Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Villlee__: Mutta mitenkäs kun tuossa lapstoren paketissa olisi emo AM3+ kannalla ja tuossa jimmssin gigabytessä AM3. Nii eikös se ainakin sen osalta ole tuo asusksen emo parempi kuin gigabyten?
Ja minä kun olen yrittänyt, että ottaisit Intelin emon 1155-kannalla, mutta eipä kelpaa. Kukaan ei sentään yritä enää suositella Inteliä 1156-kannalla, joka taisi reilu vuosi sitten olla uusinta hottia... Hyvä emo sekin toki. Kun tulee LGA2011, kukaan ei enää muistele 1155:tä, niinhän se menee. Paitsi että nyt ne ei tapa 1155:tä kuitenkaan kokonaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Robustus: Ja minä kun olen yrittänyt, että ottaisit Intelin emon 1155-kannalla, mutta eipä kelpaa. Kukaan ei sentään yritä enää suositella Inteliä 1156-kannalla, joka taisi reilu vuosi sitten olla uusinta hottia... Hyvä emo sekin toki. Kun tulee LGA2011, kukaan ei enää muistele 1155:tä, niinhän se menee. Paitsi että nyt ne ei tapa 1155:tä kuitenkaan kokonaan.
Ei 350 euron koneeseen kannata laittaa 1155-kantaa. Emo ja ainut järkevä prossu sille maksaa jo kolmisen sataa. 955BE & AM3+-emolevy on paljon järkevämpi paketti joka suhteessa. Eikä vähiten siksi, että sen kanssa budjetti riittää jotakuinkin muihinkin osiin.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Robustus: Ja minä kun olen yrittänyt, että ottaisit Intelin emon 1155-kannalla, mutta eipä kelpaa. Kukaan ei sentään yritä enää suositella Inteliä 1156-kannalla, joka taisi reilu vuosi sitten olla uusinta hottia... Hyvä emo sekin toki. Kun tulee LGA2011, kukaan ei enää muistele 1155:tä, niinhän se menee. Paitsi että nyt ne ei tapa 1155:tä kuitenkaan kokonaan.
LGA2011 käyttää 4 muistikavan muistia. Sillä ei tee yhtään mitään (ei tosiaankaan mitään) ellei oo vähintään 6 oikeeta ydintä prossussa. Emojen hintaa se nostaa ainaki satasella.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..