Ostin Razer DeathadderBlack Edition-pelihiiren, joka onkin toiminut hyvin, mutta tänään sattui pieni "onnettomuus", eli kun olin puhdistamassa hiirimattoa pölystä, niin hiiri tärähti kovaan työpöytään. Tarvitseeko nyt olla huolissaan, eli kävikö hiirelle mitään?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Terabitti: Ostin Razer DeathadderBlack Edition-pelihiiren, joka onkin toiminut hyvin, mutta tänään sattui pieni "onnettomuus", eli kun olin puhdistamassa hiirimattoa pölystä, niin hiiri tärähti kovaan työpöytään. Tarvitseeko nyt olla huolissaan, eli kävikö hiirelle mitään?
Etkös sä sen itse parhaiten tiedä? Ei mitenkään pahalla, mutta mistä me voidaan tietää miten hiirelle on käynyt, kun ei edes pysty katsomaan? ;)
No luulishan tuon nyt kokeilemalla selviävän että kävikö sille mitään. Jos et huomaa eroa aikaisempaan niin ei ole varmasti ainakaan mitään vakavampaa sattunut.
Ja eiköhän nuo pelihiiret oletusarvoisesti pyritä tekemään melko kestäviksi kun niitä "ragettavia" pelaajia, jotka paiskoo sitä hiirtä pöytään työkseen kuitenkin riittää ihan liiaksikin asti.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tnoi: No luulishan tuon nyt kokeilemalla selviävän että kävikö sille mitään. Jos et huomaa eroa aikaisempaan niin ei ole varmasti ainakaan mitään vakavampaa sattunut.
Ja eiköhän nuo pelihiiret oletusarvoisesti pyritä tekemään melko kestäviksi kun niitä "ragettavia" pelaajia, jotka paiskoo sitä hiirtä pöytään työkseen kuitenkin riittää ihan liiaksikin asti.
On vain aika vaikea verrata eroa entiseen ku hiiri on vasta hankittu. Ajattelin vaan, että täällä on porukkaa, joka tietää enemmän pelihiiristä, kuin minä, sillä tämä on ensimmäinen pelihiireni.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Terabitti: On vain aika vaikea verrata eroa entiseen ku hiiri on vasta hankittu. Ajattelin vaan, että täällä on porukkaa, joka tietää enemmän pelihiiristä, kuin minä, sillä tämä on ensimmäinen pelihiireni.
No jos hiiri ei nyi tai tee mitään epämääräisiä liikkeitä ja napit toimivat niin eiköhän se silloin ihan kunnossa ole.