User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 13:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sims 3 sammuu jatkuvasti!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
sims 3 sammuu jatkuvasti!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
meudi
Newbie
_
16. heinäkuuta 2011 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä olen ostanut the sims 3 pelin ja siihen 6 lisäosaa. Olen kokeillut pelejä jo 4 eri tietokoneella, ja jokaisessa esiintyy jotain ongelmia. Ensimmäisen kerran pelailin tuollasella tehomyllyllä (blakstorm) ja peli sammutti koko koneen. Käyttöjärjestelmänä windows 7. Nyt olen yrittänyt pelata omalla koneellani ja tekee samaa eli sammuttaa koko koneen tai sitten sulkee ohjelman ja tulee lukeen teksti sims lakkasi juuri toimimasta. Tietokoneeni on uusi ja siinä riittää tehoo ja vääntyy yllinkyllin tälle pelille, joten osaako kukaan auttaa mitä voisin tehdä että pystyisin pelaamaan ilman jatkuvaa pelin/koneen uudelleen käynnistystä??
Swol
Member

3 tuotearviota
_
16. heinäkuuta 2011 @ 09:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeiles päivittää näyttiksen ja muiden osien ajurit. Ja jos tohon simsiin on päivityksiä niin hae neki.

AMD Athlon 64 x2 6000+ // Kingston DDR2 800MhZ 3x1Gb // Asus M2NPV-VM // Samsung Spinpoint F1 320Gb // Seagate 200Gb // Chieftec 550W // GeForce 7900GTO
tervve
Newbie
_
21. heinäkuuta 2011 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on vähän samantyylinen ongelma. Mut jos päivitän pelin tai asennan lisäosia, varsinaisen pelaamisen aloitettua peli kaatuu, ja ilmoittaa että peli käyttää koneeni muistia väärin. Enkä osaa siitä enään tehdä mitään. Kun se on joku tietojen suorittamisen estäminen juttu, joka sulkee sen pelin. Mut ku en päivitä sitä, peli toimii hyvin. Mut olishan se ihan kiva saada lisäosiaki siihen..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. heinäkuuta 2011 @ 14:53

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > sims 3 sammuu jatkuvasti!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy