User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 18:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokone, hinta max 350?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone, hinta MAX 350?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Senior Member

4 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2011 @ 02:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Villlee__:
Mutta mitenkäs kun tuossa lapstoren paketissa olisi emo AM3+ kannalla ja tuossa jimmssin gigabytessä AM3. Nii eikös se ainakin sen osalta ole tuo asusksen emo parempi kuin gigabyten?
Olet oikeassa, mutta Lapstoressa on myös tuo Gigabyten GA-970A-UD3 AM3+ -kannalla.
http://www.lapstore.fi/index.php?cPath=1_14_153

ja Jimmsissä pelkkänä AM3:na 113 eurolla
http://www.jimms.fi/tuote/GA-870A-UD3

Jimmsissä on puolestaan 119 eurolla tällainen Gigabyten AM3+-emo
http://www.jimms.fi/tuote/GA-990FXA-UD3

Ja minä kun olen yrittänyt, että ottaisit Intelin emon 1155-kannalla, mutta eipä kelpaa. Kukaan ei sentään yritä enää suositella Inteliä 1156-kannalla, joka taisi reilu vuosi sitten olla uusinta hottia... Hyvä emo sekin toki. Kun tulee LGA2011, kukaan ei enää muistele 1155:tä, niinhän se menee. Paitsi että nyt ne ei tapa 1155:tä kuitenkaan kokonaan.

Ronskisti vaan...

Asus P8P67 Pro Rev 3 <> i7 2600K 4,5GHz <> Vertex3 240/SATA3 <> WD CB 1T 7200/SATA3 <> Zotac GTX 580 Amp! <> 4x4GB G.Skill Ripjaws DDR3 1600 CL9 <> Antec Twelve Hundred <> Antec Kühler H2O 920 <> Antec CP-1000 <> Optiarc DVD <> Dell UltraSharp U2711 2560x1440
PCMark7 5999 <> 3DMark Vantage P28929 <> 3DMark 11 P7525 <> 3DMark06 31955
Moderator

6 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2011 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Robustus:
Ja minä kun olen yrittänyt, että ottaisit Intelin emon 1155-kannalla, mutta eipä kelpaa. Kukaan ei sentään yritä enää suositella Inteliä 1156-kannalla, joka taisi reilu vuosi sitten olla uusinta hottia... Hyvä emo sekin toki. Kun tulee LGA2011, kukaan ei enää muistele 1155:tä, niinhän se menee. Paitsi että nyt ne ei tapa 1155:tä kuitenkaan kokonaan.

Ei 350 euron koneeseen kannata laittaa 1155-kantaa. Emo ja ainut järkevä prossu sille maksaa jo kolmisen sataa. 955BE & AM3+-emolevy on paljon järkevämpi paketti joka suhteessa. Eikä vähiten siksi, että sen kanssa budjetti riittää jotakuinkin muihinkin osiin.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
BPVest
AfterDawn Addict
_
22. heinäkuuta 2011 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Robustus:
LGA2011 käyttää 4 muistikavan muistia. Sillä ei tee yhtään mitään (ei tosiaankaan mitään) ellei oo vähintään 6 oikeeta ydintä prossussa. Emojen hintaa se nostaa ainaki satasella.

LGa1155 potkii vielä pitkään.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > tietokone, hinta max 350?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy