User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.6.2025 / 00:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelon modaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotelon modaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JVSOASER
Member
_
26. kesäkuuta 2011 @ 21:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin aatellut, että modaisin vanhan koneen koteloon pleksiikkunan ja sen lisäksi ikkunaan tulisi paikka varmaan 200mm tuulettimelle. (pystyykö hommmaan sellaisen pleksiikkunan itse? Tai tekee?) En ainakaan usko että olisi vaikeeta leikkaa vaan sirkkelillä tai rälläkällä sopivan reiän ja ostaa tuulettimen ja mittaa sekä poraa reiät oikeisiin paikkoihin tuulettimella.

Asrock p67 pro3,i5 2500k, asus gtx560,corator ds,4gb 133mhz,
xfx 650w,antec one hundred
Moderator

6 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2011 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jota kuinkin noinhan se menee. Pleksiä saa muoviliikkeistä, esim. Etolasta. Allekirjoituksessa on linkki meikäläisen koteloon, jossa on itse tehty ikkuna.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
JVSOASER
Member
_
26. kesäkuuta 2011 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok paljon se pleksi koteloon maksoi? Saako sitä turusta? Kuinka paksua sen täytyy olla onko väliä?

Asrock p67 pro3,i5 2500k, asus gtx560,corator ds,4gb 133mhz,
xfx 650w,antec one hundred
Mainos
_
__

_
Moderator

6 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2011 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pleksi on joku jämäpala, jonka taisin saada ilmaiseksi tai parilla eurolla, en muista enää. Varmasti saa pleksiä Turusta, siellä taitaa olla Etolakin (?). Paksuudella ei ole niin väliä. Varmaan kannattaa yli 3mm ottaa, ettei ihan heppoinen tule. Mulla taitaa olla 5mm. Toisaalta kannattaa vähän katsoa, ettei pleksi kasvata kylkeä liikaa sisälle päin.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelon modaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy