User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.4.2025 / 13:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia e7 kameran pikavalinta ym
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nokia e7 kameran pikavalinta ym
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
reinom
Newbie
_
26. kesäkuuta 2011 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi!

Onko nokia e7 puhelimessa pikavalintaa kameralle
varmaankin mutta minä en löydä sitä! ja miten on toiminut
kaiutin tominta ! minulla menee tulevat ja lähtevät puhelut
kaiuttimeen!entä oletteko keksineet miten aloitusnäyttöä
muokataan minä en kyllä järkevää tapaa löydä enkä löydä
tapaa millä sen kameran saisi pikavalinnaksi!

terv,repe
Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2011 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei näitä nyt montaa pidä tehdä.

Aloitusnäyttöä pääset muokkaamaan kun pidät näyttöä hetken aikaan pohjassa.
Kameranäppäin taisi olla oikeassa alareunassa.
Kaiutin ongelmasta en osaa sanoa kun ei ole E7 luureja nyt lähettyvillä.

PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
Nanskuli
Newbie
_
28. kesäkuuta 2011 @ 22:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti reinom:
moi!

Onko nokia e7 puhelimessa pikavalintaa kameralle
varmaankin mutta minä en löydä sitä! ja miten on toiminut
kaiutin tominta ! minulla menee tulevat ja lähtevät puhelut
kaiuttimeen!entä oletteko keksineet miten aloitusnäyttöä
muokataan minä en kyllä järkevää tapaa löydä enkä löydä
tapaa millä sen kameran saisi pikavalinnaksi!

terv,repe
paina sormella aloitusnäyttöä ja pidä painettuna niin kauan kuin tulee muokkaus näkyviin. paina plussamerkin kuvaa ja sieltä avautuu sovellus valikko. valitse sieltä pikavalinnat. sit siihen ilmestyy pikkukuvia. paina jostain pikkukuvasta ja pidä hetki pohjassa ja valitse asetukset ja sit pääset muokkaamaan niitä pikavalintoja. esim pikavalinta 1 -> sovellukset -> kamera ja sitä rataa..
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > nokia - s60 / symbian-puhelimet > nokia e7 kameran pikavalinta ym

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy