User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.6.2025 / 01:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ostin koneen. :)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ostin koneen. :)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2011 @ 01:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin pitkän odottelun jälkeen tilasin vihdoin niitä osia ja niitä tulikin jo. Tullut on hd 6870 directu
2500k
samsung f3 1tb
dvd asema
kotelo CM STORM ENFORCER

Nuo tilasin lapstoresta. Nyt pitäis vielä tilata silentrigiltä poweri, emo ja käyttis. Huomenna lähtee tilaukseen xfx 550w, asrock pro 3 z68 ja käyttis. :) Sitten pääsee kasailemaan konetta.
Wiltsuboy
Newbie
_
29. kesäkuuta 2011 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen tilaamassa lähiaikoina juuri samanlaisilla osilla, storm enforcerilla ja samsung f3 jne.. Harmi ettei ole varaa enää SSD koska se olisi niin tarpeellinen.
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2011 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep.. Itse ostan tuon ssd joskus kun halpenee jos edes ostan. Tähänkin asti olen tullut toimeen ilman ssd:ta. Jos noista peleistä kiinostuis kun alkaa kerrankin pyörittää pelejä. Joskus kymmenen vuotta sitten kävi silleen et ostin kaupasta koneen ja eihän se pyörittänyt mitään pelejä. Tuli itku.
Pelottaa ettei kone käynistykkään kun saan kaikki kaapelit kiinni ja sennettuu..
arffman
Senior Member
_
29. kesäkuuta 2011 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jätätkö paikalleen prossun oman coolerin, vai otatko tehokkaamman,jos kellottelet joskus?

Intel i2500k@4,0Ghz | EVGA GTX680 OC 2g | GSkill 2 x 4gb 1333 DDR3 | Gbyte GA-Z77 , Fractal Define R3 | Corsair HX75OW |Noctua NH-D14
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
29. kesäkuuta 2011 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Gameson:
Pelottaa ettei kone käynistykkään kun saan kaikki kaapelit kiinni ja sennettuu..
Pelko pois poika, ei saa jäädä tuleen makaamaan.

Kyllä se hyrrää, pehmeästi kuin V8

Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ostin koneen. :)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy