halvemmaksi.

En oikein usko että tuosta paketista voi enää järkevästi paljoakaan tinkiä. Ehkä joku näytönohjain tarjous voisi auttaa. Tai sitten emon tietysti saisi montakin kymppiä halvemmalla, mutta tuo 87?:n emo sisältää nykyaikaiset ominaisuudet ja syö tulevia AM3+ prossuja, joten sen takia en siitä itse tinkisi.
wtf_front
Inactive
_
23. kesäkuuta 2011 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hakeminen tuskin onnistuu Tampereelta asti. Kyllä minä sen käyttiksen saan hommattua, kuhan tuo itse kone lähtee kaikkine maksuineen alle 600e. Kiitos sinulle, tästä oli apua. :)
ropsu44
Member
_
23. kesäkuuta 2011 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kone:
Asus Matrix GTX 580, i5-2500k, Asus P76 sabertooth lga1155, 2x WD 1,5 tb caviar green ja Corsair Force GT 120GB+ 90GB GT, Corsair H100, G Skill 4x4 16gb 1600mhz,CORSAIR 800D, blu ray cd dvd, XFX 1000W 80+ PLATINUM, creative x-fi fatality, 8kpl scythe gentle typhoon 1450rpm tuulettimia, 3 Blacksilent 1200rpm. KAIKKI JOHDOT modattuja.
Oheislaitteet: Asus pro art 1920x1200 näyttö, Razer blackwidow mekaaninen, Razer MAMBA 4G, thermaltake esports 6500dpi, corsair sp2500, Steelseries ja tritton ax720 kuulokkeet, Cyborg Fly 5 ja Iphone 4s
Mainos
_
__

_
RatCon
AfterDawn Addict
_
24. kesäkuuta 2011 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ropsu44:
http://www.huuto.net/kohteet/edullinen-tehokone-uusi-ei-hv/181253451
768mb GTX460 niinkuin vähän arvelinkin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pelikonetta 500e

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy