User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 17:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > haluuko joku auttaa the sims 3ssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Haluuko joku auttaa The sims 3ssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tervve
Newbie
_
9. heinäkuuta 2011 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on jo kyl aihe täällä, mutta kukaan ei enään vastaa sihhen joten tein uuden. Olen siis asentanut The sims 3 joku aika sitten. Peli toimi hyvin monta kuukautta, sitten ostin siihen lisäosan, ja senkin kans peli toimin hyvin. Sitte kuitenki peli rupes kaatuilee jonkun 10min pelamisen jälkee. Ja nykyää se tekee sitä noin 10sekunnin jälkee varsinaisen pelaamisen yhteydessä. Olen kuitenkin itse saanut selvitettyä jo niin pitkälle että vika tulee sen myötä, kun The sims 3 käyttää tietokoneeni muistia väärin. Ja minulle on ehdotettu että kun menen Käynnistä > tietokone > järjestelmän ominausuudet > järjestelmän lisäasetukset > suorituskyky > asetukset > tietojen suorittamisen estäminen > ota tietojen suorittamisen estämistoiminto käyttöön kaikille ohjelmille ja palveluille paitsi seuraaville: > lisää... ja tollasta, enkä tosta ole päässyt pidemmälle. En tajua mitä siihen pitäisi lisätä.
Kun peli kaatuu, konekkin ehdottaa tuota kyseistä mitä kirjoitin, mutta en ole sitten päässyt tuosta pidemälle. Osaako kukaan auttaa?
Sims peli toimii moitteettomasti, jos sitä ei ole päivitetty, mutta heti kun sen päivittää se alkaa kaatuilla. Sen myötä en myöskään voi ostaa uusia lisäosia..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. heinäkuuta 2011 @ 19:45

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2011 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisäät siihen ota estämistoiminto jne. juttuun sen pelin, Sims 3:n. Mikä tahansa sen sovelluksen nimi onkaan, sims3.exe, sims3thegame.exe tai jotain sellaista.

tervve
Newbie
_
9. heinäkuuta 2011 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JustGamer:
Lisäät siihen ota estämistoiminto jne. juttuun sen pelin, Sims 3:n. Mikä tahansa sen sovelluksen nimi onkaan, sims3.exe, sims3thegame.exe tai jotain sellaista.
pitääkö sielä olla tuo exe perässä, koska en löydä sieltä kun yhden sellasen, ja kun sitä olen kokeillu mitää ei oo tapahtunu, vai teenkö siinä kohtaa jotain vääri
Mainos
_
__

_
Moderator
_
10. heinäkuuta 2011 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turha availla samasta asiasta useampaa ketjua. Juttu jatkuu http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-88/the_sims_3_peli_kaatuu-900505/

Lukko

Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > haluuko joku auttaa the sims 3ssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy